Vesti parlamentare

1. Motiunea pe agricultura se va dezbate luni, 4 mai, incepand cu ora 18

2. Am reintrodus pe ordinea de zi proiectul privind aeroportul Brasov. Sa-i vedem pe cei de la PD ce mai inventeaza

Etichete: ,

4 răspunsuri to “Vesti parlamentare”

  1. Liviu Says:

    Si de motiunea de cenzura ce se mai aude?

    Nu ca i-as da vreo sansa, dar orice partid de opozitie trebuie sa-si incerce norocul. Insasi strangerea de semnaturi mi s-ar parea o performanta pe seceta asta.

  2. mihaivoicu Says:

    Liviu, motiunea de cenzura se depune la biroul permanent, deci probabil o depunem luni si se va dezbate in jurul datei de 11 sau 12 mai. Nici eu nu-i dau sanse la vot, dar este un bun prilej de afirmare publica aunor adevaruri. Semnaturile le-am strans

  3. Cristi de la rating-politic Says:

    intr-un tarziu iti spun si eu: bun venit Mihai „pe net” si felicitari pentru blog. „sa scrii bine” 😉 see u around.

Lasă un răspuns

