Sectorul si-a facut datoria

De cateva zile marele Chinezu s-a preocupat de soarta noastra, a bloggerilor si twitteristilor pasonati de rugby. Ne-a strans pe toti, mai mult de 70, ne-a rezervat locuri, ne-a asteptat, parca era tovarasa invatatoare in vizita cu copiii la muzeul Antipa. Intr-un final chiar a ajuns in tribuna!

Mare meci, mare! Romania-Georgia, pentru calificare in Noua Zeelanda 2011. Nu stia toata lumea regulile dar nu-i nimic, cateodata nu le stiu nici arbitrii. Ne-am agitat, am scandat, am avut sef de galerie, aratam ca niste suporteri adevarati

Pentru ca exuberanta noastra sa nu fie exagerata, probabil, ne-a pazit pe post de om de ordine insusi Turambar

La pauza am avut un reprezentant pe teren! Adi Zabava a fost desemnat, prin tragere la sorti, sa participe la concursul de transformari. A ratat! 😦

Mai e ceva de spus? A, da, am castigaaaaaaaaat!

Etichete: , , , , ,

7 răspunsuri to “Sectorul si-a facut datoria”

  1. chinezu Says:

    e drept, sunt cam mare, ca am vreo 95 de kile :))
    merci tare mult ca ai fost alaturi de noi
    a fost o atmosfera extraordinara!

  2. nicole Says:

    Super! 🙂
    Dar unde sunt fetele?!! :)))

  3. Turambar Says:

    🙂 Fetele le-a pazit Turambar separat, la sectorul de harem

    🙂

  4. Hendrix Says:

    A fost un meci frumos, baietii s-au luptat pentru fiecare minge si au jucat inteligent! Sa bati Georgia cu 22-10 nu este de ici, de colo! Am avut mari emotii in a doua repriza la 19-10, cand cateva minute bune georgienii erau pe punctul sa marcheze un eseu. Daca dadeau eseu si transformau ar fi fost 19-17. Ar fi rezistat pana la capat?
    Victoria este de necontestat pana la urma. Pacat de infrangerile acasa in fata contracandidatelor in toamna trecuta, in fata Rusiei si Portugaliei. Meciul decisiv va fi sambata la Lisabona. Isi vor lua stejarii revansa? Portugezii au jucat ieri in Spania, nu cunosc rezultatul, dar totul se joaca sambata viitoare. Daca pierdem nu mai mergem la baraj, vom ramane pentru prima oara in afara CM. Cam asta este situatia!

  5. Anca Says:

    Foarte frumos! Bravo! 🙂

  6. Un weekend de pomina cu #rugbytweetmeet « Vlad Dulea Says:

    […] Mihai Voicu: “Mare meci, mare! Romania-Georgia, pentru calificare in Noua Zeelanda 2011. Nu stia toata lumea regulile dar nu-i nimic, cateodata nu le stiu nici arbitrii. Ne-am agitat, am scandat, am avut sef de galerie, aratam ca niste suporteri adevarati” […]

  7. Adi Zăbavă Says:

    Reiterez ideea afirmata la #rugbytweetmeet: l-am lasat pe georgian sa castige ca sa castige Romania meciul :))

Lasă un răspuns

