Cum se castiga alegerile. Varianta PD

In ultimele zile diversi activisti PD din Dolj au dat o serie de telefoane catre primarii PNL din judet. Mesajul era clar. Daca se implica in campanie de partea lui Geoana si castiga Basescu urmeaza dosare, controale taieri de fonduri precum si alte mijloace democratice.

Cu totii au fost clari. Unii chiar le-au inchis telefonul. Se pare insa ca unul a fost foarte incapatanat si le-a amintit celor de la PD de mai multe episoade ale istoriei relatiei PNL-PD si poate ca a invocat si cate ceva despre unele parti anatomice.

Este vorba de primarul PNL din Calafat, Mircea Guta. Si a fost pedepsit. Aseara, dupa ce a participat la o reuniune a organizatiei PNL din Calafat, tatal primarului a fost batut cu bestialitate de activisti portocalii. Au coborat din masina, au constatat cu voce tare „da ba, asta e!” si au trecut la treaba. Victima colaterala a fost si un vecin, amandoi fiind oameni in varsta.

Domnul Guta, tatal primarului, este internat la spitalul judetean Craiova, medicii inca avand dubii daca ii pot salva ochiul stang.

Ce mai urmeaza? De ce mai sunt capabili?

Etichete: , , , , ,

61 răspunsuri to “Cum se castiga alegerile. Varianta PD”

  1. Anca Says:

    Ai scris corect, asa SE CASTIGA alegerile.
    Tot mai mult am convingerea ca pierdem maine.

    • mihai russu Says:

      Anca,

      Eu nu pot sa vad maine alt rezultat decat caderea Pramatiei. Pur si simplu, nu pot sa vad altceva. Mintea mea, structura mea refuza sa conceapa ideea ca traiesc in mijlocul unui popor atat de batut in cap, atat de usor de manipulat, atat de orb.

      Nu se poate, NU va lasa Dumnezeu sa avem atata ghinion.

      Am inteles, nu am reusit cu Crin. Dar macar sa ne intoarcem la Normalitate. Avem acest Drept. Pentru ca este un Drept Natural.

      Mihai

      • Anca Says:

        Eu dupa ce m-am fript de-atatea ori, incep sa cred ca suntem un popor batut in cap si cu reactii intarziate. Si nu ma refer la mediul rural. Ma refer la intelectuali a caror inteligenta nu cred ca poate fi pusa la indoiala. Sa-ti dau un exemplu concret si public: un an de zile Mircea Badea a vazut un ratat in Crin Antonescu, l-a uns cu mocirla din cap pana-n picioare la fiecare vorba scoasa pe gura. Din momentul in care a iesit din cursa, BRUSC E DUMNEZEU PE PAMANT!
        Scurta proba:
        http://www.mircea-badea.ro/blog/apocalypse-now/

        Imi pare rau, dar am toate motivele sa fiu pesimista.

      • mihai russu Says:

        O sa intru pe link sa vad si eu.

        Insa, ai dreptate. Dupa ce, dupa confruntarea in 3 de dinainte de turul 1, Badea s-a luat in modul cel mai josnic de Crin, l-am „scos de la inima”. In cel mai bun caz o sa ma uit la el doar ca sa ma amuz.

        m

      • Anca Says:

        De-asta zic, fetzele publice din media acuza politicienii de ipocrizie, cand uite la ce nivel presteaza ei! In plus, cum naiba sa judeci cu aceeasi masura imperfectiunile de campanie si gafele politice cu efect direct asupra INTREGII POPULATII??? Sunt incredibili, nu-i mai suport!

      • mihai russu Says:

        … Si da, ai dreptate cu „intelectualii”. Daca ai sti cu cati m-am certat in ultima vreme.

        Culmea, amici avocati, juristi. Cum puii mei, nici macar astia nu sunt in stare SA VADA ?

        De 3 zile, mi-a ramas speranta doar in oamenii cei vrednici de la „ogoare si sate”.

