Si la europarlamentare am votat degeaba?

Am o idee fixa cu privire la legislatia electorala. Din fericire am reusit sa o impun la alegerile parlamentare, atunci cand am fost presedintele comisiei care a redactat legea. Din nefericire doar pentru alegerile parlamentare, dar si pentru cele locale la care a fost asa intotdeauna.

Ati auzit acuzatii de turism electoral la alegerile parlamentare? Nici nu aveati cum, pentru ca alegatorii au putut vota numai la sectia de votare la care domiciliaza. Sigura ca au curs in continuare povestile cu zaharul, cu banii sau cu galetile, dar votul multiplu nu a existat.

Am avut rabdare si am verificat, in marea majoritate a tarilor din Uniunea Europeana este asa. Si asa ar trebui sa se intample si la noi, la toate tipurile de scrutin. Esti plecat in ziua votarii la tanti Maricica la Botosani sa mananci poale-n brau? Pofta buna, dar nu poti vota.

La fel se poate aplica pentru romanii din strainatate. Cei care au domiciliul sau resedinta in afara tarii sa poata vota, desigur. In tara in care au domiciliul sau resedinta. Cine a plecat cu aparatul de fotografiat de gat pe Acropole in ziua votarii a facut un lucru foarte bun, dar a ratat actiunea cu stampila.

Daca cineva are dubii de constitutionalitate, reamintesc faptul ca la alegerile parlamentare este exact asa si este constitutional. Iar la locale e si mai rau, cei din strainatate nu pot vota deloc.

Altfel vom avea vesnic probleme. Am aflat, la 6 luni de la alegerile europarlamentare din 2009, ca AEP a identificat 13.500 de cetateni care au votat dublu sau multiplu. Legea spune ca o frauda care duce la anularea totala sau partiala a alegerilor este aceea de natura a schimba rezultatul alegerilor sau atribuirea de mandate. Daca plimbati 13.500 de voturi (minim, ca unii au votat de 4-5 ori) intre partidele care au trecut pragul electoral, in unele cazuri se castiga sau se pierde cate un mandat. Veti constata ca PRM ar fi putut sa piarda un mandat in favoarea PSD, ca sa dau doar un exemplu.

AEP are la dispoziie 6 luni pentru a identifica turistii electorali. Si daca in iunie 2010 ne spune ca au fost 70.001 turisti identificati?

Anunțuri

Etichete: , , , ,

52 răspunsuri to “Si la europarlamentare am votat degeaba?”

  1. homer Says:

    CU TOTII CUNOASTEM POLITICA PASILOR MARUNTI PE CARE O FOLOSESC ESCROCIII PENTRU A INSELA PE CEI CARE INCA CRED IN PERSOANELE CE SUNT IN INSTITUTIILE STATULUI TOCMAI PENTRU
    CA ACESTEA SA NU ISI POATA SA ISI INDEPLINEASCA MISIUNEA
    Dintr-o data S-A MISCAT PREA REPEDE C.C.R.(13.03CU SOLUTIA DE EREZERVA ) DUPA CE EU AM TRIMIS INTAI EMAILURI SI APOI AM DEPUS COMPLETAREA SI INTREGIREA CONTESTATIEI LA 11,45,LA C.C.R.
    DAR ACESTA S-A INTAMPLAT DUPA CE AU FOST INLOCUITE BULETINELE DE VOT CACI DEA CEEA SAU SCHIMBAT CEI CARE AVEAU SUB PAZA SACII CU BULETINE DE VOT-LA COMNADA AHTIATULUI DE PUTERE BASESCU TRAIAN
    SOLIDARITATEA INFRACTIONALA DINTRE C.C.R. SI PDL( PARTIDUL LUI TRAIAN BASESCU )ESTE VADITA!NU TE POTI FACE CA ITI FACI DATORIA ,CAND LUCRURILE SUNT ARANJATE DE MULT IN FAVOAREA DICTATORULUI!!
    DESPRE REEXAMINAREA SI RENUMARARE VOTURILOR.
    VIDEANU :”MASURA NU TREBUIE SA INGRIJOREZE PE NIMENI”ADICA PE CINE ?PE “INDEPENDENTII “(DEALDE OPREA ),UDMR SI UNII DIN PNL (CA TARICEANU ,R.STAVARACHE s.a.)
    DE CE NU TREBUIE SA SE INGRIJOREZE CEI CU CARE TREBUIE SA SE FORMEZE GUVERNUL UDMR-ul ,SA.?PENTRU CA IN MOMENTUL CAND S-A SCHIMBAT GARDA SACILOR CU BULETINE DE VOT,S-A UMBLAT PUTERNIC…DIN ORDINUL MEDIAT AL LUI BLAGA,SI DIRECT AL LUI BASESCU ……………….DNA-Ul lui basescu strang cu us ape gradatul P.S.D.
    TOT EU IL VOI DA JOS!!!!!!
    DOMNULE PRESEDINTE AL Curţii Constituţionale,

