Fiecare cu topul lui

Astazi nimic despre politica. Pentru ca este dumnica si pentru ca am vazut un film bun. Si am zis ca ar fi bine sa-mi dau si eu cu parerea despre filmele care mi-au placut si sa fac si eu un top 10. Va rog remarcati ordinea alfabetica, nu pot sa le aranjez altfel.

Blade Runner – 1982, Ridley Scott

Dangerous Liaisons – 1988, Stephen Frears

Lock, Stock and Two Smoking Barrels – 1998, Guy Ritchie (l-am vazut la mai mult de 10 ani dupa ce a aparut)

Pulp Fiction – 1994, Quentin Tarantino

Snatch – 2000, Guy Ritchie

Take the Money and Run – 1969, Woody Allen

The Good, the Bad and the Ugly – 1966, Sergio Leone

The Killing Fields – 1984, Rolland Joffe

The Usual Suspects – 1994, Bryan Singer

Trainspotting – 1996, Danny Boyle

Prima problema este ca nu stiu ce sa fac cu A Clockwork Orange si The Sting. A doua este ca imi dau seama ca traiesc in urma cu 15 ani, dar asa sunt si cu muzica, deci macar sunt consecvent.

Ce e in plus? Ce am omis?

Etichete:

11 răspunsuri to “Fiecare cu topul lui”

  1. Cristi de la rating-politic Says:

    Apocalypse Now, Coppola;
    2001: A Space Odyssey si Dr. Strangelove, Kubrick (si cam tot de la Kubrick);
    The Apartment, Billy Wilder;
    Sex, Lies, and Videotape, Steven Soderbergh;
    She Hate Me, Spike Lee.

    asta ar fi frisca 🙂

  2. tony Says:

    Once upon a time in America si The Usual Suspects sunt cele mai bune filme pe care le-am vazut.

  3. C.M. Says:

    Greu de facut ‘topuri’. si apoi se mai schimba. Eu din al dumneavoastra retin Blade Runner.
    As pune, foarte ‘personal’, Oglinda (Tarkovski), Amarcord, The People vs. Larry Flynt, Network (Sidney Lumet), The Night of the Iguana (J. Huston), Ran (Kurosawa), Solaris, Mon Oncle (J. Tati), 12 Angry Men (S. Lumet, din nou) si, cu voia dumneavoastra….Toate Panzele Sus (stiu ca e serial si ca nu e din aceeasi categorie, dar…)

  4. Anca Says:

    All time favourite:

    Easy Rider-ul lui Dennis Hopper.

    Si apoi toata filmografia Kim Ki-duk.

  5. rock60_70 Says:

    Hm,daca tot imi cereti parerea,atunci…

    Guy Ritchie nu-si are locul in nici un top 10.

    Sa-i inlocuim filmele cu The Shining(Kubrick) si cu 2001-A Space Odyssey(tot Kubrick).

    Killing Fields imi da o stare de indispozitie.Afara!Il schimbam cu Amelie a lui J.P Jeunet.

    Scoatem si Blade Runner(bun film dar avem deja un S.F )si bagam un film de dragoste…Ia sa vedem…Am gasit!Dracula,filmul lui Francis Ford Coppola-perfect!

    Malkovitch-absolut mortal-ramine,la fel ramin si personajele ale caror nume nu inseamna nimic.

    Woody Allen-hm-n-ar fi mai bun Trandafirul rosu din Cairo?Sigur ca da!

    Mai departe-Lee van Cleef e unul din actorii mei preferati deci nu ne atingem de el.

    Cind vine vorba de scenarii tari imi zboara gindul la Being John Malkovitch.Il avem insa deja pe lista asa ca-l lasam si pe Kevin Spacey in pace.

    Trainspotting.Neah-hai mai bine sa punem Ursul lui J.J.Annaud-nu cred c-am mai vazut ceva asemanator!

    Bun,lista arata deja mai bine.Sint multumit.

  6. rock60_70 Says:

    Inca un lucru:taiati e-ul ala nelalocul lui!

    Multumesc!

    =)

  7. Bibliotecaru Says:

    🙂
    Nu-mi amintesc, după nume, acţiunea nici măcar a unui film din listă… 😀 asta în condiţiile în care, dacă aş face un recensământ, cred că aş avea sute de filme de nota 10, fiecare în felul lui.

    Am un film de locul 1 care stă acolo de ceva mai mult de 20 de ani, încă de când l-am văzut prima dată: The Wall.

    Mai mult, am trecut şi la stadiul de a trece de la film la regizori, precum Andrei Tarkovsky sau Akira Kurosawa. Sufăr că mai sunt câteva care nu le-am văzut.

    Să nu mai vorbesc despre filmele româneşti.

  8. Bibliotecaru Says:

    * pe care nu… oups 🙂

  9. PATRICKdan Says:

    romanesti :
    1. BRIGADA DIVERSE – cm bun serial de comedie romanesc, ma uit si acum la el, il am pe dvd si intre cativa amici ne tachinam cu replici din film.
    2. „TICALOSII” – probabil l-ai vazut, Mihai ! O radiografie excelenta a politichiei din Romania ! Cu de toate : interventii din economic in politic, grupuri de presiune, personaje providentiale si talk-show-uri, ordonante date peste noapte ca sa treaca cateva vapoare cu neste treburi, exact cum se face, ca la carte…Distributia, de nota 10 !
    3. „TOATE PANZELE SUS” – filmul copilariei mele…

    strainesti :
    1. la egalitate sunt 2 seriale ce reprezinta totul pt mine in materie de productie de tv, daca pot folosi termenul asta. E vorba de cel mai bun serial de comedie din toate timpurile, ce l-as vedea la orice ora, in continuu : „SEINFELD”.
    In aceeasi masura, la egalitate, se afla si cel mai bun serial politist (psihologic) si unul din rolurile cele mai buine vazute de mine vreodata, in speta Robbie Coltrane in filmul „CRACKER”. evident, serialul este britanic. este incredibil ce prestatie a avut tipu’ asta in serial, amandoua au fost difuzate de Pro Tv la vremea lor si, reluate, dupa f multi ani, pt mine fiind la fel de interesante.
    2. POVESTE DIN BRONX si A FOST ODATA IN AMERICA : astea 2 is la pachet, n-ai cum sa nu le enumeri deodata, is 2 productii de exceptie. Recunosc, imi plac mai mult decat un al 3-lea film cam cu acelasi subiect, celebru (daca ne referim la mafioti), anume „Nasul” ! Sincer, cele 2 mi s-au parut de departe peste „Nasul”, de la care doar partea III mi-a placut, atat !
    3. FERMA ANIMALELOR – cand eram copchil imi aduc aminte ca am plans groaznic la el, privindu-l doar k un desen animat. cand am mai crescut, mi-am dat seama ce semnificatii are.

    cam astea ar fi preferintele mele, o saptamana buna 🙂

  10. Irina Says:

    Cam multe filme englezesti, nu? Dar sunt de acord cu majoritatea dintre ele. As mai adauga Out of Africa si clasicul….. THE ARISTOCATS 🙂

  11. mihaivoicu Says:

    Multumesc tuturor pentru comentarii, opinii si sugestii. Suntem cu totii difreriti si gusturile sunt diferite. Concluzia cred este exact cea din titlu. Fiecare cu topul lui si, mai mult decat atat, fara a-l baga pe gat altora ca fiind adevaratul si unicul top. Back to politics!

Lasă un răspuns

