Ce am aflat…

Ca Boureanu e un mitocan. Ca Gelu Visan e un mitocan. Amandoi fata de femei, desigur, psihologii cred ca ar avea ceva de spus. Ca doamna ministru doreste sa se afle adevarul, dar pentru asta nu face nimic si nu aduce documentele pe care se presupune ca nu are motive sa le ascunda. Ca directorii din minister nu stiu nimic, nici macar fisa propriului post, dar raspund in urma unor instructaje primite pe hol de la parlamentari PD. Ca ministerul are o scena in dotare, dar a fost preferata alta cu o chirie de 70.000 EUR. Am vazut cu ochii mei o oferta de chirie pentru o scena completa, scena pe care a cantat formatia Scorpions, cu toate anexele, la 25.000 EUR. Am mai aflat ca au fost dati bani publici pentru cumpararea de stiri.

Cunosc destul de bine Partidul Democrat. Semnatura mea se afla pe protocolul de constituire a aliantei DA. Agresivitatea si disperarea cu care isi apara colega de partid nu este un obicei la ei. Va reamintesc doar de sutele de alesi locali exclusi din partid mai acum cativa ani, de eliminarea de pe listele parlamentare in 2004 a unor vechi militanti ai partidului ca Ioan Onisei, Dan Vasiliu sau Mircea Toader, de Maria Petre, presedinte de filiala PD scoasa de pe listele europarlamentare. Daca Monica Iacob-Ridzi ar fi doar un personaj care a facut o prostie, legala sau morala, care costa partidul, imediat s-ar fi gasit un Brutus si un Cassius.

Nu, aici pare ca este ceva foarte, foarte complicat. Atat de complicat incat pune pe jar un partid intreg  si trimite parlamentari PD inapoi pe scara evolutiei pana la nivelul Neanderthal si Cro-Magnon. Ce? Vom reusi sa aflam?

Etichete: , , , ,

19 răspunsuri to “Ce am aflat…”

  1. Daniela Says:

    Boureanu e nevoit sa apere PDL ul si pe Basescu mai ales pt ca trebuie sa fie si el aparat in problema lui cu DNA. Ca e mitocan ,DA,azi a fost doar un episod ,desi a exersat niste …scuze ,formale evident (in capul lui sau fata de prieteni „i-a zis-o” Alinei G ).Comportamentul lui pune in evidenta AGRESIVITATEA mitocaniei. Adica MARLANIE de bodega.Dar nu orice bodega,ce-i drept. Din pacate in politica trebuie sa suporti si sa infrunti destui oameni ca Boureanu. Poate cand se satura PDLul de el va fi invitat la PRM .

    • mihaivoicu Says:

      Da, excesul de zel al lui Boureanu se poate explica prin problemele pe care le are. Dar restul? cu totii se comporta exagerat, se pare ca e panica mare

  2. Narcis Says:

    M-am saturat sa pun zilnic pe foaie, marlania celor de la PDL… Oricum, Alina s-a comportat exemplar si a demonstrat inca o daca ca-si merita locul, spre deosebire de altii. Ce-o iesi din cazul asta, nu stiu ce sa spun. A musamalizat Basescu o flota intreaga, o fi chiar asa de greu sa ascunda o scena?

  3. PATRICKdan Says:

    ce nu inteleg eu, e lipsa de reactie a colegilor de comisie…
    si, nu ma refer, la doamne…

  4. Radu Portocala Says:

    Ii scriam zilele trecute dlui Olteanu ca poate ar fi interesant – cam in aceeasi ordine de idei – sa va ocupati putin si de afacerea Patapievici-Udrea-Figaroscope. O ciudatenie care a costat sigur scump.

    • mihaivoicu Says:

      Da, am remarcat acest lucru. Incerc sa imi dau seama de unde putem obtine informatii suplimentare. Intr-adevar este o ciudatenie care nu miroase bine.

  5. Petrica Olariu Says:

    Dar despre stimabilul Ludovic Orban nu ai nimic de spus? Orban nu e mitocan, el ce declaratii a facut despre femei? Aaaa, puteti jura ca nu este misogin pt ca o lasa pe Alian Gheorghiu sa-si faca de cap?
    Toti sunteti la fel si PNL, PDL si PSD vor fi maturate de criza. Niste gunoaie!

  6. PATRICKdan Says:

    pai, Mihai, dupa sedinta se pot spune multe ! cine e „fair” spune de indata ! acum am sesizat si atacul jenibil prin violenta de limbaj si la adresa lui Banicioiu ! Urate cuvinte, din partea lui Cristi ! Bafta !

  7. Florin Matei Says:

    Am mai spus-o, parcă la dumneavoastră, d-le Voicu: acest PD dezvoltă şi promovează un spirit de gaşcă atât de puternic încât, pur şi simplu, pare inexpugnabil. De ani de zile încerc să-mi explic în ce constă coeziunea aceasta. Să-mi explic, nu ce-i mână în luptă, ci ce-i leagă atât de puternic. Setea de putere? Ar fi prea simplu de dat un astfel de răspuns. Oricum, constat – cu stupefacţia de rigoare – că PD nu mai e un partid ca oricare altul. E un Partid Cazemată, ceea ce mi se pare înspăimântător. Altfel, de câteva minute mă simt şi mai inconfortabil: tocmai am aflat, graţie unui sondaj CURS (comandat de PSD) că Traian Băsescu ar ieşi învingător în turul doi indiferent de competitor. Pe Mircea Geoană l-ar bate cu 52-48 %, iar pe Crin cu 53-47! Unde eşti, Congo izbăvitor?

  8. Radu Portocala Says:

    Din cite stiu legea permite oricui sa se informeze. Sigur, imi inchipui ca de la lege pina la realitate e cale lunga, dar… Curtea de conturi n-are voie sa intrebe? Stiu ca la ICR au fost mai multe cercetari cu rezultate foarte contradictorii. Oricum, cum spuneti, nu miroase bine!

  9. mihaivoicu Says:

    Asa este, se poate depune o cerere in baza legii liberului acces la informatii, dar o sa-mi raspunda in 45 de zile. As mai fi putut sa fac interpelare in Parlament, dar acum e vacanta. O sa ma sfatuiesc cu cativa colegi. Multumesc mult pentru informatie.

  10. Bibliotecaru Says:

    Şi eu am avut un punct de vedere asemănător, numai că nu m-am limitat la câteva nume… eu am sesizat lucrurile ceva mai amplu:
    http
    bibliotecarul.blogspot.com/2009/07/ia-plecati-voi-pe-maidane-acolo-unde-va.html

  11. Narcis Says:

    Am aflat ceva care ma face sa zambesc, in ciuda faptului ca maine va fi mai rau(cine stie cine va fi nominalizat). Ridzi a cedat!

  12. Roxana Iordache Says:

    Ai uitat-o pe loaza de Roberta, care a dat-o jos pe Paula Ivănescu.

  13. Roxana Iordache Says:

    @Petrica Olariu. Dv. jigniţi femeile, când puneţi pe acelaşi plan femeile inteligente şi elegante, cu mahalagioacele şi prostituatele. Orban a avut dreptate.

Lasă un răspuns

