Trei viermi

Am fost astăzi în Piaţa Universităţii. Aş fi vrut să vă povestesc despre caracterul paşnic al protestului, despre faptul că mi se pare imposibil ca cei pe care i-am văzut acolo să arunce cu pietre sau cu petarde.

Am aflat însă acum câteva minute despre uluitoarea declaraţie a senatorului PD Iulian Urban, care-i numeşte pe toţi cei din piaţă, dar şi pe toţi cei care nu au încredere în tâmpeniile pe care le fac şefii săi şi întreg partidul său „viermi”.

Atunci mă solidarizez şi declar că astăzi, alături de alte mii, trei viermi au fost în Piaţă. Subsemnatul vierme se află în fotografia de mai jos alături de colegii Alina Gorghiu şi Gigel Ştirbu, deputat PNL de Olt.

Ruşine să ne fie că nu susţinem reforma preamărită de Urban.

Etichete: , , , , ,

11 răspunsuri to “Trei viermi”

  1. A treia zi de proteste în București | Teologie pentru azi Says:

    […] Voicu despre afirmația lui Iulian […]

  2. adrian Says:

    Vierme este Urban insusi care are tupeul sa-si incropeasca pe blog un fel de blazon care ar sugera ca ar avea vreo legatura cu unii dintre papii ce au existat cu numele de Urban …
    Pe de alta parte, nu ne aduce aminte de filmarile facute pe strada Biserica Enei in 13 iunie 1990 cand unii au devenit brusc violenti ca sa justifice interventiile in forta ale securitatii? Ca se vedea in filmarile alea cum un autobuz era aprins din partea controlata de militieni … Nu zic ca n-a ajuns lumea la exasperare si cu nervii pana in gat insa felul cum a escaladat manifestatia mie nu-mi suna decat a 1990. Bine, atunci nici nu se vedeau multe caci era TVR si mereu pentru astia era „ceata” de nu puteau transmite …

  3. Bibliotecaru Says:

    Ideal ar fi să vedem 10 de mii de membrii de partid, PSD cu banderolă roşie şi PNL cu banderolă galbenă (asta ca să nu pătrundă provocatori), în frunte cu parlamentarii, primarii, consilierii şi ce au partidele mai de preţ printre membri, undeva în cu totul alt loc decât „simpli cetăţeni”, de exemplu pe la Piaţa Aviatorilor sau Sala Palatului… Când vor fi deputaţii şi senatorii păziţi de jandarmi, la fel ca protestatarii obişnuiţi, după ce membri de partid vor fi pe picior de egalitate cu cetăţenii obişnuiţi… impactul va fi cu totul altul.

  4. Bibliotecaru Says:

    Apropo, aţi citit acel afiş din spatele domniei voastre? „Nu vrem partide politice…” Interesantă fotografia, nu-i aşa.

  5. exasperat Says:

    Ce demers poate fi imaginat de parlamentarii USL (în special de către cei din Senat), pentru taxarea declaraţiei uluitoare a lui Iulian Urban?

  6. keep it simple Says:

    Salut Mihai,

    Acum am observat ca ai revenit online.

    Am si eu o intrebare: PNL ce opinie are fata de reformarea sistemului public de sanatate?

    Mentiune absolut necesara (cred): Nu pun intrebarea cu referire la proiectul propus si retras de Basescu, ala era o struto-camila incompleta oricum.

    Mersi,

  7. alstad cornelia Says:

    adevarul este ca iulian orban cind se uita in oglinda ghici ce vede .. pe SEFUL VIERMILOR2 , CA DOAR NE REPREZINTA ACEST VIERME POLITIC…

  8. Victoraș Says:

    Da’ cine-i Urban asta? Sa ma iau dupa ce sustine si nu sustine el…

  9. Daniel Mălăelea Says:

    Mihai, au fost si multi viermisori pe acolo. Este onoranta eticheta de vierme.Este la fel ca aceea de golan.

  10. Bibliotecaru Says:

    @ Victoraș

    Ca să spun o glumă…
    Nu aţi văzut la televiziune când se citesc ratingurile şi se spune, de exemplu, „urban 18+”… 😀

    Vorbind serios, eu am impresia că domnia sa nu a vrut neapărat să jignească pe cineva, eu cred că dorinţă sa simple a fost să ducă mai departe mesajul „de la partid” şi, având un pic de exces de zel, i-a ieşit un pic greşit mesajul şi apoi lumea mass-media a construit un sens şi mai greşit. Am impresia că a şters acea postare şi îmi pare rău… aveam acolo un comentariu foarte bun.

  11. Micawber Says:

    E foarte bine ca ati revenit in spatiul virtual, d-le Voicu. Ati neglijat activitatea asta luni bune si cred ca ati facut o greseala.

Lasă un comentariu