    Subsemnatul,ENE Nicanor George,domiciliat în Bucureşti Şos.Mihai Bravu nr. 2,bl.60 B, Sc.1,Et.8.ap.45,sector 2,descendent al defuncţilor părinţi fireşti şi bunici,în calitate de cetăţean român ,victimă a regimului comunist şi neocomunist ,dar şi luptător anticomunist, A formulez si depun preznta
    Completer si Intregire a CONTESTATIEI
    formulate si depuse in 09.,XII.09,SOLICITAND ANULAREA REZULTATELOR ALEGERILIOR FRAUDATE,SI REPETAREA TURULUI 2 ..
    DEJA CONSILIERULprezidential Sever Voinescu Cocos, adeconspirat public solutia care o verti da ,in sensul ca veti pretinde ca justitia trebuie sa se pronunte daca fraudele au dus la modificarea numarului de voturi exprimate in favoarea unui anumit candidat, în noaptea alegerilor: „Viorică, ia nu mai număra mă”
    Noaptea de după alegeri nu a fost una uşoară pentru staff-urile celor doi candidaţi. Reuniţi la sediile partidelor, aceştia au s-au ocupat toată noaptea de numărătorile paralele ale căror rezultate au fost mai mult sau mai puţin apropiate de cele finale.
    După finalizarea acestui proces, la PD-L a fost bucurie mare. Atât de mare, încât prim-vicepreşedintele democrat-liberalilor, Adriean Videanu, a ţinut să-l sune pe şeful de campanie al PSD, Viorel Hrebenciuc, pentru a-l invita să îi prezinte rezultatele obţinute.
    În conversaţia telefonică, filmată de către unul dintre cei prezenţi şi
    postată apoi pe Internet, Videanu pare că „îl ia peste picior” pe Hrebenciuc, căruia i se adresează cu diminutivul „Viorică” şi căruia îi promite că îi pune la dispoziţie toate datele dacă doreşte.
    „Băi Viorică, ia nu mai număra mă, hai vino încoace, că uite sunt cu colegii de la mass media. Îţi dăm datele noi finale. Suntem la noi, în 22. Pe cuvânt de onoare ţi le dăm (…) Sunt aici cu 20 de oameni, măi Viorică mă. Tot! Numai 76 de secţii din diaspora, recunosc, nu le am. Dar alea mai aduc vreo 50.000 de voturi”, îi spune Videanu lui Hrebenciuc.
    „PSD-u’ se compară cu PDL-u’, ce Dumnezeu?”, continuă democrat-liberalul râzând.
    „Viorică, hai că de fiecare dată ne-aţi aburit, că faceţi numărătoare paralelă, că faceţi chestia asta (…) Sigur, te cred, îţi spun şi eu la Teleorman cu ăia doi ai lui Liviu la olteni, prinşi cu 372 de buletine de vot. Autorităţile să-şi facă treaba, Viorel (…) Dacă vrei, Viorel, pe cuvânt de onoare, îţi pun la dispoziţie toate datele. Serios”, îi mai transmite Videanu lui Hrebenciuc.
    La finalul convorbirii telefonice, Videanu le transmite colegilor că Hrebenciuc „nu vrea să vină” şi că i-a vorbit despre voturi furate la Arad şi Teleorman.=
    CONVORBIRE TELEFONICĂ VIDEANU-HREBENCIUC
    BASESCU SE INSPIRA DIN EXPERIENTA KOREEI DE SUD CARE ARE UN SISTEM PREZIDENTIAL DE CONDUCERE SI O SINGURA CAMERA,DECI UN PARLAMENT UNICAMERAL!ESTE EVIDENT CA BASESCU DORESTE SA CONDUCA STATUL UNIPERSONAL,CACI ESTE UN DICTATOR!!!DOVADA SUNT ACTIUNILE SI INACTIUNILE SALEACOPERITE DE INSTITUTIILE STATULUI!
    PENTRU CA SECURITATEA CA ORGAN DE REPRESIUNE A DAT PUTERE IMENSA AGENTILOR SAI,TOTI SECURISTII ,AU UN PSIHIC DEFORMAT ,IN SENSUL CA EI SE SITUEAZA DEASUPRA LEGII!!!!
    Basescu: Investitia Ford la Craiova a fost posibila dupa vizita in Coreea
    Presedintele Traian Basescu a declarat sambata ca firma Ford nu a putut investi la Craiova decat dupa ce el a discutat cu omologul coreean pentru ca statul coreean sa-si asume eventualele dispute ale creditorilor impotriva Daewoo Automobile, dupa ce aceasta a intrat in faliment.
    „Investitia Ford la Craiova a fost posibila in urma vizitei pe care am facut-o in Coreea, a discutiei pe care a avut-o cu presedintele coreean, cu ministrul de finante coreean, in care am cerut rezolvarea conditiei fu
    Este statul roman reprezentat prin presedintele BASESCUUN STAT CARE PROMOVEAZA RESPECTARE SAU INCALCAREA ,DESFIINTAREA DREPTURILOR OMULUI,DIN MOMENT CE BASESCU A SPUS INCA DIN ANUL 2005 CA TRUPELE ROMANESTI TRIMISE IN TEATRUL DE OPERATIUNI ,SUNT TRUPE DE OCUP[ATIE!ESTE EVIDENT CA STATELE CARE FAC PARTE DIN UE SI NATO COMIT CRIME IMPOTRIVA UMANITATII IMPOTRIVA PATRIOTILOR CARE ISI APARA TARA CU OGATIILE SOLULUI SI SUBSOLULUI .PENTRU APUTEA TRAI LIBERI .
    MITA DE 500 DE EURO PENTRU BATRANII ADUSI KLA VOTARE SA VOTEZE CU BASESCU –SI CARE CUMPARA UN PROIECTOR CERAGEM SI PRIMESTE O SALTEA IN VALOARE DE 500DE EURO.CARE POTENTEAZA EFICACITATEA PROIECTORULKUYI CU 50 %!!!IN BUCURESTI ,FPRIMARULK VIDEANU SI PRIMARII PDL ,IMPREUN ACU INSTANTELE JUDECATORESTI ,AU DAT CASTIG DE CAUZA CEL PUTIN FORTAT UNOR PERSOANE CARE AU CONSTRUIT CLADIRI IN INTERIORUL CARORA SASU INFIOINTA CENTRE CERAGEM!!!PENTRU CE ,PENTRU ASE ADUCE CATE U VOT PENTRU BASESCU –FOSTUL PRIMAR GENERAL AL BUCURESTIULUI.DAC ERA ASA DE BUN DE CE MIE NU IMI CRESTE PARUL,ASA CUM AU MINTIT UNELE PERSOANE CARE SUNT ANGAJATE ALE CENTRULUI DIN CELE 5 SECTOARE ALE Bbucurestiului?eu zic ca prin intermediul acestui apart de spala si memoria ,pentru ca omul sa nu –si mai aduca aminte de necezurile avute !!
    CE CREDETI CA AM AUZIT DE NENUMARATE ORI IN MIJLOACELE IN TRANSPORT,ORI MERGAND PE JOS?CA CERAGEM A DAT CADOU O SALTEA GOODLE (IN VALOARE CAM DE 500 DE EURO )CELOR CARE CUMPARA UN PROIECTOR,DE 1100 DE EURO.SUPRIZA VINE ACUM:NUMAI DACA IL VOTEZI D TRAIAN BASESCU POTI SA OBTII CADOUL ,CACI PUTINI PENSIONARI POT DA UN AVANS SI ULTERIOR IPANA LA SFARSITUL LUNII CEA MAI MARE PARTE DIN SUMA.”DACA ALT PRESEDINTE VA FI ALES DECAT BASESCU ,SI VA INCHIDE CENTRUL DE TESTARE?!”VOTATI-L PE BASESCU..O SA VA TRIMITEM SCRISORI ACASA INAINTE DE PRIMUL TUR SI INAINTE DE AL DOILEA TUR DE SCRUTIN PENTRU A ANUNTA PERMANENT SI PE ALTII SA VINA SA SE TRATERZE .ADUCETI CAT MAI MULTI OAMENI! L;A CERAGEM.!!PROMOTIA ESTE LIMITATA IN TIMP SIM CA NUMAR AL SALTELELOR CADOU.GRABITI-VA .ACESTEA AU FOST PERMANENTELE CUVINTE ZI DE ZI –INCEPAND CU DATA DE 15 NOIEMBRIE 2009 PANA IN ZIUA CELUI DE-AK L DOILEA TUR PREZIDENTIAL
    CERAGEM este un aparat adus din Coreea DE SUDsi este disponibil in numeroase centre special deschise si amenajate in orasele mari ale Romaniei. CERAGEM Ceragem Global Netwotk este o corporatie extinsa in peste 50 de tari care comercializeaza aparatul de termomasaj. Un astfel de centru s-a deschis si la Bucuresti anul trecut, in martie Compact este proiectat pentru a fi transportatCoordonatorul centrului, Nicu Grigore In fiecare zi intra la masaj 14 serii a cate 40 de oameni, sedinta dureaza 30 de minute. Coordonatorul explica ce poate face clientul dupa ce un an a testat gratis aparatul si a simtit efectele pe pielea lui: poate sa-l cumpere, platind 980 de euro, sau poate sa devina membru Ceragem, contra sumei de 60 de euro, statut ce-i permite sa utilizeze gratuit aparatul pana la sfarsitul vietii, venind la centru Surse avizate ne-au confirmat cã tehnica de marketing utilizatã de centrul coreean este “un soi de experiment pentru a testa aparatele şi a le vinde mai departe cu o carte de service, asumatã pe propria piele a cetãţenilor”. “Personalul care deserveşte centrul NU este compus din oameni CU asistentã medicalã.
    ESTE NECESARA utilizarea unei temperaturi de pânã la 42°C. Dacã temperatura folositã este mai mare, pot apãrea efecte adverse, susţine directorul Ceragem, Grigore“
    Termomasaj fãrã autorizaţii pe pielea clujenilor
    Reprezentanţii Ministerului Sãnãtãţii vor trimite un corp de control la Centrul de tratament Ceragem din Cluj-Napoca.
    Oficiali ai Ministerului Sãnãtãţii Publice (MSP) au declarat cã centrul coreean de termomasaj Ceragem, deschis de trei sãptãmâni la Cluj, nu este autorizat. Ei au atras atenţia cã, deşi în ţarã s-au înfiinţat mai multe astfel de structuri de tratament, metodele folosite nu sunt certificate.
    Reprezentanţii MSP au declarat cã autorizaţiile de funcţionare pentru asemenea centre de tratament sunt date de ASP. “în cel mai scurt timp vom trimite un control acolo”, a precizat directorul adjunct al Biroului de Presã al MSP, Oana Grigore.
    Ea a adãugat cã efectele adverse ale masajului sunt discutabile. Deşi Ceragem funcţioneazã de mai bine de douã sãptãmâni, în sistem de tratament gratuit, reprezentanţii ASP nu sunt la curent. “Este posibil sã fie efecte adverse.
    Nu cunosc aceastã procedurã şi nici nu este un domeniu pe care sã îl stãpânesc. Mã voi documenta şi vom vedea despre ce este vorba”, a menţionat directorul adjunct al ASP, Dorina Duma. “Nu e domeniul meu de activitate şi nu îmi pot da cu pãrerea”, a spus preşedintele Colegiului Medicilor Cluj, Mircea Bârsan.
    Mihaela Giurgiu, medic primar specialist din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare, atrage atenţia cã procedurile de masaj pot fi aplicate doar dacã pacienţii sunt atent supravegheaţi de cãtre specialişti.
    “Orice procedurã de masaj, mai ales termomasajul, poate sã dea reacţii. Pot apãrea reacţii normale cum ar fi înroşirea tegumentelor, dar, dacã se depãşeşte limita aparatului de termomasaj, pot apãrea senzaţii de rãu şi greţuri. Existã persoane care sunt contraindicate tratamentului, de exemplu femeile însãrcinate”, a afirmat Giurgiu.

    Adresele centrelor cu Ceragem din tara sint:
    Arad – Calea A. Vlaicu nr 210-216, bl A8, parter

    Bacau – str. Carpati nr. 15 A

    Baia Mare – str. Victoriei nr. 94, et. 1 complexul RFN

    Bistrita Nasaud – str. I. Slavici nr. 2-4

    Botosani – Pietonalul Transilvaniei nr. 4

    Brasov – str. Bromului nr. 7 bl. 509, sc. A si B

    Bucuresti – str. Traian ,nr. 57 et. 2 sector 3

    Cluj Napoca – str. Somesului nr. 5-7

    Constanta – str. Jupiter nr 26

    Falticeni – str. N. Balcescu F.N.

    Focsani – str. Tineretului nr. 5

    Galati – str. Regimentul 11, Siret nr. 50 A

    Iasi – Bul. Independentei nr. 9-11, bl. d1, mezanin

    Iasi – Soseaua Nicolina nr. 86, bl. 999 B,parter

    Oradea – Bul. Decebal nr.23, Complex Albina

    Piatra Neamt – str. Dimitrie Leonida nr 53

    Roman – str. Elena Doamna , nr 1

    Satu Mare – str. O. Goga nr. 1, bl. 1 ap 67

    Vaslui – str. Traian nr. 78
    Anunturi vanzare / cumparare cu ‘mini salte goodle’
    ceragemdin 29 Noiembrie 2009
    Cumpar aparat de termomasaj Ceragem cu proiectoare si minisaltea goodle. 0727307100
    Băsescu a încheiat un parteneriat strategic cu „Tigrul asiatic Joi, 11 Septembrie 2008
    În cadrul vizitei oficiale în Coreea de Sud, preşedintele Traian Băsescu s-a întâlnit astăzi cu omologul său, Lee Myung-bak. Cei doi şefi de stat au semnat Declaraţia Comună asupra încheierii unui Parteneriat Strategic între România şi Republica Coreea. Şeful român al statului a ţinut să sublinieze că parteneriatul strategic este primul de acest fel semnat de România cu o ţară din Asia-Pacific. De asemenea, au mai fost semnate un acord de securitate socială şi un protocol de colaborare privind Justiţia.
    Ceremonia primirii oficiale a avut loc la Palatul Prezidenţial din Seul şi a debutat cu intonarea imnurilor de stat şi trecerea în revistă a Gărzii de Onoare sud-coreene.

    Preşedintele României a semnat în Cartea de Onoare a Preşedinţiei Coreene şi a purtat convorbiri cu omologul său sud-coreean, la discuţii participând şi cele două delegaţii oficiale. Şeful statului sud-coreean Lee Myung-bak s-a declarat onorat de vizita preşedintelui Traian Băsescu, anunţând că ţara sa doreşte lărgirea cooperării cu România, în special în domeniul economic.

    Coreea de Sud este supranumită „Tigrul asiatic” datorită economiei dinamice, aflate într-o continuă dezvoltare. Principalele companii coreene, precum Samsung, Hyundai şi Kia, au devenit branduri de renume pe plan internaţionl.

    Parteneriat strategic româno-coreean

    Alături de semnarea de către cei doi preşedinţi a ”Declaraţiei Comune asupra încheierii unui Parteneriat Strategic între România şi Republica Coreea”, ministrul de Externe, Lazăr Comănescu, a semnat ”Acordul de securitate socială” între cele două ţări, iar ministrul Justiţiei, Cătălin Predoiu, a semnat cu omologul său coreean ”Protocolul de colaborare dintre ministerele de Justiţie din România şi Coreea”.

    „România şi Republica Coreea au un motiv în plus să se simtă solidare (alături de cele economice şi politice). Atât poporul coreean, cât şi poporul român este împărţit în două ţări. Noi dorim coreenilor să ajungă la o singură Coree, iar România îşi doreşte, odată cu intrarea Republicii Moldova în Uniunea Europeană, ca şi poporul român să fie în acelaşi loc”, a spus şeful statului român la finalul întâlnirii cu Lee Myung-bak.
    Preşedintele coreean a precizat că au vorbit despre cooperarea în domeniul construcţiilor de centrale nucleare, în domeniul portuar şi despre colaborarea în domeniul energetic şi IT.

    La finalul discuţiilor, Traian Băsescu l-a invitat pe omologul său coreean să facă o vizită la Bucureşti, adăugând că speră ca întâlnirea cu acesta să aibă loc anul viitor.

