Fuga de propriul partid

Inteleg ca Teo Trandafir ar putea foarte bine sa-si desfasoare campania sub sloganul „Am o parere, dar nu sunt de acord cu ea”.

S-o fi inscris in PD, dar fuge de asocierea cu partidul de guvernamant. Nu vezi pic de portocaliu, ci alb si verde, nu vezi competentii ministri ai guvernului sa o sustina in aparitiile publice si nu va tine cont de embargoul PD asupra televiziunilor de stiri. Bine, asta ar fi fost chiar o prostie.

Nu locuiesc in colegiul 19, insa fericitii care au in buletin o astfel de adresa si au posibilitatea sa loveasca cu stampila impotriva partidului Boc cred ca ar putea sa o intrebe cum sustine guvernul partidului sau, ce parere are despre impozitul forfetar, despre legea educatiei, despre locurile de munca disparute sau despre medicii de familie. Sau despre scenele lui Ridzi sau terenul de la Snagov al lui Videanu.

Povestea asta telenovelistica a copilasilor care vor fi reprezentati in parlament n-ar trebui sa tina la bucuresteni. Exista acolo, pe buletinul de vot, o sigla. Care nu e nici mar, nici inima, ci tot trandafirul ofilit al guvernului pe care, vrea sau nu vrea, Teo Trandafir il reprezinta.

Etichete: , , , , , ,

40 răspunsuri to “Fuga de propriul partid”

  1. Alexandru Marin Says:

    Teo de fapt ar vrea sa fie sigla TVR-ului.

  2. nod Says:

    un alt cap al hidrei securisto-comuniste. tai un cap rasare altul. sunt excelente inytrebarile din text. nu iertati individa. sa raspunda la intrebarile esentiale legate de guvernarea basescu . nu va lasati .

  3. Marcel Savulescu Says:

    O sa/mi permit sa incep printr/o critica. e adevarat ca votand un om votezi si partidul. Dar fratilor de ce ati mai facut uninominalul, daca nici voi nu credeti in el? Dumneavoastra domnule Voicu pentru care am un mare respect ati fost din cate imi aduc aminte un promotor al uninominalului. Ma intriga argumentul dumneavoastra ca tot sigle votezi. Eu sunt locuitor al colegiului respectiv. Am votat cu liberalii din 90 pana acum. Din pacate acum nu am cu cine sa votez, pentru ca PNL nu ae candidat. Dar va dau cuvantul meu de onoare ca nu o pot vota pe dna Minca. Mai bine imi tai o mana. Pe de alta parte eu am tot votat de prin 90 pana acum. fac parte din prostii care se duc la vot. Acum am de ales intre a alege sa nu ma duc la vot si a o vota pe Trandafir, desi reprezinta un partid care mi.e la fel de antipatic precum PSD. Pe de alta parte daca Teo ar fi candidat pe listele PNL as fi votat o pentru ca e o persoana decenta. Inca o pe de alta parte fiind uninominal ma gandesc sa votez omul. hmmm….Greu.

    • Jimmy Says:

      Votez Teo = votez PD și tot clanul; Votez Mincă = câh; ai dreptate! ce ne mai rezervă această societate minunată!

    • adrian Says:

      Ar fi o solutie: votati Teo in speranta ca peste 6 luni demisioneaza, trece in grupul independentilor si apoi, sfatuita de Florin Calinescu, se inscrie in PNL 🙂

      Fac si eu glume amare ca sa arat cat de mult ma bucur ca nu stau in raza colegiului 19 ca sa fiu pus in fata unei asemenea „alegeri”.
      N-am urmarit faza cu Remus Cernea. E atat de prost incat n-a invatat lectia candidaturii ratate anterior? Sau s-a inscris ca independent si a fost respins, ceea ce ar fi chiar scandalos?