        Apropo, poate ai vazut: azi, Bucurestiul a fost gol, mai gol ca orice alta sambata. E semn bun. Caci liberalii adevarati, vor fi ramas sa mearga la vot. Restul, foarte bine, la mici si bere cu ei… !

        m

      • Anca Says:

        Sa te-auda zeii, Mihai si sa iasa liberalii la vot. In directia corecta! Mie nu mi-e doar de absenteismul liberalilor, mi-e si de tradarile PSD-istilor…

      • www.intendmedia.ro Says:

        acum ai si dovada ca nu au fost fraudate alegerile: http://www.intendmedia.ro !

        daca iesea geoana, patriciu era directorul tarii!!

  2. JK Says:

    INTELEG CA e foarte grav tata lu Gutza, s-ar putea sa….
    astia de la PDL ar trebui starpiti, nu pot fi tolerati deoarece nu mai au nici un control

  3. AURASH Says:

    Eu v-am mai scris acum cateva saptamani ca miroase a sange.Se pare ca am avut dreptate.
    Au semanat atata ura acesti oameni incat le este frica si de umbra lor.
    Cum sa lase ei puterea asa usor din mana?!
    Stiu si ei ce urmeaza…
    Se va termina cu scandal mai mult ca sigur,Basescu nu stie sa piarda.

  4. antibasescu Says:

    mihai eu sunt din Desa si stiu ca ieri toata ziua Bica si Netoiu au urmarit primarii liberali sa le dea bani>Ei spun ca scorul este 53-47 pentru Geoana si singura sansa este sa cumpere sau sa terorizeze pentru a castiga alegerile.Iesiti cu mic cu mare la vot fratilor daca nu vreti sa patim toti ca primarul de la Calafat

  5. Alexandru Marin Says:

    Doamne ! 😐

  6. Parmalat Says:

    Daca castiga Basescu, cineva trebuie sa puna mana pe pistol si sa faca un gest pentru care tara il va considera erou national.
    Eu n-am pistol din pacate…

    • Liviu Says:

      Ma deranjeaza genul acesta de afirmatii – l-am intalnit mai adesea in randul suporterilor lui Basescu, credeam ca noi, ceilalti, suntem altfel, dar se pare ca nu exista padure fara uscaturi.

      • Parmalat Says:

        Se cheama „Asasinat din ratiuni de Stat”. Exact ce s-a intamplat si pe 25 decembrie 1989. Si nu numai, fiindca istoria e plina.
        Situatia e similara daca iese Basescu, nu m-ar mira ca undeva sa se ia o astfel de hotarare.
        Cat despre ‘noi ceilalti’… vorba unuia de pe un blog PD-ist: „sa vedem daca va mai ramane cineva sa stinga lumina in PSD si PNL dupa ce iese Basescu”.
        Sistemul lui Basescu a inghitit tot: institutiile statului, servicii secrete, Curtea Constitutionala, etc… nu mai are cine sa ne apere, nu mai avem pe cine sa asteptam. S-a strans menghina in jurul democratiei romanesti.
        Daca s-a putut in 89 se va putea si acum.

  7. MARIN Says:

    Domnule VOICU,
    Evenimentul relatat de dvs. este de-a dreptul tulburator. Dar, avand in veder ca NR.1 al acestei formatiuni politicie, nici cand a fost cu mana pe cartea sfanta, nu a avut demnitatea de a recunoaste un act comis impotriva unui copil, mai trebuie sa ne miram chiar asa de mult ?
    Exista totusi o solutie de a nu ne mai intalni in viitor cu asemenea cazuri: EXCLUDEREA ACESTORA DIN FRUNTEA TARII !