    Prima Doamnă a rămas acasă

    Soţia preşedintelui nu l-a însoţit pe şeful statului în vizita sa în Coreea de Sud. Maria Băsescu a vizitat-o ieri pe bătrâna din comuna băcăuană Săuceşti a cărei casă, distrusă în urma inundaţiilor, a fost reconstruită cu ajutorul preşedintelui Băsescu. Prima doamnă i-a adus femeii de 76 de ani mobilă pentru noua locuinţă.
    Centru de termomasaj pentru aradeni26 Martie 2009
    Ceragem Arad (Cartier A. Vlaicu) este unul dintre cele 24 de centre din Romania și singurul din Arad

    Ceragem de pe strada Ioan Slavici DIN BISTRITAa fost deschis in urma cu un an si jumatate

    Astarastoae, presedintele CMR.
    Psihiatrii: E vorba de autosugestie. Medicii s-au revoltat si au cerut desfiintarea centrelor din oras pe motiv ca functioneaza ilegal si se joaca cu sentimentele oamenilor.
    Autoritatile medicale din Botosani au recunoscut ca este o practica ilegala, fara autorizatie de functionare, si ca este o metoda de a pacali oamenii. Directorul Autoritatii de Sanatate Publica din Botosani, Gabriel Oprisan, a incercat de mai multe ori sa inchida salonul din oras prin Inspectia Sanitara de Stat, insa fara rezultat.
    Cei care se trateaza la acest centru s-au revoltat si ei, pe motiv ca autoritatile vor sa le ia o metoda de tratament simpla si ieftina.
    INCA DIN ANUL 1998 S.U.A. A CUMPARAT DE LA KOREEA DE SUD (SAMSUNG)TEHNOLOGIA APARATULUI CERAGEM ,PENTRU A PUTEA PRODUCE IN S.U.A. ACEST APARAT PORTABIL CAREPRINTRE ALTELE , TE FACE SA UITI !SEDIUL CENTRAL AL CERAGEMULUI SE AFLA IN GERMANIA,O IMPORTANTA ANEXA A EVREIMII AMERICANE
    INAINTE DE PRIMUL TUR DE SCRUTIN PREZIDENTIAL ,BASESCU TRAIAN A VORBIT PERSONAL CU PRESEDINTELE KOREEI DE SUD PENTRU A FI SIGUR CA NU VA EXISTA NICI O INTARZIERE IN ADUCEREA SI DISTRIBUIREA CADOURILOR PENTRU VIITORII VOTANTI BASESCIENI .
    IATA O MODALITATILE MASCATA PRIN CARE S-A INFLUENTAT REZULTATUL ALEGERILOR ,VOTUL NEPUTAND FI CONSIDERAT UNUL LIBER ,CI DIRIJAT,CONTROLAT!!!!
    Basescu: Investitia Ford la Craiova a fost posibila dupa vizita in Coreea
    Foto: impactnews.ro

    Presedintele Traian Basescu a declarat sambata ca firma Ford nu a putut investi la Craiova decat dupa ce el a discutat cu omologul coreean pentru ca statul coreean sa-si asume eventualele dispute ale creditorilor impotriva Daewoo Automobile, dupa ce aceasta a intrat in faliment.

    „Investitia Ford la Craiova a fost posibila in urma vizitei pe care am facut-o in Coreea, a discutiei pe care a avut-o cu presedintele coreean, cu ministrul de finante coreean, in care am cerut rezolvarea conditiei fundamentale pentru privatizarea uzinelor de la Craiova, anume asumarea de catre statul corean a disputelor pe care eventual le-ar fi avut creditorurii impotriva Daewoo Automobile, care a dat faliment. Pana cand statul coreean nu si-a asumat eventuale procese de la creditorii Daewoo Automobile, Ford n-a putut sa faca investitia”, a declarat Traian Basescu intr-o emisiune la ProTV.

    Presedintele a recunoscut ca fostul premier Calin Popescu Tariceanu a negociat bine cu partea americana dar a subliniat ca prima discutie cu Ford Jr., in Statele Unite ale Americii, a fost purtata de el.

    Afirmatiile au fost facute in emisiunea „Dupa 20 de ani”, in contextul in care seful statului a explicat ca „axa Washington-Londra-Bucuresti” ramane cea mai importanta in politica externa a Romaniei.
    Marti, 08 Decembrie 2009
    Coreea de Sud-ANEXA A S.U.A. -va trimite 350 de militari in Afganistan
    Aceasta decizie vine la cateva zile dupa anuntul american
    privind trimiterea a 30.000 de militari suplimentari in
    regiune.
    Contingentul sud-coreean va fi mobilizat in provincia Parwan, la
    nord de Kabul, pe o durata de 30 de luni incepand de la 1 iulie, a
    anuntat Ministerul, precizand ca militarii nu vor fi implicati in
    lupte, ci se vor limita la asigurarea securitatii
    personalului care participa la lucrarile de
    reconstructie.
    O echipa de reconstructie de 100 de civili va fi mobilizata
    impreuna c…
    PSD prezintă dovezi că alegerile au fost fraudate: Au votat şi cetăţeni morţi
    Fostul Ministru de Interne Dan Nica a prezentat câteva dovezi pe care le deţine PSD că alegerile au fost fraudate. Potrivit acestuia, dovezile pe care PSD le va prezenta Curţii Costituţionale atestă că la al doilea tur de scrutin s-au înregistrat mai multe tipuri de fraudă.
    „A fost vorba de vot multiplu, organizat pe scară largă, mai ales în străinătate unde nu există control” a spus Dan Nica. Vicepreşedintele PSD a dat câteva exemple:
    „La secţia 156 Italia, din primele 115 persoane verificate, majoritatea au votat de mai multe ori”
    „Am găsit în foarte multe judeţe persoane care au votat multiplu şi cetăţeni morţi care au votat. Fostul secretar de stat din Ministerul Administraţiei şi Internelor, Ion Marin care a murit în 2006 a votat în 2009, în locul său apare un anumit Ionuţ Marin cu acelaşi cod numeric personal”
    De asemenea au fost găsite foarte multe procese verbale falsificate. În Bistriţa Năsăud, am găsit 35 de procese verbale falsificate, diferenţa de voturi în favoarea lui Traian Băsescu fiind de peste 200 de voturi”
    „În judeţul Hunedoara, peste 40 de persoane au votat cu un CNP fals”
    „Voturi valabile exprimate în favoarea lui Mircea Geoană, trecute ca voturi nule, în judeţul Vaslui”

    DUMINICĂ SITE-UL UNOIRA A FOST ATACAT RĂU DE TOT DE MAI MULTE ORI. ATACUL PROVENEA DE LA ANUMITE FIRME CARE ATUNCI CÂND LE-AM CĂUTAT LA OFICIUL COMERŢULUI NU EXISTAU.
    Eu am aflat azi de la câţiva ofiţeri ai STS că în noaptea de 6 spre 7 decembrie câteva cadre al serviciului au lucrat cot la cot cu oamenii PD-L. Ei primeau la intervale regulate de câte 10 minute rapoarte cu situaţia votului din centrală de la operatoarele care centralizau ce primeau de la cei dotaţi în secţii cu telefoane cu SIM de la STS (pentru cine nu ştie, STS deţine o reţea separată GSM – aşa se face că în timp ce Orange, Vodafone şi Cosmote au căzut în dese rânduri, iar cel al STS funcţiona la capacitate normală). Aşa se face că cei de la PD-L au comunicat în câteva ore doar rezultatele finale care au fost exact ca cele date de BEC mult mai târziu. adică STS avea treabă cu transmiterea sms-urilor din Modrogan care arătau avantaj pentru Traian Băsescu şi nu trebuia ca pe bloguri ca al meu să apare cifrele adevărate. STS a trimis un comunicat de presă prin care susţine că oamenii săi nu au nici un amestec şi că personalul serviciului nu s-a implicat deloc în nici o acţiune partizană.
    Autoritatea Electorală Permanentă: 14.000 de voturi multiple la europarlamentare

    Este extrem de suspect faptul că PD-L a anunţat cu un sfert de oră înainte rezultatele exacte. De asemenea, faptul că Vasile Blaga, Adriean Videanu, Radu Berceanu şi Gheorghe Flutur au fost prezenţi ieri la sediul Ministerului de Interne, fără a avea o calitate oficială, ridică semne de întrebare foarte serioase, iar PDL trebuie să explice dacă a încercat sau nu să acopere urmele fraudelor electorale. În contextul în care Autoritatea Electorală Permanentă a confirmat că au existat 14.000 voturi ilegale în România la alegerile europarlamentare, la o prezenţă la vot de numai 27%, demersul PSD de a contesta alegerile la Curtea Constituţională este unul nu numai argumentat, ci şi absolut necesar.
    Material completare

    Curtea Constituţională poate dispune anularea alegerilor în cazul în care votarea şi stabilirea rezultatelor au avut loc prin fraudă de natură să modifice atribuirea mandatului. În acest caz, Curtea va dispune repetarea turului de scrutin în a doua duminică de la data anulării alegerilor. Cererea de anulare a alegerilor se poate face de partidele şi candidaţii care au participat la ale¬geri, în termen de cel mult trei zile de la în¬chi¬de¬rea votării, aceasta trebuind să fie motivată şi însoţită de dovezile pe care se întemeiază. So¬lu¬ţionarea cererii de Curtea Constituţională se face până la data prevăzută de lege pentru aducerea la cunoştinţa publică a rezultatului alegerilor. După primirea dosarului de la Biroul Electoral Central şi soluţionarea cererilor de anulare a alegerilor pentru fraudă electorală, Curtea Constituţională urmează să valideze alegerile şi să publice rezultatul acestora în Monitorul Oficial.
    PENTRU A FI FAVORIZAT BASESCU LA PRIMUL TUR DE SCRUTIN.PRESEDINTELE A ORDONAT SA SE REALIZEZE UN REFERENDUM IN VOLUNTARI!.DAC AR FI FOST CORECTA ,INDEPENDENTA ,CCR S-AR FI IMPOTRIVIT ACESTEI MASURI DE TINERE A REFERENDUMULUI PENTRU PRIMUL TUR DE SCRUTIN =PENTRU A NU MARI SANSELE CANDIDATULUI BASESCU ,IN DETRIMENTUL CELOR DOI CANDIDATI ,MIRCEA GEOAN SI CRIN ANTONESCU.MAJORITATEA DECIZIILOR CURTII CONSTITUTIONALE AU FOST DATE IN FAVOARAE LUI BASESCU SI AGUVERNULUI SAU,PENTRU A I SE DA MAI MULTA PUTERE PRESEDINTELUI BASERSCU IN DETRIMENTULCELOR 3 PUTERI IN STAT. PENTRU A FORTA MANA CURTII CONSTITUTIUONALE,BASESCU S-A INTELES CU ALTI INFRACTORI DIN STRAINATATE.EXEMPLU:DESI NU SE PRONUNTASE CCR,BASESCU S-A DAT MARE DUPA CARACTERUL AVUT –CA CCR VA VALIDA REZULTATTUL ALEGERILOR CHIAR DACA AU FOST FRAUDATE.Partidul lui Berlusconi il felicita pe Traian Basescu pentru noul mandate.
    CU ROMEO STAVARACHE,SEF DE CAMPABNIEMCRIN ANTONESCU ,NU AVEA CUM SAIL DEPASESAC PE CONTRACANDIDATUL BASESCU –CARE STIE SA INTINDA MOMELI PENTRU ORICINE ,INCLUSIV SA SANTAJEZE PRIN POLITIA POLITICA!1
    Tariceanu si Dorin Cocos, negocieri politice la ”Aquarium” Călin Popescu Tăriceanu este atît de încrezător în renașterea alianței DA încît a trecut peste toate resentimentele și a purces la negocieri de taină cu nimeni altul decît soțul Elenei Udrea, ca reprezentant al lui Zeus…
    pervers al ielelor portocalii a sfarsit lamentabil. Cine tradeaza azi , tradeaza mereu. Portocala mecanica trebuie lasata sa se satisfaca in poftele guvernarii absolutiste, de una singura, validati-l pe etnotevistul Negoitza si lasati-i sa explodexe pe limba lor in maxim sase luni .
    Singura solutie pe care Crin Antonescu o are la dispozitie acum este opozitia radicala, a demonstrat ca poate si are in spatele sau un urias suport care in perioada urmatoare se va multiplica progresiv . Indiferent ce decizie va lua forul de conducere al PNL, Crin Antonescu si Ludovic Orban pot angrena oricand si in orice formula o larga sustinere populara. Ei sunt si vor fi perceputi ca vectori ai opozitiei reale in fata tavalugului neocastrist al lui Traian Basescu, perceput ca un pericol iminent de peste jumatate din electorat.
    Jocul de glezne al celor carora nu le-a placut cu Basescu dar ar mai vrea odata , se apropie ca nuanta de cel al lui Radu Vasile si Grupul de la Brasov . Apropos, mai stie cineva ceva de Radu Vasile? Atunci s-a jucat fatal soarta taranistilor.
    Daca Dl. Tariceanu isi va continua lambada ambitiilor personale in acelasi ritm, va deveni probabil o copie fidela a lui Marian Milut, impostorul care perfecteaza terenul pentru a topi brandul PNTCD in ciorba de udre a lui Traian Basescu. De ce? Pentru ca liberalii de azi nu mai sunt taranistii din ’98. Au si ei defectele lor, evolueaza si invata din cand in cand, din greselile altora.