      Raman totusi, in subiectivitatea mea, de parere ca Teo nu face respingerea portocaliului de forma, eu chiar cred ca nu e chiar o marioneta a partidului stat si ca se foloseste de PDL asa cum se foloseste si PDL de ea. Sper ca nu e nimic mai mult …

      • Marcel Says:

        La asta ma gandesc si eu. Nu pare genul atasat de un partid, dar poate fi strategie. Oricum, m-am mai gandit, daca eu urasc si PDL si PSD, atunci alegerea trebuie sa fie pe persoana. Rugaminte pentru dl Voicu: puneti un candidat mai bun la alegerile normale in colegiul asta, sa avem si noi un reprezentant liberal in Parlament.

      • Jimmy Says:

        Pe lângă faptul că nu cred că are șanse în sectorul lui Piedone … om vedea ce se va întâmpla

  4. mihai444 Says:

    http://www.gandul.info/politica/preda-hoara-e-o-mare-povara-pentru-pdl-se-adreseaza-doar-activistilor-fanatici-hoara-spune-ca-preda-e-pueril-framantari-in-partid-dupa-interdictia-de-a-mai-aparea-la-posturile-de-stiri-5870912

  5. vali plesca Says:

    uninominal (ma rog, oarecum uninominal), nu pe liste. omul, deci, nu partidul. parca asta era ideea. acum, ca nu mai corespunde contextului, nu mai e in regula. deci, dle voicu, sa intelegem, ce sprijiniti, cotofana lui felix sau tot partidul lui felix, asta asa, ca sa fie clar pentru toata lumea?

    • Jimmy Says:

      Dragă vali! Oare nu te uiți la aceeași realitate, ca noi?

      • vali plesca Says:

        pai realitatea mea spune asa: penele, pesede si de ieri pereme sprijina candidatul lui felix. unde gresesc?

      • Jimmy Says:

        Nu înțeleg ce vă deranjează? Că, la rândul nostru ne ținem promisiunea, așa cum PSD și-a ținut-o în colegiul 1? Candidatul este al lor, oricum ar fi, judecați-o cum doriți, dar epitetele vă caracterizează?

      • vali plesca Says:

        uite ce-i: refuz maniheismul. un partid care zice ca e de dreapta si liberal nu are ce cauta in aliante de genul celei din bucuresti. daca voi nu intelegeti ca jucarelele de genul asta maculeaza, sa va fie de bine. eu vad politica altfel. iar acel altfel presupune verticalitate. si daca tot vorbesti de epitete, uite si o metafora: penele se culca cu oricine pe nimic. multumit?

    • mihaivoicu Says:

      @Vali -candidatul apartine unui partid si este ciudata situatia in care azi candidatul se inscrie in partid si maine nu-l recunoaste si sustine. Da, sprijinim candidatul PC. Pentru ca nu putem sprijini un candidat PD, partid care guverneaza cum guverneaza.
      Asocierea cu povestea din CCMB este fortata. Noi nu am semnat protocol cu PRM sau cu altcineva. Inca de la alegerile din 2008 am fost in opozitie fata de PD si asa am ramas. Cum s-au grupat sau regrupat altii este treaba lor.

      • vali plesca Says:

        „Da, sprijinim candidatul PC.” – asta a mai ramas din liberalism in romania (si nu, conservatorismul din romanika nu e a lui burke si a lui tatcher, e al unui securist libidinos – asta a ajuns sa sprijine peneleul)

  6. Catalin Ene Says:

    Eu as fi vrut sa-i vad candidand pe acelasi colegiu pe Teo cu Mircea Badea si cu Oreste.Asta chiar ca ar fi fost o campanie beton!

  7. MARIN Says:

    DOMNULE VOICU,
    PD-L-ul este convins ca va pierde aceasta cursa dar, oficial vom asista la o invinovatire a candidatului nu a partidului care l-a desemnat.

  8. Jimmy Says:

    Domnule deputat, aveți dreptate! Încă o păcăleală tip PD. Cât o să-i mai suporte pământul?