  8. justme Says:

    A fost o campanie aiurea ca orice in tara asta. Lucrul cel mai trist pe care l-am simtit in timpul confruntarii de joi seara a fost cum de am ajuns sa alegem intre asa ceva: Basescu are discursul pe care il stiu foarte bine deja, e in campanie de 5 ani deci nu aveam ce sa aflu in plus… Geoana in schimb e o mare, imensa dezamagire. Pare venit din alta lume si e slab rau. M-a intristat rau ce am vazut/auzit si tare ma tem ca, prin orice mijloace, Basescu o sa castige. Ar fi o catastrofa pentru tara. La fel de rau ar fi si daca ar castiga Geoana, dar parca nu atat de grav, poate au mai invatat ceva dupa 2004, poate cei din PNL ii mai calmeaza. Nu am votat pana acum niciodata cu PSD, intotdeauna am votat PNL, dar maine chiar nu am ce face o sa dau un vot cu toata puterea impotriva unui stil mizerabil de a face politica. Poate o sa se intample o minune ca in 2004,poate Mircea Geoana si PSD au invatat ceva. Oricum sunt dezamagit de modul in care se face politica.

    Domnule Voicu sper ca dupa alegeri partidul dumneavoastra nu o sa primeasca in masa toti tradatorii oportunisti care i-au ridicat osanale Carmaciului. Ar fi prea de tot pentru un partid care se vrea serios.

    • Mircea Popescu Says:

      „Domnule Voicu sper ca dupa alegeri partidul dumneavoastra nu o sa primeasca in masa toti tradatorii oportunisti care i-au ridicat osanale Carmaciului. Ar fi prea de tot pentru un partid care se vrea serios.”

      Nu prea este incotro, din pacate.

    • Parmalat Says:

      Trebuie introdusa o lege adevarata a lustratiei care sa elimine din politica oportunistii si lingaii. Dar trebuie facuta cu atentie in asa fel incat sa nu afecteze oamenii valorosi.
      Cum ar fi de exemplu – „premierii in al caror mandat nu s-a inregistrat crestere economica sa nu mai aiba voie sa ocupe nicio functie publica in Romania”. Din start am scapa de 2 lingai.

  9. daniela Says:

    domnule voicu, sunteti jalnici. pana unde puteti merge cu minciuna si calomnia? daca dumneata o faci cu singe rece sperind sa mai cistigi citeva voturi o parte din cititori sunt prostanaci ( ca si alesul lor) si chiar cred povestile astia de campanie. daca dumneata cistigi bani multi din minciunile astia,bietii alegatori se aleg doar cu ficatul marit! daca ai avea un pic de respect fata de cei care va voteaza i-ai scuti de mizeriile astea.

    • mihaivoicu Says:

      De ce nu-i transmiteti textul asta cu minciuna domnului din fotografie? Sunt sigur ca l-ar aprecia!

    • Liviu Says:

      Unde-i ‘minciuna’? Dl. Voicu a relatat niste fapte, daca dvs. credeti ca relatarea e mincinoasa, nu era firesc sa explicati de ce in loc sa va puneti pe aplicat epitete?

      Or dvs. n-ati facut decat sa folositi un argument gen ‘ba pe-a ma-tii’.

    • gabrielaeds Says:

      Asta numeşti tu minciună şi calomnie? Cum te-ai simţi dacă ai avea bunicii sau părinţii la ţară şi ai şti că nu votează cu Băsescu? Te-ai simţi comfortabil zilele astea? Îţi spun eu că nu. Mie mi se întâmplă să am doi bunici la ţară care nu votează cu Băsescu şi se întâmplă să îmi fie frică pentru ei. Cel mai bun exemplu este cum s-au luat azi doi vecini de bunica mea, din acelaşi motiv. Şi zic merci că nu o loviră.
      Revenind, dacă o mamă de bătaie ţi se pare puţin lucru, dacă tu crezi că tatăl unui primar de oraş cu 20.000 de locuitori şi-ar permite să se bată singur doar pentru a calomnia, atunci eşti la fel de ……. ca cei care i-au tumefiat ochiul.

  10. han Says:

    Salutari domnule Mihai Voicu,

    Sunt in cautarea unui loc virtual pentru discutii
    liberalo-politice.. incerc de ceva vreme
    pe la Alina pe blog dar cu putin succes. Am o intrebare: in caz de conflict intre doctrina liberala si PNL dumneavoastra ce alegeti? Aveti exemple concrete?