    Autovehicule inmatriculate in Bulgaria transporta trupele lui Tudorache in zona de „conflict”. Microbuzul din imagine are numarul de inmatriculare Bulgaria(PP-9248-AH) folosite in campanie.
    Autoturimul lui Viorel Tudorache(B-65- RGS) patruleaza zona si da ordine trupelor de soc(vezi grupul de pe partea stanga a strazii)
    Peste 76% din locuitorii orasului Voluntari au raspuns DA la intrebarea „Sunteti de acord cu modificarea delimitarilor teritoriale ale orasului Voluntari, in vederea transformarii lui in sectorul 7 al Capitalei?”, anunta Agerpres.

    Comuna Voluntari a devenit oras in 2003, in urma unui alt referendum. Consiliului Local Voluntari a aprobat, in sedinta din 5 octombrie, organizarea unui Voluntari, cu un pas mai aproape de Bucuresti
    Luni, 23 Noiembrie 2009
    Locuitorii orasului Voluntari au votat, duminica, atat pentru alegerea viitorului presedinte al Romaniei si pentru reducerea numarului de parlamentari, cat si pentru modificarea delimitarii teritoriale a orasului, in vederea transformarii acestuia in sectorul 7 al capitalei.

    Din cele 28.560 de persoane inscrise pe listele
    electorale au participat la vot 15.703 (54%). Din acestia 12.034 (76,63%) au raspuns cu DA la intrebarea „Sunteti de acord cu modificarea delimitarilor teritoriale ale orasului Voluntari, in vederea transformarii lui in sectorul 7 al Capitalei?” si 3.480 au raspuns NU.

    Desi in ultimele zile au fost discutii intre locuitorii din Pipera si cei din Voluntariul Vechi in ceea ce priveste alipirea la Capitala, si locuitorii cartierului Pipera au fost de acord cu propunerea edilului Florentin Costel Pandele si a consilierilor locali. Astfel, din cele 2809 de voturi exprimate de locuitorii din Pipera, 2046 au fost pentru transformarea orasului in sectorul 7 al Capitalei si doar 734 au fost impotriva.

    Edilul sustine ca din veniturile orasului, noua milioane de euro sunt dirijate, anual, pentru echilibrarea bugetului judetului Ilfov.

    „Am spart gheata cu acest referedum in ceea ce priveste constituirea zonei metropolitane a Bucurestiului”, sustine Pandele.

    Pentru ca optiunea voluntarenilor sa se transforme in realitate este nevoie ca si locuitorii Capitalei sa fie de acord cu schimbarea
    si sa-si exprime acordul tot printr-un referendum.

    Comuna Voluntari a devenit oras in 2003, in urma unui alt referendum.

    Consiliului Local Voluntari a aprobat, in sedinta din 5 octombrie, organizarea unui referendum pe 22 noiembrie, concomitent cu alegerile prezidentiale, in vederea consultarii cetatenilor in legatura cu modificarea delimitarii teritoriale a orasului si transformarea acestuia in sectorul 7 al capitalei.

    Alaturarea localitatii Voluntari celorlalte sase sectoare ale capitalei ar duce, in opinia primarului localitatii, Florentin Costel Pandele, la o dezvoltare a acesteia in mod unitar.

    „Amplasamentul orasului Voluntari ofera acces la oportunitatile urbane ale capitalei. In prezent, orasul constituie destinatia prioritara a unor zone rezidentiale inclusiv de lux, dar si pentru multe sedii de firme. (…) Totodata, Voluntari este cea mai mare localitate a judetului Ilfov, fiind un caz particular din punct de vedere al populatiei: sunt inregistrati 31.000 de cetateni, dar in realitate in Voluntari locuiesc peste 80.000. (…) Avantajele de a fi cel de-al 7-lea sector al Capitalei nu sunt deloc putine: dezvoltarea infrastructurii, promovarea unor proiecte comune de dezvoltare integrata, atragerea de investitii si fonduri structurale, diminuarea disproportiilor legate de transportul in comun, accesul voluntarenilor la reteaua sanitara din Bucuresti”, sunt cateva dintre argumentele edilului pentru demersul sau.

    Primul proiect al zonei metropolitane s-a nascut in 1998, a reaparut in 2002 si in 2005 a starnit controverse. A treia varianta a proiectului de lege privind zona metropolitana se rezuma, in prima faza, la Bucuresti si Judetul Ilfov
    De ce să stai 12 ore ca să votezi de 4 ori. 5,1 la 6,4. Mişcarea anti-Voluntari, again..PENTRUN CA AI FOST PLATIT CU O PARTE DE BANI ,IAR DACA VII CU CARTEA DE IDENTITATE CU DOVADA CA AI SEMNAT(FOTOGRAFIA VOTULUI)IEI SI CEILALTI 250 LEI.
    : Mai mulţi votanţipînă la ora zece: 6,4% faţă de 5,1%! O veste mişto.
    Corect ce spune Dan Turturică la RTV: de ce sa ne gindim prima oara la frauda cind vedem cozi imense la sectiile de votare? Ce om normal la cap crede ca va schimba ceva daca sta toata ziua de 3 ori la cozi imense la sectiile speciale.
    Sint de aceeasi parere si as vrea sa reinviem miscarea Anti-Voluntari despre care scriam si saptamina trecuta.
    “De ce a trebuit să văd toată ziua numai neandertaileni de Olt sau Ilfov? De ce n-am văzut un singur material despre cum au mers orăşenii la vot, despre cum se îmbracă frumos cei între două vîrste, îşi iau şi copii, se plimbă puţin prin centru şi apoi votează? De ce am văzut numai oraşul Voluntari? Şi n-am văzut ATMOSFERA de mare eveniment din oraşe precum Sibiu, Satu Mare, Iaşi, Timişoara, Braşov? De ce?”
    Asa ca astept de la voi si impresii neincrincenate de la votare de prin localitatile in care va aflati. E ultima zi de mare petrecere electorală. Să gîndim pozitiv:).
    ine aţi venit la piaţa electorală, locul special creat pentru dumneavostră de VoxPublica. Astăzi, duminică 6 decembrie, aveţi parte de cele mai surprinzătoare oferte, verificate din patru surse .
    Sceneta cu violente si arestari la Presedintie: 200 de tineri au jucat piesa „Votez Basescu desi sunt mort de trei ani”
    proximativ 200 de persoane, majoritatea tineri, au protestat joi in fata Palatului Cotroceni, reclamand fraudele de la turul II al alegerilor, inregistrandu-se dispute intre cei stransi in fata Presedintiei si jandarmi, transmite NewsIn.
    In jurul orei 15.00, cand a inceput protestul, in Piata Leu, protestau in jur de 150 de persoane. 50 de jandarmi au fost mobilizati pentru a asigura ordinea. Cand o parte din manifestanti a inceput sa plece, s-au inregistrat dispute intre ei si jandarmi, deoarece mitingul a fost declarat ilegal de jandarmi, protestatarii neavand autorizatie. Jandarmii le-au cerut sa paraseaca locul mai rapid si sa se raspandeasca in mai multe directii, iar daca nu, vor folosi forta. Protestatarii au spus in schimb ca este un protest spontan.
    Pe unul din bannerele protestatarilor scria UNSR (Uniunea Nationala a Studentilor din Romania). In timpul protestului de la Cotroceni, care a degenerat in intr-un conflic cu fortele de ordine deoarece nu a fost autorizat, s-a prezentat o sceneta a fraudarii alegerilor prezidentiale cu ajutorul voturilor exercitate de persoane care au decedat pana la data alegerilor.
    Tinerii protestatari de la Cotroceni sau purtat o cruce de lemn inscriptionata „Votant” cu anul de nastere 1960, iar decesul in 2006. In urma crucii au adus un cosciug si doua urne de mici dimensiuni, una inscriptionata „morti”, iar cealalta „vii”. Protestatarii au desfasurat cateva panze albe de mari dimensiuni pe care era scris cu albastru: „Rusine, nu vrem un presedinte al mortilor”.
    Dupa ce au ajuns sub statuia Leului de vis-a-vis de Palatul Cotroceni, cei aproape 200 de protestatari au jucat scena votului la alegerile prezidentiale. Unul dintre tineri s-a asezat in cosciug si stampila asa zisele buletine de vot, aplicand stampila „votat” pe candidatul Traian Basescu, si introducand buletinele in urna inscriptionata „morti”.
    In paralel, alti tineri bagau buletinele de vot in urna cu „vii”, la indemnul unuia dintre ei: „votati mai repede, de mai multe ori, ca suntem in intarziere, ne mai trebuie cinci mii de buletine”. In finalul scenetei, tinerii protestatari au simulat ca a fost stinsa lumina in sectia de votare si s-au grabit sa bage toate buletinele in urne. In acest timp, ceilalti scandau: „Vrem dreptate, vrem democratie”, „Noi nu suntem hoti”, „Hotii, hotii, hotii si mortii”.
    „Vrem sa aratam ca suntem revoltati, pe calea asta facem apel la toti tinerii din Romania sa se alature noua daca s-au simtit furati, daca s-au simtit nedreptatiti”, spunea in fata unei camere de luat vederi George Paduraru, unul dintre protestatari.
    Pe tot timpul actiunii tinerii s-au miscat aproape in permanenta, cu exceptia scenetei sectiei de votare, flancati de jandarmi. Spre final, protestatarii au vrut sa traverseze bulevardul Geniului si sa ajunga pe trotuarul Palatului Cotroceni, moment in care jandarmii le-au solicitat sa se disperseze. „Actiunea este ilegala, nu a fost autorizata, va rugam sa va dispersati”, a repetat un jandarm de la portavocea montata pe o dubita albastra. Ulterior, aceeasi persoana a spus ca in cazul in care protestatarii nu asculta se va recurge la forta. „Nu suntem violenti, noi suntem studenti”, a fost replica scandata a tinerilor.
    In momentul in care cinci tineri au incercat sa traverseze bulevardul spre Palatul Cotroceni mai multi jandarmi s-au impotrivit acestora, impingandu-i. Tinerii au ripostat si in cele din urma s-a ajuns la violente. Doi dintre protestatari au fost bagati in duba Jandarmeriei, ulterior si un al treilea. Dupa aceasta scena tinerii s-au retras spre intrarea in campusul Politehnicii, iar dupa ce s-au mai calmat spiritele s-au dispersat. Unii protestatari proveneau din randul Uniunii Nationale a Studentilor din Romania (UNSR), cea care a organizat manifestatia, noteaza NewsIn, care mentioneaza, separat, ca evenimentul a fost organizat si de PSD Bucuresti.
    .

