Burta jos reloaded

Da, s-a sfarsit cu bine. A fost inghesuiala mai mare decat ma asteptam, aproximativ 100 de participanti, suficient cat sa ne razbunam pe traficul din Bucuresti pe care de data asta l-am incurcat noi teribil. Dintre cunostintele noastre blogeristice Alina Gorghiu, Chinezu, Bogdan Olteanu, Cepeca (chiar daca pe post de suporter), Alexandru Marin, Dragos si poate si altii pe care nu am reusit sa-i localizez in multime. Nu am fost noi exact Lance Armstrong, dar am terminat cursa de 30 de km fara sa ne dam duhul.

Am fost acolo, asa cum am promis si, vorba tovarasei academician, iata dovada

DSC04410

Felicitari Alina pentru organizare, felicitari Chinezu pentru promovarea de pe sportlocal.ro, multumiri pentru Paul Precup. primarul din Mogosoaia pe care il cunosc de cand aveam 6 ani (nu e o greseala).

Dar! Am o intrebare! Cine este sadicul care a conceput saua de bicicleta? Cred, este aproape o certitudine, ca este vorba de  Torquemada. Jerome K Jerome, acum mai bine de 100 de ani, scria in Three Men on the Bummel despre o reclama la o sa de bicicleta „anatomica” ce folosea un desen al unui schelet pe o sa si comenta ca un schelet poate ca ar sta comod, dar nu si cineva care are carne si muschi intre schelet si sa. Nu exista idei mai destepte?

Etichete: , , , ,

18 răspunsuri to “Burta jos reloaded”

  1. Bibliotecaru Says:

    Bună asta cu şaua… păi sunt biciclete şi biciclete. Cea pe care o sprijiniţi nu este de cursă lungă, pare mai degrabă de acrobaţie. Ia încercaţi să folosiţi aşa ceva… http://lowriders.ro/

  2. Bibliotecaru Says:

    Apropo… în România mai există o fabrică de biciclete? Dar de motorete? Dar de motociclete? Poate de scutere? Şi dacă nu, ţara asta chiar nu îşi permite aşa ceva?

  3. mihaivoicu Says:

    Nu, din pacate. Am pierdut demult contactul cu progresul tehnic in domeniu. Credeti ca ar mai fi rezistat pe piata Pegas? Sau Mobra? Nu ar fi rezistat pe piata produselor ieftine din cauza importurilor din China si nici pe piata produselor de calitate din cauza lipsei de tehnologie moderna. Pacat!

  4. Marius Says:

    Parca sunt vreo doua firme care ansambleaza scutere si biciclete. Si Tohan SA chiar mai face Pegas: http://www.tohan.ro/civilproducts.html

  5. mihaivoicu Says:

    Nu am mai vazut un Pegas de foarte multa vreme… Oare cate se mai vand?

  6. Bibliotecaru Says:

    @ mihaivoicu
    Pegasul şi Mobra din anii 1980 nu ar fi rezistat, cum nici VW-ul Polo din 1980 nu ar fi rezistat în faţa Daciei Logan. Bicicletele şi scuterele nu au decât o problemă de design, nu presupun mari probleme tehnologice. La motocicletă contează şi motorul pe lângă design, dar cred că şi acest lucru se putea rezolva dat fiind că motocicletele de până în o mie de euro nu au mari calităţi motoristice. Eu sunt convins că în ceea ce priveşte bicicleta românească şi scuterul am fi putut avea un succes economic (desigur, la dimensiunea unei fabrici de biciclete sau scutere). Apetitul pentru mijloacele de locomoţie cu două roţi, plus ATV-uri, este din ce în ce mai mare. E păcat ca de acest boom al cererii să beneficieze altcineva.

  7. Bibliotecaru Says:

    @ mihaivoicu
    Se mai găsesc la mana a doua… Sunt la modă cele cu trei roţi. Nu sunt extrem de scumpe scumpe… dar parcă mai scumpe decât bicicletele chinezeşti… de aici gândul că ar fi avut viitor o astfel de industrie, din moment ce există cerere şi ofertă.

    http://www.adauga-anunturi.ro/-13/posts/7_Auto/36_Anunturi_Biciclete/202640_VAND_PEGAS_KENT_RECONDITIONAT_PROFESIONAL.html

  8. Bibliotecaru Says:

    La o calitate mai ruginită… (dar cu un flex şi ceva vopsea se rezolvă imediat, acum există şi spray de crom…)

    http://www.okazii.ro/catalog/25629929/Vand-semicursiera-si-pegas.html

  9. Bibliotecaru Says:

    Adevărata cerere este pentru:
    http://www.okazii.ro/catalog/21711599/triciclu-PEGAS.html

  10. Alexandru Marin Says:

    Sa ii vorbim ne suparam pe cei ce nu au terminat cursa sau sa sa credem ca se odihnesc pt. a doua tura de luna viitoare? 🙂

  11. Bibliotecaru Says:

    Că mi-am adus aminte…
    Am privit la poze şi am văzut un singur nene cu burtă, nici aia exagerată, restul erau parcă reclamă la fosta fabrică de pui Crevedia, oameni cu malnutriţia în stomac…
    Toată lumea a dat jos burta acelui domn? Sper că a primit o atentă recompensă pentru că a salvat onoarea tuturor fiind singurul participant cu un pic de burtă. O campanie Jos Burta! ar trebui să aibă o condiţie de participare de minimul 130 kg (o singură persoană, nu câte trei 🙂 ). Părerea mea.

  12. Cepeca Says:

    Salut. Sustin observatia @Bibiotecarului. La cursa au participat mai mult „silfide” si „silfizi”. Nu i-a vazut la inapoiere insa mare lucru de nu aveau burta lipita de sira spinarii !

  13. mihaivoicu Says:

    Probabil ca apucasera sa dea burta jos de la cursa de alergare in jurul Parlamentului.

  14. Bibliotecaru Says:

    @ mihaivoicu
    Da, da, da…

    Şi domnul Boc a rezolvat criza cu impozitul minim.

    🙂

  15. sportlocal.ro Says:

    gata am pus si pozele si materialul 🙂

  16. Am dat Burta jos, zău! « Picătura chinezească Says:

    […] ocazia acestui prilej am descoperit că Bogdan Olteanu şi Mihai Voicu sunt mult mai mişto în realitate decât pe Realitatea şi declar public acilea şi cu 0 mână pe […]

  17. A fost “Burta jos” – 30km de biciclit - Rândurile lui Claudiu Constantin Says:

    […] au fost prezenţi: Alina Gorghiu, Chinezu, Bogdan Olteanu, Cepeca, Alexandru Marin, Dragos, Mihai Voicu. Şi mai multe detalii pe sportlocal.ro, un proiect pentru care am toată […]

  18. Burta Jos – 19x19 Says:

    […] https://mihaivoicu.wordpress.com/2009/08/16/burta-jos-reloaded/ […]

Lasă un răspuns

