De pe drumurile patriei

Mai toata ziua de ieri am petrecut-o pe drumuri. Am fost dimineata la Calafat pentru oarece pregatiri de alegeri cu liberalii din colegiul meu, iar dupa pranz am luat in piept traseul Calafat-Alba Iulia. In aceasta dimineata PNL Alba isi alege o noua conducere si am raspuns invitatiei prietenului meu Teodor Atanasiu, un apropiat al lui Traian Basescu :-), de a participa la acest eveniment.

Imi pare rau ca nu am avut un aparat de fotografiat. Pentru ca am remarcat o imensa si dubioasa agitatie. Masini de politie care goneau disperate, cu girofar, spre Craiova. La polul opus al vitezei masini ale vamii care mergeau cu 5 km/h pe drumul Calafat-Craiova. In judetul Gorj era de servici Garda de Mediu. Tot pe strada si tot cu masinile.

S-au gandit la tancuri? Sunt mai de efect.

Etichete: , , , , ,

10 răspunsuri to “De pe drumurile patriei”

  1. vladrosca Says:

    Probabil ca se plimbau si ei de bucurie ca le-a asigurat Boc suficient carburant, acum ca nu-i mai conduce PSD-ul !

  2. eugen Says:

    Masinile vamii erau incarcate cu tigari si spaga de aia mergeau cu 5 km/h.
    Habar nu aveam ca avem si Garda de Mediu.

    In ce priveste politistii se agita si ei sa controleze „strada ” ca de s-a schimbat sultanul si nu este bine sa stai in birou.
    Sau poate alergau sa umfle psd-stii.

    Ultimul care a scos tancurile in strada a sfirsit la zid.

    • mihaivoicu Says:

      Masinile garzii de mediu sunt FIAT. Numai din astea nu aveam.
      Probabil ca pretextul cu infractionalitatea i-a pus pe jar.
      Garda de mediu controleaza primariile PNL, este o campanie in sprijinul cetateanului inceputa acum vreo 2 saptamani

  3. olimpiu Says:

    exista boli contagioase. si asta cu partidul stat si conducatorul iubit, si alergatul cu girofarele… sa ne traiasca alesii cu obiceiurile lor stupide!
    iar daca cetatenilor romani le plac aceste obiceiuri, ii indemn sa-l voteze pe Basescu si sa traiasca bine

  4. diaconescumarius Says:

    Masina Vamii era in misiune si mergea incet pentru a nu se desconspira Celelate creau diversiunea! 🙂 🙂

    • mihaivoicu Says:

      Am uitat sa spun ca, in locul in care am vazut masinile vamii (ca erau mai multe) cea mai apropiata vama era la 40 km

  5. Cosmin Says:

    Domnule Voicu, de ce la Dolj nu se fac alegerii si se lasa Birou interimar care practic dezbina organizatiile. La Valcea au fost saptamana trecuta ,azi la Alba numai la Dolj nu. Stiti cred ca cine ma refer si din respect fata de dumneavoastra nu vreau sa-i scriu numele.

    • mihaivoicu Says:

      Acu este momentul sa ne concentram exclusiv pe alegerile prezidentiala. Avem o sansa cu care cred ca nu ne vom mai intalni curand

Lasă un răspuns