  9. Alin B m.PNLsect6 Says:

    Mă bucur sincer că nu locuiesc în colegiul 19
    Dar aş vota. Nici un război nu se duce „frumos” ori „convenabil”.
    În situaţia în care ZECI de „uninominali” îşi permit să VIREZE DE CAPUL LOR cu indiferenţă şi dispreţ faţă de cetăţenii care i-au votat, pentru că legea nu cere consecvenţa alesului,
    fiind mai mult decât evident că pedeii se tot apropie de a câştiga puterea totală în Parlament
    NU CRED CĂ MAI TREBUIE SĂ AIBĂ CINEVA „EZITĂRI DE LUP MORALIST”, CE dr___, v-aţi trezit azi dimineaţa în Londra sau Paris?
    Alin

    • Jimmy Says:

      În momentul în care cineva este de acord să fie susținut de un partid politic, ar fi normal/implicit să adere la valorile/principiile/obiectivele acestuia, cum la fel de adevărat este că atunci când un partid politic propune o persoană, într-un fel și-l asumă. Din păcate nu există pădure fără uscăciuni, iar clasa politică ar fi normal să fie prima care ar trebui reformată. Cele mai mari șanse le are PNL-ul, pentru că am simțit, pe pielea mea (ca să zic așa), că este altfel. Atunci când se va atinge obiectivul Președintelui Crin Antonescu (adică 30%) șansele ca politica bunului simț să se implementeze, vor crește.

    • mihaivoicu Says:

      Argument bun. Poate dna Minca nu este perfecta, insa chiar nu ma astept s-o vireze dupa alegeri

  10. Dramoleta Says:

    PDL(ul) asta devine un partid din ce in ce mai ciudat. Honorius, Teo Trandafir, Gheorghe , Bittman, Sida, EBA…Ma obisnuisem cu ideea ca exista Basescu, Udrea si Boc. E prea mult deja! Sper ca electoratul sa le dea o lectie usturatoare in colegiul 19.

  11. ela Says:

    mihaivoici 🙂

    De azi , nuuuuu, de mai de mult…. daca ma gandesc bine,.. ai inceput sa devii tot mai „vizibil” sper sa nu intri in vizorul haitei portoclii :megreen: cred ca n-ai nimic ar nici aia car au intrat n-au avut.

    Ai un discurs direct, concis, concret…fiecare cuvant are incarcatura sa , nu vorbesti vorbe…parerea mea, sper ca impreuna cu Crin de ce nu si cu Tari sa reveniti la putere, mi-as dori foarte mult.

    Ati fost acuzati PNL de salarii mari in agentii..blabla… asa sa fie…dar ati aruncat un os si populatiei, toata lumea a trait mai bine…..

    astia de acum …cu toate ca au bani europeni cu nemiluita …nusch ce fac cu ei….dar noi o ducem tot mai greu si din ce in ce gropile din asfalt sunt tot mai mari, copii nostri tot mai nemancati si neimbracati, absolventii de facultate nu mai au ce face in tara lor? pana cand …exista un sfarsit la toate astea..

    In fiecare primavara orasele sunt blocate si poluate de cei care plombeaza, tot pe bani.

    • ela Says:

      asta :mrgreen: am vrut sa zic.

    • Jimmy Says:

      De fiecare dată când, în istorie, liberalii au venit la putere, toată lumea a prosperat. Bunăstarea este un efect al guvernărilor liberale. Când nu au fost la putere liberalii, găștile, clanurile sau sponsorii partidelor aflate la guvernare, au fost singurele care au prosperat. Cum este cazul actual?: cine prosperă acum, în această criză financiară, economică și socială ?