    * Conform unui comunicat al companiei, în acest moment peste 90 la sută dintre consumatorii din municipiul Sibiu beneficiază de gaze naturale la parametri normali

    E.ON Gaz Distribuţie va finaliza în cursul zilei de astăzi realimentarea cu gaze naturale a tuturor consumatorilor din municipiul Sibiu, conform unui comunicat al companiei remis presei astăzi. Ieri seară, după orele 19.30, compania E.ON Gaz Distribuţie a început să reia treptat alimentarea cu gaze naturale a consumatorilor din municipiul din Sibiu. Conform documentului citat, „E.ON Gaz Distribuţie doreşte să sublinieze faptul că gestionarea şi controlul situaţiei complexe generate de incidentul de ieri, precum şi realimentarea cu gaze naturale a municipiului Sibiu a fost rezultatul bunei colaborării dintre compania noastră şi Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Sibiu, autorităţile locale şi compania Transgaz S.A.
    Echipele noastre au lucrat pe tot parcursul nopţii trecute, astfel încât la acest moment peste 90% dintre consumatorii din municipiul Sibiu beneficiază de gaze naturale la parametri normali. Pentru ca reluarea alimentării cu gaze naturale să se facă în condiţii de siguranţă, rugăm consumatorii să respecte următoarele reguli: Compania noastră solicită consumatorilor să închidă toate focurile deschise, iar după reluarea distribuţiei gazelor naturale să supravegheze modul de ardere a acestora timp de 30 minute”.

    În cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă al E.ON Gaz Distribuţie la unul dintre numerele de telefon:

    0265.200.928
    (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Romtelecom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie)

    sau
    0800.800.928
    (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă).

    Reamintim că furnizarea gazului a fost întreruptă ieri în tot municipiul Sibiu, în urma unei explozii urmate de incendiu la staţia de reglare-măsurare a gazelor din Valea Aurie. În urma incidentului, 7 persoane au ajuns la spital.
    Cum s-au fraudat alegerile? O înregistrare-documentMembri din comisiile de votare verifica pe la ora 20 pe listele electorale CNP-ul persoanelor care inca nu au votat. Dupa codul CNP isi dau seama ce persoane au intre 70-80 sau peste 80 ani. Apoi este simplu semneaza in fals cum ca aceste persoane au fost prezente la vot, iar ulterior vor introduce in urna sau in gramada de voturi, voturile gata pregatite din timp si ascunse la indemana.
    “Daca batranii aceia de 70-80-90 de ani nu au votat pana la ora 20 nici nu vor mai veni sa voteze” deci “noi putem sa votam in locul lor”.Se estimeaza in inregistrare ca asa se vor obtine macar 10 voturi per sectie, multiplicat cu miile de sectii, calculati si Dvs. cat a primit in plus.
    DE CE AUTORITATILE ROMANE AU FAVORIZA FUNCTIONAREA UNOR CENTRE CARE NU AU AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE ,MULT TIMP?NUMAI DAC AR AVEA UN INTERES ILEGAL!!!!!Si eu am primit telefon in ziua alegerilor prezidentaile si am fost intrbat de catre o PDL-ista daca am fost sail votez pe TRAIANM basescu?.ACUMIMI REAMINTESC CA SI LA REFERENDUMUL PENTRU SUSPENDARE S-A INTAMPLAT ACELASI LUCRU,ESTE CERT CA SI ATUNCI(IN 2007) S-AU FRAUDAT VOTURILE ROMANILOR!!!
    Autoritatile de la Seul au anuntat, vineri, ca planuiesc sa trimita din nou trupe in Afganistan, pentru a-si proteja personalul civil angajat in actiuni umanitare.
    Guvernul sud-coreean intentioneaza sa suplimenteze numarul muncitorilor civili angajati in proiecte ce vizeaza reconstructia tarii devastate de razboi si operatiuni umanitare, precizand ca acestia vor beneficia de protectia unei forte de politie si a armatei, a declarat purtatorul de cuvant al Ministerului de Externe, Moon Tae-young, citat de AP.
    Decizia Coreii de Sud vine la doi ani dupa retragerea celor 200 de medici si ingineri militari trimisi in Afganistan, in schimbul eliberarii unui grup de 23 de muncitori Sud-coreeni rapiti de talibani, dintre care doi au fost executati.
    Contestata de Opozitie si opinia publica, initiativa guvernului va trebui votata in Parlament, insa Marele Partid National aflat la putere poate obtine suficiente voturi pentru a asigura aprobarea planului.
    Autoritatile de la Seul au dat asigurari ca fortele desfasurate in Afganistan vor avea exclusiv rolul de a proteja personalul civil si nu vor lua parte la luptele duse de trupele americane si internationale.

    MAE incearca sa stearga urmele fraudei electorale din Diaspora 09 December, 2009

    Printr-un document intern din data de 8 decembrie 2009, nr F5293, Ministerul Afacerilor Externe a incercat sa stearga urmele fraudei pe care oamenii PDL din MAE au efectat-o la misiunile diplomatice romanesti din afara tarii. Actul, semnat de secretarul de stat Eugen Tomac si secretarul general Robert Cazanciuc solicita imperativ ambasadelor si consulatelor noastre din strainate sa nu transmita, la centru, datele privitoare la votul de la prezidentialele din 6 decembrie a.c., cu toate ca legea electorala nu face exceptie la circumscriptia 43 (Diaspora), termenul fiind de 24 de ore de la incheierea procesului verbal. Decizia a fost luata pentru a nu se putea confrunta originalele cu cele contestate de PSD, pana vineri, atunci cand se asteapta decizia Curtii Constitutionale, referitor la fraudarea alegerilor, adica la contestatia social-democratilor.

    Pe langa ilegalitatile savarsite prin inlocuirea buletinelor de vot, locatiile alese de MAE au fost suspecte. Sali de cinematograf, receptii de hoteluri sau sali de sport, acolo unde nu se poate supraveghea nimic. Mai ales ca urnele nu erau pazite de politie sau de alte organe ale statului. Astfel, ilegalitatile savarsite in acele locatii nu sunt in jurisdictia statului roman si nu sunt sanctionabile la Bucuresti. Mai mult, tupeul reprezentantilor externelor atinge cote maxime in cadrul unei precizari MAE, care spune ca „legea electorala nu prevede niciun fel de termen pentru trimiterea de catre sectiile de votare din strainatate a acestor documente la Bucuresti, spre deosebire de termenul de 24 de ore prevazut exclusiv pentru sectiile de votare din tara. Practica de la alegerile anterioare a fost ca aceste materiale sa fie transmise in decurs de 2-3 luni, prin curier diplomatic. Responsabilii MAE au avut o consultare cu reprezentanţii Biroului Electoral pentru Sectiile de Votare din Strainatate, care au recomandat aceasta instructiune. Responsabilii MAE au aflat ca la Biroul Electoral pentru Sectiile de Votare din Strainatate a fost depusa o contestatie de catre reprezentantul PSD prin care solicita renumararea voturilor la sectiile de votare”.
    Minciuna este evidenta. In cadrul Legii electorale privind alegerea presedintelui Romaniei (cu completarile si modificarile ulterioare) nu se prevede nicaieri ca MAE se supune vreunei alte reguli. In Romania exista 42 de circumscriptii electorale plus a 43-a pentru diaspora. „Toate circumscriptiile electorale sunt obligate sa depuna materialele votarii in termen de 24 de ore de la incheierea procesului verbal”, prevede legea. Adica termenul de trimitere a documentelor este acelasi, fara exceptie pentru toate cele 43 de circumscriptii. Pentru cea din diaspora se poate face foarte usor, prin curier diplomatic. Mai mult, daca se cunostea, potrivit MAE ca materiale trebuiesc trimise in 2-3 luni, de ce a fost necesara trimiterea notei interne care sa accentueze ca „nu” trebuiesc trimise urmatoarele: procesele verbale cuprinzand rezultatele votarii, buletinele de vot nule, contestate, impreuna cu intampinarile, contestatiile si materialele la care acestea se refera, tabelele utilizate in cadrul sectiilor de votare din strainatate si declaratiile pe proprie raspundere. „Facem precizarea ca vom comunica ulterior momentul in care aceste materiale vor trebui trimise in tara”, se precizeaza, bizar, in nota interna semnata de secretarul de stat Eugen Tomac si de secretarul general Robert Cazanciuc. Chiar si asa, in cazul depunerii unor contestatii referitoare la fraudele electorale, actele necesare trebuiesc puse la dispozitia BEC cat si a Curtii Constitutionale spre a fi analizate.

