a) sau b)?

Incercand sa adune cioburile gafei de zilele trecute Traian Basescu a fost in vizita la Bechet. Aproape de Dabuleni, tot in judetul Dolj.

Las la o parte fenomenala urare cu care a fost intampinat de un copil : „Bine ati venit in Romania!”. Stia copilul ce spune, nu a fost nimic gresit in exprimare. Trec la vizita la primarie, pentru ca acolo a fost primit de primarul PD al localitatii, Costel Tulitu, personaj care merita o scurta prezentare.

Revolutia il gaseste pe Costel Tulitu ofiter de securitate la uzina de camioane Brasov, unde de-a lungul timpului nu a stat degeaba. Istorici contemporani, specializati in perioada represiunii comuniste, mi-au relatat ca exista marturii scrise ale unor muncitori din Brasov care sustin ca domnul cu pricina a fost direct implicat in reprimarea revoltei munictorilor de la Brasov. Presa relateaza ca a fugit din Brasov intr-un camion cu oi, model Omar Hayssam. A ajuns apoi la Craiova, a trecut o perioada pe la doi si-un sfert, apoi a ajuns sef la Politia de Frontiera Dolj.

A ajuns in 2008 primar la Bechet in urma unei campanii in care a fost acuzat de mai multe ori de mituire a electoratului si de frauda. Iar odata ajuns la primarie, scandalurile s-au tinut lant. A inceput prin a-si cumpara masina si prin a pleca la Ierusalim pe banii primariei. Si pentru ca asa nu a reusit sa lichideze bugetul local, a platit unei firme 4,3 miliarde de lei vechi pentru constructia unui WC public. Cel putin asa afirma mai multi consilieri locali de la Bechet care au adresat in acest sens si o sesizare DNA.

Atunci oare ce au discutat cei doi, primarul si presedintele? Credeti ca a) despre vremurile bune de altadata sau b) despre modalitati de cheltuire a banilor publici?

Etichete: , , , , , , ,

7 răspunsuri to “a) sau b)?”

  1. Raluca Says:

    Sau despre traficul de armament, de ce nu?! 🙂 Asta desigur, în timp ce se gândeau cu duioșie la Hayssam, colegul lor din serviciile ”tovarășe și pretine” .

  2. diaconescumarius Says:

    Eu cred ca au discutat despre viitorul copiilor lor in vremuri de criza 🙂
    Pentru ca nu-i asa, copii sefilor nostri vor fi sefii copiilor nostri.
    Si, in timp ce Romania discuta despre Basesc, Oprescu, Udrea, Ridzi, Tariceanu , Iliescu si alti insi interesanti, undeva, o lacrima s-a scurs pentru un martir al neamului romanesc pe nume Constantin Oprisan, mort in inchisoarea de la Jilava, in chinuri puse la cale de tatii sefilor de azi, de la a carui moarte, astazi s-a implinit un numar de ani.
    Dar acest lucru nu e interesant, nu face rating in comparatie cu marea bostanarie luata in discutie in aceste zile 🙂
    In cartile de istorie ale fiicei mele, nu exista nici o pagina despre martirii inchisorilor; in schimb, apare Adrea Esca. Probabil ca in editiile urmatoare vor apare Elena Udrea si Traian Basescu…

  3. Bibliotecaru Says:

    Nu am înţeles prea bine, există o legătură personală între preşedintele Traian Băsescu şi dl. Tulitu?

    • mihaivoicu Says:

      Dar exista o lagatura personala intre Basescu si Ridzi? Nu e vorba de legaturi personale, ci de partid. PD are 33 de primari in Dolj, unii dintre ei oameni gospodari si de bun simt. Mi s-a parut o gafa ca dintre toti sa-l viziteze tocmai pe cel din Bechet

  4. DAN BORCEA Says:

    O MANA DE AJUTOR PENTRU CRIN ANTONESCU
    Uimire.
    Ieri total intamplator am descoperit un blog paralel care imi poarta numele .Un penelist sacelean care ma” iubeste ” deja ma si vedea primar al localitatii si incepu-se a ma” lauda”.Ce nu stie respectivu’ este ca n-a aflat cati bani mi-a cerut Cancescu pentru a ocupa pozitia de candidat din partea PNL .Cert este ca numai la doua zile de la anuntarea demisiei mele am primit amenintari pe plan local si nu numai, acum le va fii si mai usor sa ma desfiinteze pentru ca mi-am permis sa spun adevarul despre situatia in care m-a bagat batranelul de la Consiliul Judetean .Oricum un fir de par daca-mi va fi atins ii va manca puscaria .
    Astept explicatii si dezmintirea articolului de la Adrian Maxim daca mai poate sa-si aduca aminte ce a vorbit cu mine referitor la publicarea anuntului pentru candidatura 2012.
    Voi fi nevoit sa dau cartile pe fata in caz contrar adica le voi aduce aminte (inregistrari)cum au stat lucrurile .In ceea ce-l priveste pe izolatorul de blocuri Dragos Craciun,Ungureanu Vasile omu’ insarcinat cu inchiderea blogului meu,creierul afacerilor ilicite si asfaltatorul fara licitatii de Sacele si directorul cramei „La Maxim in Ograda „,toti sunt mancatori de bani publici din mana sefului .
    Daca stiam ce tiganie este in acest partid ,daca stiam ca A.Cancescu se va folosi de mine mintindu-ma frumos si pe cealalta parte va asmute cainii penelisti impotriva mea fara ca eu sa am dreptul la replica,nu ma bagam in troaca lor .Ce am constatat eu pe parcursul acestor luni m-a lasat cu gura cascata.
    Asta nu inseamna ca voi abandona clasa politica ,imi place ceea ce fac pentru ca pe parcursul a acestor ani am invatat si lucruri pozitive iar ce mi s-a intamplat a fost ca am avut incredere in c’ancescu.
    EU NU FAC COMPROMISURI !

Lasă un răspuns

