Ce am facut pe la Parlament

Institutul pentru Politici Publice si-a publicat obsinuitul raport cu privire la activitatea parlamentarilor. Vreau sa spun de la bun inceput ca cifrele seci ale prezentei, luarilor de cuvant in plen, interpelarilor sau propunerilor legislative nu reprezinta singurul instrument de masurare a activitatii unui parlamentar sau a prezentei in spatiul public a unui om politic. Trebuie, fara indoiala, sa ne uitam si la aparitiile media, vizitele in teritoriu sau opiniile pe diverse probleme majore.

Sunt destul de multumit de bilantul meu de parlamentar, am prezenta de 97% la voturile finale, sunt pe locul 19 din 334 de deputati si pe locul 3 in cadrul grupului PNL de 65 de membri. Am vorbit de 78 de ori de la tribuna Camerei, am initiat alaturi de diversi deputati 11 propuneri legislative si am interpelat de 4 ori Guvernul. Mai adaug si participarea la lucrarile Biroului Permanent al Camerei si motiunile initiate impreuna cu parlamentarii PNL si UDMR.

Doresc sa multumesc Primariei Calafat si primarului Mircea Guta pentru ca a avut amabilitatea de a gazdui in ziarul on-line al primariei raportul complet de activitate adresat alegatorilor din colegiul meu.

Etichete: , , , , , , ,

13 răspunsuri to “Ce am facut pe la Parlament”

  1. cosmin Says:

    Domnule Voicu, primaru din Calafat chiar este de apreciat prin ceea ce a facut intr-o perioada asa scurta. Totusi mi-ar fi placut sa putem citii despre activitatea dumneavoastra pe situl PNL DOLJ, dar cum acesta nu exista ……. .

  2. mihaivoicu Says:

    Mijloacele de comunicare electronice sunt foarte importante inclusiv in comunicarea politica. Incerc sa fiu cat mai activ asa cum pot.

  3. Mălăelea Daniel Says:

    Despre primarul din Calafat am aflat lucruri frumoase si de la reporterul Gazetei Sporturilor Andrei Craitoiu, fostul meu elev, care este legat afectiv de acele meleaguri.

  4. Bibliotecaru Says:

    V-am urmărit la emisiunea de ieri de la Realitatea TV şi m-am amuzat cu prestaţia domnului secretar de stat. Eu sunt curios dacă cei care participă la astfel de emisiuni le înregistrează pentru a se urmări apoi cât sunt de penibili în efortul lor de a susţine tot felul de aberaţii ale sistemului demonstrând că raţa-mpunge. 🙂
    Îmi este greu să cred că aceste personaje guvernamentale nu au şi ele un feedback cât de mic, chiar dacă nu sunt îndeajuns de preocupate încât să-şi plătească un consilier de imagine şi raţiune (îmi închipui că-şi pot permite un consilier pe lângă ei care să le dea câte un sfat în astfel de cazuri).

    • mihaivoicu Says:

      Si-asa nu stiam eu cine este domnul Hoara

    • Bibliotecaru Says:

      Păi nu v-am scris eu pe firul Groundhog Day cine este Marcel Hoară. Domnia sa are şi site, dar mă îndoiesc că are o contribuţie personală la realizarea lui. Bănuiesc însă că blogul şi-l concepe singur (e drept că nu a mai scris nimic din luna mai, probabil pentru că au trecut alegerile):
      http://www.marcelhoara.com/

      • mihaivoicu Says:

        Asa este, cand l-am vazut mi-am amintit. Am inteles ca este din Gorj si presupun ca este trimisul lui Mantog in Ministerul Economiei . Agentia pe care o coordoneaza este Agentia pentru dezvoltarea zonelor miniere, doar ca si-a schimbat numele. Ce coincidenta!

  5. Florin Matei Says:

    Astăzi, la Antena 3, aţi avut o poziţie de apreciat. În contrast cu scălâmbăielile şi caraghioslâcurile patetice ale d-lui Hoară, sobrietatea dumneavoastră a ieşit clar în evidenţă. Departe de mine gândul de a vă flata, dar chiar aveţi stofă – şi ţinută, şi raţionament – de politician în care merită investită încredere. Spre deosebire de, scuzată fie-mi expresia, politrucul acela blondiu-portocaliu din dreapta dumneavoastră, care încerca din răsputeri să ne îmbete cu oranjada lor răsuflată.

    • mihaivoicu Says:

      Multumesc pentru aprecieri. Eu as avea o vorba buna si pentru Robert Negoita. Chiar daca este de la PSD, se vede ca provine din mediul de afaceri.

  6. ozzy osbourne Says:

    Lomu se intoarce pe teren! Amanunte aici
    http://www.allblacks.com/news/10474/All-Black-legend-Jonah-Lomu-unveiled-at-new-club
    O tempora…

  7. raluca Says:

    Se știa că sunteți un om echilibrat și cu mult bun simț.
    Chapeau Bas! Astăzi, ați demonstrat că sunteți și campion olimpic la proba calm (proba Hoară, așa cum a fost botezată, de când propagandistul ăsta penibil- versiunea masculin-portocalie a duduii Magda Ciumac- se produce isteric, exasperant, nonstop, pe ecranele patriei, de la A3 la RTV, și invers) :))

    Nu-i de colo, să-ți păstrezi calmul timp de două ore, cu Hoară în studio. Ăsta l-ar scoate din minți și pe Dalai Lama! Firește, numai după ce i-ar produce și disfuncționalități temporare ale aparatului auditiv. :)) Probabil că a durat ceva, până când v-a revenit auzul, după ce ăla și-a răcnit lozincile pedeliste, la un metru de urechea dvs.

Lasă un răspuns

