18-29

Atat s-a putut. Am condus la pauza, am dat doua eseuri, tot e ceva. Dar a fost frumos, stadionul a fost plin, lume multa, multi copii, vreme frumoasa. Mai vrem!

 

Etichete: ,

7 răspunsuri to “18-29”

  1. ADRIAN C Says:

    Frumos sport rugbyul … chiar daca, vecin fiind in copilarie cu „Capone”, am facut 3 luni de incercare de ajunge „aripa” la Grivita Rosie … m-am lasat ca fiind lipsit de talent. Dar am avut ocazia sa fac oina in scoala si de aceea sunt inca putin suparat pe dl. Malaimare caci nu m-a sprijinit suficient pentru a mentiona explicit acest „sport national” in legea patrimoniului imaterial. Care lege, intre noi fie vorba, in formula in care a iesit este de o perfecta inutilitate :))
    Ca multe alte „legi” cum ar fi cea a patrimoniului industrial de exemplu. Daca ar fi in parlament mai multe capete decat picioare …

  2. ADRIAN C Says:

    PS: „putin suparat” e o totusi oarecare exagerare in legatura cu dl. Malaimare …

  3. Alexandru Marin Says:

    Copiii cautand un loc unde sa se ascunda de capcaun, probabil… 🙂

  4. Bibliotecaru Says:

    Au jucat pe întuneric? 😀

  5. diaconescumarius Says:

    Meci frumos. Eu zic ca suntem pe drumul cel bun. Mai e mult de munca, dar am trecut de la drumul de tara la drumul expres; pana la autostrada…mai e 🙂
    Marc!

  6. Propun ca rugbyul sa devina sportul oficial al unor bloggeri « Chinezu Says:

    […] coada de la bere m-am intalnit cu Dragos Porumb, care care venise la meci cu Mihai Voicu. Mihai chiar m-a sunat dupa primul eseu marcat de ai nostri si mi-a spus un fel de […]

  7. Traian Breazu Says:

    Si eu sunt un pasionat al rugby-ului. Pacat ca nationala Romaniei e intr-un moment foarte delicat. Cred ca e nevoie de mari schimbari pentru a revitaliza acest sport extraordinar, ca Romania sa fie iarasi puterea a 7ea in rugbyul european.

Lasă un răspuns