  12. costin Says:

    Votam Minca! Ca ea are galbenul PNL peste tot

  13. pesimistuliberal Says:

    Azi am condus pe Sos Oltenitei intre Big Berceni si Eroii Revolutiei. Nu a ramas stalp sa nu fie pus un benner cu TEOdora Trandafir. Cam la 10-12 ale ei era cate unul al Lilianei. Preocupat cu numaratul m-au claxonat o gramada de nervosi. N-am raspuns la violenta din trafic pt. ca ma simteam vinovat. Au bani nu gluma baietii astia si au si o determinare demna de o cauza mai buna sa castige Colegiul 19. Maine fac o plimbare pe Sos Giugiului. Si tot asa in fiecare zi o sa-mi aleg cate un bulevard. Imi fac eu de treaba..

  14. sabina Says:

    Nu vad sub nici un chip care este legatura lui Teo Trandafir cu politica?! Si cum isi inchipuie ca va FACE ceva onorabil in PD. Desi Mircea Badea a declarat ca o cunoaste si crede in bunele ei intentii, am mari rezerve, incepand cu aceasta candidatura. Sau are toate bunele intentii dar…si-a pierdut busola. Oricum, in ultima perioada, chiar si emisiunile ei devenisera penibile, pline de manele si tot felul de figuranti. Daca dorea sa faca ceva pentru copii, cred ca o societate de binefacere era mult mai indicata…de exemplu cea a Principesei Margareta sau a doamnei MarieRose Mociornita (in caz ca nu stie nici una). Nu-mi vine decat ideea enervanta ca Teo Trandafir vrea musai la televizor. Cat despre cealalta doamna, candidata PSD, ce sa zic? Puteau incerca ceva mai nou, mai modern, mai de stanga. Puteau?

  15. lucian caltun Says:

    Total!!!!Exact asta dorim sa avem in „camere”:doua „gasculite'(„metafora” este legata de forma de comunicare a acestor pasari si nu de aspect).Votare placuta!voi ce traiti in cetatea lui Bucur.

  16. luc Says:

    Dle Voicu,
    observ ca deocamdata o mitraliati nemilos pe Teo Trandafir.Buuun!Tinta este mare,numai buna pentru a va exersa talentele de luptatori neinfricati.Faceti-va totusi putin timp si pentru a o lauda,sprijini,incuraja,sau promova pe candidata partidului dvs-unica,inegalabila Liliana Minca.
    Nu de alta,da’iar va acuza detractorii ca stiti numai a critica,fara a propune nimic constructiv.

  17. radu Says:

    @luc: pai, liberalii o sustin pe Minca nu de dragul ei, ci din boala pe PDL! De drag o sustin doar PC si PSD.
    Inca nu m-am oprit din ras. Pe blogul sau, dl. Cristian Preda ii multumeste dlui Mihai Voicu pentru nesustinerea Lilianei Minca de catre liberali. Zice asa: dl Preda „Multumesc, Crin Antonescu!”
    Foarte tare!
    Atata spirit constructiv m-a binedispus. 🙂

  18. pesimistuliberal Says:

    Am urmarit-o seara aceasta pe TVR3 pe Liliana. Pare o doamna interesanta, cu o impresionanta cariera in administratie. Daca nu va face jocuri politice inadmisibile cred ca merita s-o voteze oamenii din 19 nu numai sa faca in ciuda pdl-ului. In comparatie cu ea, Teo e subtirica rau in aceasta materie.

  19. Mihaela Petrescu Says:

    @ Jimmy: „cit o sa-i mai suporte pamintul?” Eu as intreba : Cit ii vor mai suporta oamenii?

  20. atreides Says:

    Mihai, tocmai am vazut pe realitatea.net un sondaj facut de CSOP conform caruia Teo ar avea 14% in fata lui Minca. Daca e pe bune, e nasol de tot, chiar m-as enerva foarte tare sa castige manelista aia. Incercati sa faceti si voi tot ce puteti ca sa mobilizati la vot electoratul liberal…

  21. pesimistuliberal Says:

    Ar fi nasol pentru cetatenii din 19, dar vad ca pe teren Minca se misca destul de bine. Sa asteptam! Va fi un test interesant.

Lasă un răspuns