    • mihaivoicu Says:

      Nu, nu am exemple. Si alegerea ar fi sa incerc sa influentez decizia in interiorul PNL.

      • han Says:

        Dar daca decizia PNL, cu toata incercarea de convingere e impotriva deciziei liberale, o sustineti sau va deziceti de ea? Multumesc!

      • mihaivoicu Says:

        Depinde despre ce este vorba. Cine poate defini inginereste liberalismul? Eu nu.
        Dar am un exemplu. M-am certat ca la usa cortului cu Adomnitei, cand era ministru, pentru ca a introdus icoane si religie in scoli. Eu nu sunt de acord.

      • han Says:

        Dupa definitia dumneavoastra proprie. Daca se ia in partid o decizie care credeti ca e profund impotriva principiilor dumneavoastra liberale, va declarati dezaprobarea in public (sa zicem aici pe blog, sau aiurea) sau sustineti decizia partidului.

  11. olimpiu Says:

    nu pierdem maine!!!!!! tocmai din cauza nemernicilor astora. cei carora nu le-a fost frica de aparatul lui Ceausescu, le rad in nas ,,gaozarilor” astora.
    maine va fi ziua cea mai lunga dar va merita traita!

    • mihai russu Says:

      Domnilor, Maine vom merge la Vot, cu credinta ferma ca in miez de noapte, sau maine cel tarziu, Vom Bea Sampanie in cinstea intoarcerii la Normalitate.

      In asta trebuie sa credem : IN NORMALITATE. Si Dumnezeu ne va ierta pentru orice vom fi gresit de am meritat asa o pacoste ca marinarul. Si isi va intoarce fata catre noi, si ne va reda dreptul de a trai normal. Linistit.

      Da, urmeaza Ziua cea mai Lunga. Dar marile Victorii nu sunt usoare.

      m

  12. ela Says:

    moarte ticalosilor !

  13. dramoleta Says:

    Socant!!!

  14. ela Says:

    Votez maine dis de dimineata pentru ROMANIA bunului simt si un guvern Johannis.
    Ticalosii trebuie sa stea acolo unde le este locul in tartar.

  15. vasile Says:

    agresorii au fost deja identificati si sunt apropiati ai filialei locale a PDL , doi dintre ei care sunt din Basarabi au fost vazuti in nenumarate randuri lipind afise cu PDL sat unde la aqceasta ora Rosu Ducu seful de sat a impartit pana acum faina,ulei si alte produse pentru Basescu
    Acum m-am intors de acolo unde am filmat totul si maine voi posta pe internet

    • ionut Says:

      Aaa, inca ceva. Vezi ca se tot vehiculeaza filme pe net cum ca Iliescu si clica lui ne-au cam furat revolutia, au organizat mineriadele, implicit au lasat cateva mii de familii indurerate. Asemenea anunturi iti cam stau in gat, presupun…

  16. gazetarul Says:

    Cineva spunea ca daca iese Basescu nu mai are cine sa ne apere pe noi ceilalti.Fals!Daca am avea fiecare o arma in mana ar vedea ei pe dracu’!! Riscam un adevarat razboi civil dupa aceste alegeri prezidentiale daca ele vor fi fraudate!!

  17. Radu Humor Says:

    @ Voicule, n-am sa ma incrancenez in asemenea hal sa nu-l mai votez pe Geoana(de fat pe liberali, din care, din pacate faci parte), dar te asigur ca daca Doamne fereste , vom pierde, voi avea macar satisfactia ca unul ca tine va ramane unde-i e locul:
    In opozitie !

    Sa-ti spun si pentru ce :
    ” M-am certat ca la usa cortului cu Adomnitei, cand era ministru, pentru ca a introdus icoane si religie in scoli. Eu nu sunt de acord.”

    • han Says:

      Eu sunt 100% de acord cu Mihai ca a facut asta!

    • atreides Says:

      @Radu Humor Ce te-a apucat? Esti chiar tu sau o clona? Textul asta e complet diferit de felul cum stiu ca scrii de obicei.