    MAE incearca sa stearga urmele fraudei electorale din Diaspora
    09 December, 2009 20:36 PM
    Printr-un document intern din data de 8 decembrie 2009, nr F5293, Ministerul Afacerilor Externe a incercat sa stearga urmele fraudei pe care oamenii PDL din MAE au efectat-o la misiunile diplomatice romanesti din afara tarii. Actul, semnat de secretarul de stat Eugen Tomac si secretarul general Robert Cazanciuc solicita imperativ ambasadelor si consulatelor noastre din strainate sa nu transmita, la centru, datele privitoare la votul de la prezidentialele din 6 decembrie a.c., cu toate ca legea electorala nu face exceptie la circumscriptia 43 (Diaspora), termenul fiind de 24 de ore de la incheierea procesului verbal. Decizia a fost luata pentru a nu se putea confrunta originalele cu cele contestate de PSD, pana vineri, atunci cand se asteapta decizia Curtii Constitutionale, referitor la fraudarea alegerilor, adica la contestatia social-democratilor.

    Pe langa ilegalitatile savarsite prin inlocuirea buletinelor de vot, locatiile alese de MAE au fost suspecte. Sali de cinematograf, receptii de hoteluri sau sali de sport, acolo unde nu se poate supraveghea nimic. Mai ales ca urnele nu erau pazite de politie sau de alte organe ale statului. Astfel, ilegalitatile savarsite in acele locatii nu sunt in jurisdictia statului roman si nu sunt sanctionabile la Bucuresti. Mai mult, tupeul reprezentantilor externelor atinge cote maxime in cadrul unei precizari MAE, care spune ca „legea electorala nu prevede niciun fel de termen pentru trimiterea de catre sectiile de votare din strainatate a acestor documente la Bucuresti, spre deosebire de termenul de 24 de ore prevazut exclusiv pentru sectiile de votare din tara. Practica de la alegerile anterioare a fost ca aceste materiale sa fie transmise in decurs de 2-3 luni, prin curier diplomatic. Responsabilii MAE au avut o consultare cu reprezentanţii Biroului Electoral pentru Sectiile de Votare din Strainatate, care au recomandat aceasta instructiune. Responsabilii MAE au aflat ca la Biroul Electoral pentru Sectiile de Votare din Strainatate a fost depusa o contestatie de catre reprezentantul PSD prin care solicita renumararea voturilor la sectiile de votare”.
    Minciuna este evidenta. In cadrul Legii electorale privind alegerea presedintelui Romaniei (cu completarile si modificarile ulterioare) nu se prevede nicaieri ca MAE se supune vreunei alte reguli. In Romania exista 42 de circumscriptii electorale plus a 43-a pentru diaspora. „Toate circumscriptiile electorale sunt obligate sa depuna materialele votarii in termen de 24 de ore de la incheierea procesului verbal”, prevede legea. Adica termenul de trimitere a documentelor este acelasi, fara exceptie pentru toate cele 43 de circumscriptii. Pentru cea din diaspora se poate face foarte usor, prin curier diplomatic. Mai mult, daca se cunostea, potrivit MAE ca materiale trebuiesc trimise in 2-3 luni, de ce a fost necesara trimiterea notei interne care sa accentueze ca „nu” trebuiesc trimise urmatoarele: procesele verbale cuprinzand rezultatele votarii, buletinele de vot nule, contestate, impreuna cu intampinarile, contestatiile si materialele la care acestea se refera, tabelele utilizate in cadrul sectiilor de votare din strainatate si declaratiile pe proprie raspundere. „Facem precizarea ca vom comunica ulterior momentul in care aceste materiale vor trebui trimise in tara”, se precizeaza, bizar, in nota interna semnata de secretarul de stat Eugen Tomac si de secretarul general Robert Cazanciuc. Chiar si asa, in cazul depunerii unor contestatii referitoare la fraudele electorale, actele necesare trebuiesc puse la dispozitia BEC cat si a Curtii Constitutionale spre a fi analizate.

    .Inselarea increderii unora sau altora ,este de aceeasi natura cu folosirea tacticilor escrocului Basescu.
    Dumneavoastra aplicati aceasi strategie cu cea a procurorilor casre mint persoanele vatamate ,ca nu pot anula ei .actul ,ci trebuie sa meraga in civil s ail anuleze!!cand voi scoate ce probe am impotriva a 5 din 9 judecatori ai CCR,atunci santajul lui Basescu asupra dvs.nu va mai fi atat de eficient,dar va veti compromite totalin raport de dovezile pe care le voi produce in fata forurilor internationale.
    Videanu către Hrebenciuc

    Multi electori au fost ameniuntati ca dac nu voteaza Basescu,nu or sa mai aoba ajutor de somaj,sau ajutor social!altii au fost amenintati de catre pdl-istii din Aadministratia Financiarea! Avand in vedere ca incheierile de sedinta contestate in zadar in instanta (ori la ECHR), reprezinta titlu executoriu in raport cu cel pen care magistratul il amendeaza in baza ABUZULUI DE DREPT .A EXCESULUI DE PUTERE,Evident ca debitor este persoana de la care se poate cere o suma de bani!(DEBITOR INTELLEGITUR IS,A QUO INVITO PECUNIA POTEST=MODESTINUS,D,50.16.108!!Obligatia stabiliat pe o CAUZA falsa,sau nelicita nun poate avea nici un efect!!! (art.966 c.civ.Din pacate, ea trebuie constatata tot judecatoreste!.Ori nu prea exista un magistrat care sa recunoasca -pe cale judecatoreasca -ABUZUL de drept al unui confrate de-al sau!! Astfel de persoane care sunt dominate nu de forta dreptului ,ci de dreptul fortei,nu au ce sa caute in magistratura ,trebuind imediat exclusi din magistratura si DEFERITI JUSTITIEI-Dar nu celei anexate nedemn politicului!
    Timpul ce se va scurge,va fi VERITABILIL JUDECATOR SUPREM,si nu un judecator ajuns prin decret presidential -Presedinte de I.C.C.J.(adica al PUTERII JUDECATORESTI) sau de instanta-care a dat ordin sa amendeze pe cel care are curajul sa spuna adevarul!!! DUPA LUNA IANUARIE 2010,SE VA DA RASPUNS PROBABIL

    Cauza de Violenta, anuleaza conventia.Pentru identitate de ratiune ,potrivit art.956c.civ.,Este violenta, totdeauna cand spre a face pe o persoana a contracta(ori a desface conventia)…i s-a insuflat temerera rationala dupa dansa ,ca .va fi expusa persoana sa.. unui rau considerabil !

    Fraus omnia corurumpit (o frauda anuleaza orice act.)buna credinta a celor ce l-a votat pe Geoana,se opune FRAUDEI organizate de PDL STS ,si de carmaciul BASESCU!!
    DACA UNN MINOR DE 10 ANI SI0-A DAT SEAMA IN ANUL 2004,CA BASESCU ESTE UN ESCROC,CUM DE AUTORITATILE STATULUI NU IAU MASURI DE PEDEPSIRE A AGRESORULU?.VOINTA ELECTORATULUI A FOST GRAV AFECTATA,DE ACEEA SE IMPUNE REPETAREA ALEGERILORE ,DAR SI MASURI ENERGICE DE PREVENIRE A FRAUDARII PENTRU DATA CAND SE VA STABILI VOTUL PENTRU ALEGEREA PRESEDINTELUI ROAMNIEI.
    NU UITATI. BASESCU VA PIERDE IN FINAL CHIAR DACA VOI IL VETI AJUTA ACUM,FIIND CONTRNSI SA FACETI ACEST LUCRU.STIU DESPRE ASIGURARILE PE CARE LE-ATI DAT PERSOANL LUI TRAIAN BASESCU .MEMBRII MARCANTI DEJA SAU DAT DE GOL.EXISTA INREGISTRAI PE ACESTA TEMA!SUNTERTI DEJA COMPLICI IN MULKTE INFRACTIUNI PE CARE ;LE-ATI ACOPERIT .DATI-VA O SANSA DE RECUPERARE!
    VOI SCOATE DOVEZILE DUPA CE VETI RESPINGE ABIZIV CONTESTATIA PSD-ului!!!DAR NU DOR AICI,IN TARA!!!MAI AM CEL PUTIN JUMATATE DIN : “MUNITIE ,DAR ACESTRA ESTE DE ULTIMA GEBNERATIE!1!!EVERII VOR DECIDE SA NU IL MAI SUSTINA PE BASESCU!.SI ATUNCI SI VOI O SA DATI LA LOC COMANDA!!
    SOLICIT ADMITEREA PREZENTEI SI PE CALA DE CONSECINTA SOLOCIT ANULAREA REZULTATELOR ALEGERILIOR FRAUDATE,SI REPETAREA TURULUI 2 ..,

    Bucureşti,.11.XII..2009,0RA 12.00 ENE NICANOR GEORGE
    Victimă a abuzurilor neocomuniste
    personal şi prin mandatarul meu fiu
    Ene Dragoş Marian

    ……………………. ……………………..

    DOMNULUI IOAN VIDA inca -PRESEDINTE AL Curţii Constituţionale,-

    Exista o lista neagra facuta de BASESCU pe care apar unii PNL-isti ,care au coloana vertebrala.DE CE NU IL PUNEM NIU PE LISTA NEAGRA PE BASESCU ,NU INTELEG..
    Videanu :Renumararea duce la inlaturarea oricaror suspiciuni “
    Blaga aspusca deciziile curtii constitutionale trebuie respectate ,iar apoi a spusca Traian Basescu Presedinte
    CE FACEM CU VOTURILE DIN DIASPIORA ?
    CE ZICE FARSORUL AJUNS LA BRUXELLES??CEI DE LA P.S.D.AU RAMAS CU NISTE REFLEXE,..CRED CA NE AFLAM IN ZONA FABULATIILOR!!”
    CU ALTE CUVINTE ,NE FACE NEBUNI NU DOARPECEI DE LA PSD ,CI PE NOI TOTI

  2. Gigel Says:

    Sunt perfect de acord cu dvs in ceea ce priveste localele si parlamentarele, unde votezi un om care va reprezenta de unitatea administrativa in care locuiesti (fie ca e vorba de comuna/oras, respectiv de colegiu). Drept urmare, cei care locuiesc intr-un oras, dar nu si-au facut mutatia in buletin, sa se duca frumos sa voteze in localitatea din buletin.
    Insa la prezidentiale votezi un om care teoretic ii va reprezenta pe toti cetatenii tarii, nu poti sa le rapesti dreptul de vot celor care nu au reusit sa-si faca mutatie.
    Deasemenea, la europarlamentare, fiind vot pe liste, ar trebui sa fie aceeasi situatie.
    Cea mai buna si simpla solutie pentru evitarea votului multiplu este folosirea cartilor de alegator. Le-am primit toti si nu le-am folosit decat o data (la alegerile locale din 2000, parca)! De ce?
    Solutia cu sistemul electronic de verificare a votului multiplu poate fi si ea buna, insa mai putin fiabila avand in vedere infrastructura in mediul rural (pb cu conexiunile la internet sau chiar celebrele „pene de curent”)

    • mihaivoicu Says:

      Stii cam cat de usor este sa falsifici cartile de alegator? Si ca este mult mai usor sa faci asta daca esti ministru de interne?

