Putem avea pareri

Daca cineva isi imagineaza ca toata lumea are o parere buna despre el si ca nimeni, niciodata, in nicio conjunctura nu il caracterizeaza ca fiind prost, cretin sau in alte feluri, inseamna ca este vorba de Caligula sau de Ceausescu.

Oamenii au pareri despre oameni. Unele mai putin placute. Si?

Eu am decis sa nu scot link-ul catre blogul maestrului Malaimare, pentru care am un respect nelimitat, din blogroll-ul meu. Chiar daca am auzit ca ar fi inchis acest blog.

Etichete: ,

11 răspunsuri to “Putem avea pareri”

  1. Bibliotecaru Says:

    🙂
    Acel comentariu de logare (bănuiesc că la el vă referiţi) apare din eroare la toată lumea… nu e modalitate de moderare a comentariilor. Acum două zile blogul şi-a revenit, apoi a intrat iar în acest sistem. Nu cred că blogul este închis, cred că este o eroare de setare.

  2. madalina Says:

    Nu l-am scos nici eu din blogroll pe Mihai Mălaimare, poate pentru că sper să revină într-o bună zi.

  3. diaconescumarius Says:

    Acelasi lucru l-am facut si eu. Pe principiul „nu mor caii cand ” vrea” cainii” 🙂

  4. Cepeca Says:

    Eu l-am scos dand credit maestrului. Am insa Teatrul Masca in calupul Cultura si, am speranta, ca intr-o zi cu soare, dupa ce ii trec toate cele, Mihai Malimare va reveni la ganduri mai bune. Nici o problema sa il pun la loc.

  5. Florin Matei Says:

    Sunt profund mâhnit de decizia maestrului Mălaimare: alegând să nu mai împărtăşească impresii cu noi, domnia-sa ne-a privat (cel puţin pe mine) de plăcerea unor lecturi, nu doar savuroase, ci şi pline de miez. Să arunci anatema asupra maestrului Mălaimare – să-i zici mitocan! – doar pentru că, în opinia domniei-sale, pe lumea asta, în ţara asta!, există şi fufe, şi tute, e o impietate. Ei, uite, şi eu am o convingere în sensul ăsta: şi eu cred că, aşa cum există tufe de Veneţia, există şi fufe de România. Dacă părerea asta incumbă o mitocănie, bine, mi-o asum. Şi prin asta, fără nici urmă de emfază, anunţ că sunt solidar cu maestrul Mălaimare.

  6. mihaivoicu Says:

    Desigur, inchiderea (sper temporara) a blogului maestrului este o deczie personala. Va multumesc pentru parerile exprimate, sper sa contribuie la solidaritatea pe care maestrul malaimare o merita.

  7. Lars Says:

    Nici eu nu l-am scos și îl aștept înapoi.

  8. Mihai Petre Says:

    „Daca cineva isi imagineaza ca toata lumea are o parere buna despre el si ca nimeni, niciodata, in nicio conjunctura nu il caracterizeaza ca fiind prost, cretin sau in alte feluri, inseamna ca este vorba de Caligula sau de Ceausescu.”
    Domnule Voicu, dati-mi voie sa mai adaug 2 nume langa cele deja amintite de dumneavoastra. Postelnicescu (PNL Pitesti) si Miutescu (PNL Arges). Nu a trecut nici o saptamana de cand am fost exclus din PNL pentru ca am avut „neobrazarea” sa ii critic pe blogul meu personal pentru rezultatele proaste inregistrate la alegerile europarlamentare. Acum astept decizia COA sau ne vedem peste un an, tot in PNL…

  9. george Says:

    Eu stiu ca maestru e in concediu …

Lasă un răspuns