    • gabrielaeds Says:

      O Doamne! De libertatea religioasă ai auzit? E o chestie minoră garantată prin Convenţia Europeană a Drepturilor Omului, la care România, absolut surprinzător pentru mine, a aderat… Un fleac. La ce naiba să ţinem cont de el?

  18. claudia muresan Says:

    de ce ”se cistiga”? trebuie sa fiu si mai ingrijorata pentru maine??

  19. calafat Says:

    sigur,schimba titlul!!! …sunt(em) destul de traumatizati de gandul ca basescu a castigat puncte (cate?) din dezbaterea de joi si a reintrat in joc (cu bocancii pe visurile noastre calcand)
    eu oricum n-am mai iesit din casa de atunci, n-as mai suporta inca cinci ani cu scursoarea asta securista (desi ca haosul si instabilitatea ce se vor instaura daca castiga el ne va termina pe toti, mai repede)

    • Parmalat Says:

      Chiar suntem traumatizati, nici sa dorm bine nu mai pot dupa dezbaterea de joi. Trebuia sa-l evite pana la capat, sa nu apara la nici o dezbatere indiferent ce s-ar fi intamplat. Trebuia ca stafful PSD sa nu agreeze formatul emisiunii sa nu-l lase pe Geoana sa se contreze cu Basescu.
      Dar hai sa-ti spun ceva: am simtit un electorat liberal mai hotarat ca niciodata sa-l dea jos pe Basescu dupa ziua de joi. Inainte mai existau opinii separate, dar acum simt ca suntem mult mai uniti si mai concentrati.
      Eu cred ca faza cu Vantu n-a lovit unde trebuie, liberalii nu inghit populisme din astea – ba dimpotriva! De atunci ma gandesc numai la asta si incerc sa-mi dau seama unde a lovit: la tara habar n-are lumea cine e Vantu. In orase exista o mare concentrare de alegatori ai PNL care nu dau doi bani pe securismele lui Basescu. Sunt aproape sigur ca a fost o lovitura oarba, maxim 2-3% nehotarati de la oras ar iesi sa-l voteze pe Basescu dupa asta. Nu e de-ajuns! Nu e de-ajuns!

      • Anca Says:

        1. Mare parte din votanti lui Crin nu sunt votanti PNL – desi partidul nu recunoaste cu drag asta.

        2. Mizand pe scorurile mici ale PNL din anumite zone, se fraudeaza fara frana. Sa-ti dau un exemplu: eu votez intr-un oras in care daca ieseai inainte de 22 pe strada si intrebai pe oricine, aiurea, cu cine voteaza, de la vanzatoare pana la pensionari la coada la bilete de transport gratuite, mai toata lumea iti raspundea cu un zambet larg: „Crin!” Rezultat turul 1: Crin Antonescu – 15%.
        Pot sa cred ce vreau, nu?

  20. Ana Says:

    Diversiune de zile mari la Pitesti. Tot orasul a fost umplut in seara aceasta de fluturasi in care primarul PSD, Tudor Pendiuc, l-ar sustine pe Traian Basescu!
    http://www.bitpress.ro/articole/eveniment/4844/exclusivitate-pendiuc-il-sustine-pe-basescu-reactia-psd-traian-basescu-ne-crede-prosti.html

  21. adi tibu Says:

    Sincer, domnule Voicu, nu e in regula. Nu-mi permit sa contest ca tatal primarului a fost batut – probabil e adevarat. Dar cui serveste sa popularizati asta pe blog in preziua votului? Credeti ca niste voturi in plus pt. Geoana merita incitarea asta indirecta la ura? Nu obtinem decat alti fanatici – nu mult diferiti de batausii de la Calafat, doar ca imbracati in galben in loc de portocaliu.

    Referitor la vot, pentru noi e mai greu decat pentru voi, fiindca M. Geoana are mai multi soldati in batalia de maine. Dar o armata tare cu un general slab poate fi invinsa. 17 judete si Capitala ne trebuie.