    • Emilia Says:

      Eu nu cunosc pe nimeni care are carte de alegator. Trebuie sa te agiti ca pentru actele de identitate sau trebuie ridicate de undeva?

      • ANA Says:

        In momentul in care iti faci carte de identitate ti se elibereaza si cartea de alegator daca esti MAJOR si , deci, cu drept de vot .Fiul meu si-a facut prima carte de ientitate la 14 ani si exact dupa ce a implinit 18 ani s-a prezentat la domiciliul nostru un angajat de la EVIDENTA POPULATIEI caare mi-a inmanat CARTEA DE ALEGATOR !CE FOLOS ?!

      • Emilia Says:

        Multumesc! Buletinul meu de 2*10 ani expira in 2010.

  3. ela Says:

    Of,of, MIHAIVOICU
    „Si la europarlamentare am votat degeaba?”

    Noi, poporul „stim”ca acele alegeri au fost o magarie, a PD-ului.
    Si tu sti, orice om de buna credinta stie, numai ca din ratiuni politice nu ai voie sa afirmi ceea ce nu poti dovedi palpabil desi ai/aveti indicii care conduc la aceasta concluzie de fraudare.

    Tabla lui Mantzog a fost clara, strategia s-a folosit si acum la o scara muuuuult mai mare, plus mita , falsurile; dar cei care au facut raul suprem au fost sefii de sectii de votare si omul PD-L DE LA bec.

  4. AURASH Says:

    Trebuia sa luptati ca acea lege sa fie valabila si pentru alegerile prezidentiale.
    Voi liberalii ati pierdut foarte mult datorita acestui turism electoral.
    Din tot ce s-a intamplat,cred ca PSD-ul are cel mai mult de invatat,totdeauna s-au bazat pe magarii si din profesori au devenit copii de gradinita,in fata celor de la PD.

    PS.Cosmin Gusa(seful de campanie al lui Geoana,PSD),nu este nashul lui Darius Valcov(primarul PD din Slatina,unde au fost cele mai mari fraude)…?!!!
    Chiar nu stie dreapta ce face stanga?!!

    • mihaivoicu Says:

      Nu am avut cum sa luptam. Legislatia a fost modificata exclusiv prin ordonanta de urgenta, parlamentul fiind sarit din schema.

  5. Anca Says:

    Curtea Constitutionala tocmai ne ia de prosti, am impresia.
    Si consecintele vor fi pe masura.

    E de luat in serios prezentarea de ansamblu
    pe care o face Sorin Rosca Stanescu:
    http://www.sroscas.ro/site/2009/12/11/capcana-nationala/#more-8478

  6. Radu Munteanu Says:

    Bun, de-acord cu legarea de domiciliu, dar ce facem cu ideea votului obligatoriu? E o idee la care nu renunţ, pentru că un scrutin universal care să legitimeze aleşii poporului nu poate fi o competiţie a structurilor de mobilizare la vot, direct şi indirect, aşa cum stau din păcate lucrurile la noi.

    Dacă tot are dreptul să voteze pentru 50 de lei un omulet al cărui vot e perfect egal şi valabil cu orice alegător ce votează în cunoştinţă de cauză, apoi cred că ar trebui să iasă şi cele 7 milioane de rezerve la joc, ridicând costurile peste posibilităţile finanţatorilor. Ştiţi la ce mă refer. În contextul acesta al obligativităţii votului, neprezentarea e sancţionabilă şi asta e singura formă de coerciţie: o amendă, să zicem, ca o contribuţie la binele comun din partea celor ce nu cuvântă electoral. Motiv pentru care turiştii vor avea de luat în calcul costuri suplimentare la luarea deciziei… da, cred că merge şi aşa.

    În definitiv, cei 5 ani de la turul ăsta ne costă pe toţi, mult mai mult.

  7. vlad Says:

    Urmatoarea bazaconie pe care o voi auzi … toti cei cu domiciliul in strainatate sa nu poata vota decat in orasul in care au domiciliul. Daca nu e sectie de votare, asta e .. salutare, nu le dam drept de vot. Poate dvs nu ati auzit de dreptul elementar al unui cetatean de a vota.

    Presedintele Romaniei reprezinta o tara intreaga, drept urmare fiecare cetatean roman are dreptul elementar de a-si exercita dreptul de vot, indiferent unde se gaseste la momentul votului.

    De asa numita „carte electorala” si vot prin corespondenta ati auzit ? Fiecarui cetatean in functie de domiciliu i se trimite prin posta acasa o carte securizata cu nume, adresa si buletin de vot. Fieacare astfel de carte are un cod numeric. Cetateanul care se prezinta la vot este obligat sa desprinda buletinul de vot din aceasta carte si fie sa-l trimita prin corespundenta, fie sa se prezinte la sectia de votare cu cartea intreaga si sa lase in urna doar buletinul de vot.

    De ce nu vreti sa gasiti solutii adevarate la problema votului multiplu si turismului electoral ? De ce se gasesc doar acele solutii care incalca drepturi elementare ale omului ? De ce doar cel invins la fiecare alegeri reclama fraude ?

    Daca PSD-ul ar fi castigat, oare ar mai fi reclamat aceste nereguli ? Nu. Ar fi reclamat PDL-ul aceleasi nereguli de partea cealalta. Iar PSD-ul+PNL-ul ar fi spus ca Basescu nu stie sa piarda.

    Chiar nu realizati ca e totul un joc. Sau poate ne considerati pe noi prosti. Toate partidele participa la turism electoral, cumparare de voturi s.a.m.d. Apoi se reclama reciproc in functie de rezultatul alegerilor. Nimeni nu vrea cu adevarat sa gaseasca o solutie reala pentru ca ar pierde sansa de a exploata posibilitatile de frauda.

    Si atunci, solutiile sunt conjuncturale. Trebuie sa nu lasam anumiti oameni sa voteze ba ptr ca nu traiesc in Romania, ba pentru ca sunt intr-o calatorie la momentul votului … Si tot felul de astfel de motive ridicole. Daca PSD-ul avea 80% din votul diasporei, mai venea d-l Nastase sa ne spuna cat de malefic este votul diasporei ? Daca PSD-ul beneficia de 7-0 % din voturile din sectiile speciale mai venea cineva de la PSD sa strige turism electoral …..

    Si as mai putea continua …

    Cu stima
    Vlad

    • mihaivoicu Says:

      Sunt total de acord cu votul prin corespondenta, votul anticipat si votul electronic. Sunt metode moderne si au si avantajul ca evita fraudele.
      Eu nu vreau sa limitez drepturile cuiva, ci fraudele.
      Totusi este bine sa stiti ca mai multe tari folosesc aceste restrictii. Grecia nu are drept de vot decat pe teritoriul tarii. In Danemarca cetatenii danezi din strainatate pot vota doar daca locuiesc de mai mult de trei ani in alta tara.

      • vlad Says:

        A limita fraudele prin limitarea votului nu este o optiune. Optiunile reale sunt metodele moderne cu care va declarati de acord. Din pacate nu se face nimic pentru modernizarea sistemului electoral. Numai cand ma gandesc ce caliate au buletinele de vot pe care le-am stampilat …Ar fi un exercitiu interesant sa vedem cati parlamentari romani sunt de acord cu aceste metode …
        Faptul ca anumite tari restrictioneaza votul propriilor cetateni nu le face cinste. Mai ales tari cu traditii democratice.

      • Anca Says:

        Nu neaparat limitarea, dar o mai buna reglementare a conditiilor de vot este mai mult decat orice o invitatie la constientizarea actului electoral. Restrictionarea votului la anumite conditii, nu in sensul de incalcare a drepturilor cetatenesti, ci in sensul de buna organizare, conduce inevitabil la inclinarea balantei prezentei la vot inspre cei informati si realmente determinati de propria constiinta sa-si exercite votul. Mie asta mi se pare la fel de important ca si limitarea fraudelor. Gasesc extrem de frustrante interviurile realizate de jurnalisti cu oameni total dezinformati CARE AU VOTAT SI NU SUNT IN STARE SA ROSTEASCA NUMELE CANDIDATULUI CARUIA I-AU ACORDAT VOTUL. Aceasta nu se cheama exercitarea dreptului de vot, ci exercitarea dreptului de stampila. Asa cum prefer sa-mi gandesc viitorul pe principiile dezvoltarii profesionale, si nu pe venituri ipotetice de la loterie, tot asa mi-e greu sa accept ca traiesc dupa regulile votului cu ochii inchisi. Si nu spun asta cu caracter de acuzatie la adresa oamenilor alora dezinformati.

  8. ANA Says:

    Domnule Voicu va urmaresc de ceva vreme mai cu atentie in aparitiile dumneavoastra la televiziunile de stiri Antena 3, Realitatea tv si ,sincer ,am inceput sa dau o mai mare importanta opiniilor dumneavoavoastra in campania electorala pentru prezidentialele din acest an . Va spun cu onestitate ca uneori aveti pareri aplicate si de bun-simt dar alteori va pierdeti in consideratii care sunt „la mintea cocosului ” cel putin pentru noi cei care l-am votat pe domnul CRIN ANTONESCU ! Ma intreb ce importanta are pentru situatia acuala a ROMANIEI si a PNL asemenea luari de pozitie ? Pentru domnul CRIN ANTONESCU si PNL important este sa isi clarifice pozitia fata de ambele situatii posibile in acest moment : MIRCEA GEOANA -Presedinte sau TRAIAN BASESCU-Presedinte ; acum sunt in faza in care revad pe internet declaratiile domnului CRIN ANTONESCU din timpul campaniei electorale si in cele mai multe randuri dumnealui a afirmat ca nu va face un „pact „cu domnul TRAIAN BASESCU ,ba mai mult la emisiunea „Drumul spre Cotroceni ” de la Realitatea tv a afirmat ca nu va accepta functia de Prim-ministru daca TRAIAN BASESCU va deveni presedinte !Ce va face PNL daca domnul TRAIAN BASESCU , in absenta motivatiei de a mai castiga un nou mandat , accepta desemnarea domnului CRIN ANTONESCU DREPT Prim-ministru ?!

    • mihaivoicu Says:

      Este foarte greu de spus. Sigur ca decizia depinde mult si de pozitia personala a lui Crin Antonescu. Oricum luni vom avea niste clarificari suplimentare si o sedinta a Delegatiei Permanente. Revenim pe acest subiect.

