Finalul votului final

Incepe o noua sapatamana parlamentara si ma intreb : vom avea sesiune de vot final?

Intrebarea nu este inutila, pentru ca trebuie sa va spun ca minunata majoritate de 70% are mari dificultati in a-si promova legile. Din ultimele 4 saptamani in 3 dintre acestea nu am avut cvorum de vot, iar intr-a patra ‚majoritarii’ erau atat de silitori incat legile organice picau una dupa alta, moment in care o forta misterioasa a defectat sistemul electronic de vot.

Nu vreau sa fiu nostalgic, dar pe vremea lui Olteanu, care gestiona o consistenta si coplesitoare majoritate de 20%, nu-mi amintesc mai deloc astfel de momente.

Cred ca le-ar trebui 100%.

Etichete: ,

3 răspunsuri to “Finalul votului final”

  1. Malaelea Daniel Says:

    Succes maine la dezbaterea motiunii pe Educatie. Vor fi si colegii mei de la SIP Sector 1 la tribuna. Eu voi fi doar cu sufletul alaturi de ei si de voi pentru ca am ore. Sunt convins ca va fi spectacol total.

  2. mihai 4 Says:

    DA

  3. Arogantu' Says:

    @Mihai: 100% ??? Prietene – esti glumet !
    Daca nu le ajunge 72% – nici 1000% nu rezolva problema !

Lasă un răspuns