    • mihai russu Says:

      Tin, cu bucurie, sa va dezamagesc:

      1. In spatele Generalului sunt 2 Maresali : Antonescu si Johannis.

      2. Azi am umblat destul de mult cu masina prin Capitala. E goala. Li se falfaie. S-au dus la munte, la mici si bere.

      Acum, mana pe computer, si refaceti calculele va rog.

      Multumesc.

    • gabrielaeds Says:

      E un incident minor. Dă-l încolo! I-auzi, mai contează că îi snopiră pe doi bătrânei în bătaie? O chestie de ignorat. Unde s-a mai pomenit aşa ceva să ţii cont că doi bătrâni au fost jucaţi în picioare pentru opinia lor politică? Un mizilic. Chiar aşa, măi Adi, m-ai luminat.
      Cu ce ai scris mai sus, e ca şi cum ai fost şi tu printre ăia care au dat cu pumnii şi picioarele.

  22. mihaivoicu Says:

    Il cunosc personal. Agresorii au fost membri PD. Imi pare rau, sunt fapte.
    Basescu castiga AB, AR, BN, BV, CS, CJ, CV, HR, SB, SV, TM, TL plus Buc si strainatate. Si diferentele la HR si Cv sunt f mici.

    • mihai russu Says:

      Mihai, schimba te rog titlul postului. Intr-adevar, si mie imi da fiori…

      m

    • Parmalat Says:

      Harghita sper totusi sa nu o ia! La Bucuresti… cred ca ramane de vazut… Bucurestiul a votat la un moment dat 6 primari de sector PSD, n-ar fi exclus ca Basescu sa aiba o surpriza mare aici. Sper ca si la Suceava sa iesim onorabil. In strainatate n-avem nici o putere din pacate.

    • adi tibu Says:

      De acord cu judetele spuse (poate minus HR) plus MM, PH (e greu in ambele, stiu). Eu sper in plus si BH, CT, MS. Asta ar insemna total 17 judete (considerand Diaspora un judet) plus B.

  23. ana Says:

    socant.
    sper ca domnul sa se faca bine.

  24. han Says:

    Si totusi, un raspuns la intrebarea mea? Sau va mai ganditi?

  25. calafat Says:

    Mihai!… Si per total, ce spui?

  26. wolf Says:

    ce isterie îi pe blogurile portocalelor…daca pica tiranu’ ,agentii orange o sa/si taie venele pe lung, in direct si reluare
    :)) :)) :))
    raman sceptic totusi, daca nu dispare din peisaj acest basescu, ma car. Mai bine in Burundi decat inca 5 cu ăsta. Salutari.

  27. Emilia Says:

    Dimineata si eu eram „gri”. Apoi am mers la un praznic de 40 de zile intr-un sat. La masa s-a discutat politica: „saracu Geoana n-are cu ce-si plati chiria”…am inghetat. Apoi insa mi-am dat seama ca toata lumea din incapere voteaza Geoana. Asta e Braila, profund dezamagita de liderii psd in general dar pur si simplu ingrozita de cei de la pdl. Iar chestia cu juratul pe Biblie a lui TB pur si simplu i-a scarbit pe oameni. In microbuz un batran vorbea singur…il injura pe Basescu si gasca lui…

  28. Parmalat Says:

    @Anca: oamenii care au votat Crin fara sa voteze PNL se cheama ca sunt anti-Basescu convinsi, pe ei m-as baza cel mai mult. Problema era la liberalii adevarati, de dreapta, care ar fi fost cu greu convinsi sa voteze stanga. Dar la acei liberali nu merge cu securisme asa ca faza cu Vantu a fost o lovitura oarba dupa parerea mea.

  29. Liviu Says:

    @ Parmalat

    Zau asa, ne mai incurcam cu ‘stanga-dreapta’ si alte lozinci? Acum e important sa scapam de Basescu, chestiunile ideologice se pot transa cu mai mult calm ulterior.

Lasă un răspuns