      • ANA Says:

        O.K. asta am inteles ! Imi permit totusi va intreb : dumneavoastra ce parere aveti depre ideea ca domnul CRIN ANTONESCU sa candideze pentru functia de Prim-ministru ?! Imi este clar ca dumnealui , in principiu ,a acceptat aceasta PROVOCARE ;TOTUSI suntem intr-un joc al absurdului ;eu una nu as dori ca domnul CRIN ANTONESCU sa isi puna pielea in joc (implicit si a PNL ) intr-o ruleta ruseasca in care prima tragere o are TRAIAN BASESCU !!!! Dumneavoastra chiar nu aveti nici un pic de influenta asupra optiunilor personale ale domnului CRIN ANTONESCU ? Chiar nu inteleg ce se intampla intr-o „institutie” (asta am invatat-o de la domnul ANTONESCU ) cum este un PARTID ! De multe ori am impresia ca toti lasati greul pe umerii leader-ului si va derobati de raspundere .Optiunea mea este ca PNL sa ramana in opozitie .Daca va fi asa veti avea VOTUL MEU la proximele alegeri ! Va multumesc si ma simt indatorata dumneavoastra pentru faptul ca mi-ati raspuns comentariului postat ! Sa auzim de BINE !

  9. Horatiu Says:

    1.Ati avut reprezentanti in sectiile de vot din strainatate? Daca da, in cate sectii si cu ce participare?
    2.Ati efectuat numaratoare paralela (turul1)? Daca da cum ati „socotit” voturile de sectiile fara reprezentanti?
    3. Ati facut o comparatie a prezentei la vot intre cele doua tururi? Poate s-a furat si la turul 1 dar PSD n-a fost interesat de contestatii.
    Raspunsul nu la intrebarile 1 si 2 ma duce cu gandul ca sau nu ati vrut sa castigati sau nu puteti organiza, ca partid, o campanie electorala si atunci la ce bun sa mai votez cu PNL?

    • mihaivoicu Says:

      AM avut reprezentanti in sectiile de votare in strainatate. Nu in toate, dar gaurile au fost in tari de genul Paraguay sau Senegal. Tarile mari, cu multi votanti, au fost acoperite.
      Daca oamenii aceia si-or fi facut toti treaba sau daca printre ei nu erau si infiltrati, asta chiar nu stiu

      • Horatiu Says:

        Pe mine ma intereseaza „recordmenii”, sectiile cu 1000,2000, 3000,3700 de voturi. Exemplu: Paris.

      • mihaivoicu Says:

        Am avut la Paris. Dar marturisesc ca nu stiu nici cine e, nici ce a pazit pe acolo. Eu sunt de Calafat, nu de Paris :-). Nici mie nu-mi vine sa rad…

      • claudia muresan Says:

        eu am votat la Bruxelles. In turul intii era coada mare, dar nu de stat 2 ore. Am si poze. coada lunga, dar facusera 2 sectii de votare. In turul 2 a fost o singura sectie, si coada mult, mult mai mica. (nu stiu, poate depinde si de faptul ca am fost mai devreme, la turul doi). Dar cind am iesit nu mai era aproape nimeni afara. Ne prea cred ca mai conteaza acum. Oricum, cum spuneam si pe blogul Lilickai, cred ca se joaca cu noi dea Good cop (CCR) si bad cop (DNA).

  10. Laura Says:

    Cred ca o solutie ar fi sa folositi majoritatea pe care o aveti in Parlament (cu PSD-ul) pentru a rezolva lucrurile astea. E o munca meticuloasa, pentru care trebuie sa aveti rabdare, dar merita facuta. Spuneti de exemplu ca legislatia e modificata prin ordonante de urgenta si parlamentul este „sarit”. Asa este. Dar pe de alta parte, puteti modifica Legea de organizare a guvernului astfel incat, sa zicem, primul ministru trebuie sa comunice parlamentuli existenta unei situatii de urgenta care nu poate fii amanata, cu 24 de ore inainte de adoptarea oricarei ordonante de urgenta. Mai mult, puteti modifica legea curtii constitutionale, astfel incat nu numai Avocatul poporului poate ataca direct o ordonanta de urgenta, dar si un grup de X senatori sau deputati (nu cred ca constitutia limiteaza asta).

    Sunt lucruri care cred eu trebuie facute, mai ales in perspectiva unui guvern PDL ..

  11. diaconescumarius Says:

    Acu’ daca ma gandesc ca am votat cu Campeanu, Manolescu, Antonescu, cred ca mai tot timpul am votat degeaba 🙂

    • mihaivoicu Says:

      Nu! Votam degeaba doar daca ne fura. daca am votat cu cineva aflat in minoritate doar ne-am exprimat opinia si asta nu e degeaba

  12. ela Says:

    Voi vedeti ce fac cei de la Cluj cu “numaratoarea” voturilor ?!
    o tampenie fara margini.

    Nu verifica nimic, pur si simplu numara !
    fara sa se uite daca voturile alea sunt valanile sau nu.

    Acum la RTV IN DIRECT

    Trebuie sa vada daca acele voturi sunt sau nu anulate,

    nici macar nu se uita pe buletin, le numara si atat.

  13. ela Says:

    Nu se doreste aflarea adevarului, ori tantile alea sunt „incuiate”.

  14. han Says:

    Dar exista si alte solutii la problema asta, cea cu votul acasa e mult prea restrictiva, ca sa nu mai spun ca elimina exact din voturile PNL.
    O solutie mai buna ar fi un soft distribuit care sa elimine votul multiplu + vot prin corespondenta

    • mihaivoicu Says:

      Sunt de acord. Varianta votului anticipat de exemplu nu contrazice treaba cu sectia de domiciliu. De vreo 4 ani discut cu Parvulescu despre asta, dar se pare ca discutam doar noi doi.

      • han Says:

        Pai asta zic, daca tot se plang unii de frauda, daca sunt seriosi ar
        trebui sa se alature demersului vostru 🙂 Daca iesi acum, tu personal, sau PNL cu
        o declaratie in sensul reformei electorale, si PSD se dau batuti, inseamna ca nu sunt seriosi. Acum e momentul

  15. ela Says:

    mgabim2009 spune:
    vineri 11 decembrie 2009 la 6:17:09 pm

    @ela, din cite am inteles eu BEC-ul le va verifica. Si eu stau cu ochii pe Realitatea pe TV si pe Antena 3 pe calculator (am ramas acasa astazi).
    …………………………..

    Cand , cate saptamani Ii mai trebuie BEC-ului sa faca asta?

    Oricum este imposibil de crezut asa ceva, daca cineva le mai ia odata pe astea la mana, eu ma calugaresc 😆 dupa 6 luni cand vor termina aceasta verificare.

  16. ela Says:

    Da bine, dar ce facem cu verificarea voturilor trecute la nule ?

    Deci s-o iau calm, cum a zis baselu, calm 😆

    Numaratoarea asta care a inceput si din care am vazut in direct de la o sectie de votare din cluj napoca nu este corecta.

    A te limita la a numara niste buletine de vot fara sa te uiti pe ele diN diverse motive poate au fost puse gresit la nule, poate nici nu trebuiau anulate.

    NU SE FACE aceasta verificare, numara orbeste TOT ASA CUM AU FOST SELECTATE/arhivate INITIAL.
    deci ,vorba aia noi muncim nu gandim, Roamnia asta are multi “prosti” , de’aia nu vom progresa NICIODATA.

    Seranta in cazul asta a murit, sau cum ar zice Roxana, S-a nascut moarta.
    O pierdere de timp si energii din partea psd, nu se procedeaza corect.

  17. ela Says:

    mihaivoicu 🙂
    Am avut dreptate sa ma alarmez vazand ce se intampla cu voturile nule? cu aranjarea lor conform raportarilor?

    Bec-ul vegheaza, le-a dat posibilitatea sefilor de sectii sa stearga probele, asa cum fac in strainatate ……
    O seara buna 🙂
    Ne meritam soarta ? eu nu cred ca merit sa am conducatori incompetenti 😦

    • mihaivoicu Says:

      Nu meritam niciunul din noi. Mare mascarada!

      • Anca Says:

        Cat de… confortabil psihologic e sa vezi ignorate cu ingaduinta enormitati de tipul desigilarii sacilor la locul si timpul nepotrivit, in aceeasi zi cand pe altu’ l-au saltat de pe strada ca pe criminalul numarul 1 al tarii.

  18. Anca Says:

    Semi-off-topic:

    Pe fundalul dezgustului astuia generalizat, in fatza gunoaielor care nu iarta nici mortii, nu trece zi fara sa mai aud 2-3 persoane spunandu-mi ca vor sa se inscrie in PNL. Pentru mine nu-i lucru putin.

    • mihaivoicu Says:

      Este chiar mult. Speranta schimbarii politicii. Este o reactie anti-FSN

      • Anca Says:

        Chiar ca e vorba de o schimbare, in sensul ca reactiile astea vin predominant dinspre intelectuali de mare calitate, care in mod „normal” (asa cum se intelegea normalitatea pana acum pe la noi) si-ar vedea de profesii. Se vede treaba ca tot mai multa lume imi confirma concluzia anului 2009:
        POLITICA DEVINE ATRACTIVA CAND AJUNGE INSUPORTABILA.

        (De altfel nu-i nimic surprinzator in asta, e pe modelul biologic: abia cand ajungi sa urci cu greu scarile iti dai seama ca ar fi bine sa te-apuci de sport.)

    • Cristina Says:

      Am cativa prieteni care, alaturi de mine, vor sa se inscrie in PNL. Economisti, juristi, profesori, etc. Sunt, asa cum spuneai, persoane care in mod normal si-ar fi vazut de profesiile lor. Si pe care Crin Antonescu, Mihai Voicu si alti oameni de caracter, i-au trezit. I-au smuls din amorteala si le-au dat o speranta. Este pentru prima data in ultimii 20 de ani, cand am trait asa ceva. Si nu as vrea ca asta sa se piarda.

  19. Turambar Says:

    Si hai sa-tzi spun o consecinta a lipsei sectiilor speciale: rezultatele la exit poll de la europarlamentare au fost la virgula. La toti.

    Nu uita: maine, Stejarii vs Leeds. Orele 1300 trecute fics.

  20. eugen Says:

    Sunt multe tari inapoiate in Europa de Vest (Belgia, Olanda, Danemarca si parca si Suedia) unde mai voteaza pe lista nationala la parlamentare. La acesti nemodernizati lipsiti de un reformator ca al nostru se poate vota si in alta localitate. Cu o conditie sa anunti din timp esti radiat de pe lista locala si primesti o carte de alegator speciala.

    Acum se tipa sariti hotii dar cand se imparteau pachete cu pui si bocanci nu a sarit nimeni. Poate pentru ca onor partidul lui Geoana impartea prin Vanghelie si el. Ar trebui pedepsite cu inchisoarea astfel de atentii.

    • mihaivoicu Says:

      Evident! Am propus impreuna cu Pro Democratia si varianta asta. daca pleci din localitate, te radiezi de la sectia ta si aceasta comunica datele tale la sectia din Botosani unde te duci la tanti Maricica. Si ai dreptate, nici PSD nu a fost, de-a lungul vremii, foarte dornic sa rezolve chestii de genul asta.
      Am impresia ca Belgia are liste separate pentru valoni, flamanzi si Bruxelles. Dar nu sunt sigur.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: