Un prieten mi-a trimis o poza

Nu stiu de unde a gasit-o, cred ca i-a ramas in arhiva pe undeva. Ia uitati-va ce tare 🙂

Etichete:

23 răspunsuri to “Un prieten mi-a trimis o poza”

  1. Anca Says:

    Lasa, Mihai, te-am iertat. =))
    (Da’ ce mandru te tinea de toarta nefericitu’… :D)

  2. Bibliotecaru Says:

    La braţ cu Traian Băsescu, mai e cum mai e… dar lângă Adrian Videanu… asta nu prea mai e de iertat. :)))))))))

  3. luc Says:

    La primaria Rm Valcea nu ati intrat in turul 2.In mod absolut previzibil veti pierde si primaria Baia Mare.Chiar daca veti impune un candidat independent in coalitie cu PSD si acesta va castiga,in termeni neti,pentru PNL,tot la „pierderi”se va contabiliza.La Bucuresti,dupa cum vine norul vulcanic,candidatul sustinut de liberali va pierde cu brio in fata lui Teo Trandafir.Daca va mai pleaca vreo 2-3 parlamentari,eu zic ca tot mai multi liberali se vor uita la poza minunata cu Mihai Voicu la brat cu Basescu mai degraba cu nostalgie decat cu manie.

  4. MARIN Says:

    DOMNULE VOICU,
    Departe de mine de a va elogia dar, trebuie sa va mandriti.
    Noi nu am uitat ca traiul bun al romanilor din perioada 2005-2008 s-a datorat faptului ca, LA GUVERNARE, la inceput au fost si LIBERALII iar, apoi, au fost NUMAI LIBERALII.
    De aceea si acuma cred ca „DA” a insemnat de fapt DREPTATE AVEAM!

  5. Jimmy Says:

    DA, ce tragedie!

  6. Toni Says:

    Ştii ceva, Mihai? Nu prea e zâmbetul tău… Se vede că braţul ăla din dreptul coastelor e, de fapt, o sulă!

  7. radu Says:

    Mda. E clar ca, dupa ce ne-am luat-o la Rm-Valcea, trebuie sa ne regandim strategia de lupta impotriva PDL. Trebuie sa fim mai smecheri decat ei si mai”constructivi”. Oamenii au nevoie de oferte concrete, nu e de ajuns daca strigam mai tare decat pesedeii „jos PDL”. Ne trebuie o politica de cadre atragatoare si un joc mai abil intre Scylla basista si Caribda pesedista.

    • tibi Says:

      „Oamenii au nevoie de oferte concrete, nu e de ajuns daca strigam mai tare decat pesedeii “jos PDL”.”

      Da. O campanie de alegeri ar trebui sa se bazeze mai mult pe angajamentele proprii decat pe atacarea adversarului.Asta,desigur, daca ai de facut astfel de angajamente proprii. Am sa dau doua astfel de exemple de angajamente pe care PNL-ul ar putea sa le folosesca in viitoarele campanii electorale:
      -Un candidat de primar ar putea sa isi asume angajamentul ca va posta detailat si zilnic toate cheltuielile facute de catre primarie si de catre unitatile subordonate in ziua precedenta.Detailat.Atat cheltuielile cu personalul cat si cu achizitiile de materiale,servicii sau pentru investitii.
      -Un candidat de primar ar putea sa isi asume angajamentul ca va recupera rapid toate prejudiciile aduse institutiei sau unitatilor subordonate daca acestea sunt constate de catre justitie.El ar putea sa isi ia angajamentul ca isi da demisia daca nu recupereaza intr-un timp scurt aceste prejudicii(sau nu da in judecata pe cei considerati vinovati de prejudicii daca acestia nu isi recunosc vina).
      -un candidat pentru parlament ar putea sa-si asume obligatia de a avea doua initiative legislative care sa reglementeze obligatia conducatorilor de institutii administrative de stat de a respecta cele doua principii de mai sus.
      -un partid ar putea impune candidatilor sai sa isi asume aceste obligatii.
      Partidul ar putea sa isi faca o campanie locala sau nationala in care sa isi asume aceste obligatii.Eu cred ca ar si avea suportul populatiei.Dar, desigur ca in primul rand ar trebui ca sa se considere ca aceste idei sunt corecte si sa existe vointa politica in acest sens.

  8. tibi Says:

    Da.Se pare ca incercati sa ne (va) obisnuiti cu gandul despre o (cat de curand ) viitoare guvernare. Eu sunt pentru.

  9. Codrin Scutaru Says:

    De colectie 🙂 Oldies but goldies.

  10. olimpiu65 Says:

    foarte frumoasa poza. dragoste adevarata! si acnd te gandesti acte sperante si-au pus multi in proiectul A.D.A
    pana una alta PNL a fost infrant in Valcea. ori portocaliii stiu sa fure ca expertii, ori nu mai exista nicio sansa pt cetatenbii romani, ori pur si simplu nu se poate PNL mobiliza

  11. diaconescumarius Says:

    e din categoria „asa nu!” 🙂

  12. Florin Matei Says:

    Ca vechi liberal, îmi fac un titlu de glorie (chiar aşa!) că, în 2004, când PNL s-a ,,luat” cu PD, îmi venea să plesnesc de furie. Nu m-am împăcat cu gândul nici în ziua de azi, iar la alegerile prezidenţiale din 2004 n-am participat tocmai pentru că îmi repugna ideea că trebuie să-l votez pe Traian Băsescu.
    Sper să nu mai am parte niciodată cu o înfrăţire de genul ăsta, între un partid liberal (PNL) şi unul stalinist (PD). În momentul în care se va (mai) întâmpla ca liberalii şi staliniştii să umble braţ la braţ, eu şi fiul meu (care-mi calcă pe urme 🙂 ) pur şi simplu vom demisiona din partid. Ar fi peste puterile noastre să înghiţim încă o umilinţă…

  13. pesimistuliberal Says:

    Heeheee, ce vremuri.Ia amintiti-va ce tremuram de emotie pe atunci. Ca a iesit aiurea nu-i vina noastra! Asa-i in viata..

  14. Lilick Says:

    Nu esti prea incantat de companie. 🙂

  15. Catalin Ene Says:

    Am si eu o intrebare,acel prieten se afla cumva si el in poza?

  16. PATRICKdan Says:

    videanu era sukarit tare :))

  17. Riddick Says:

    The good ol’ days… :mrgreen:

    Let The Good Times Roll

  18. Tweets that mention Un prieten mi-a trimis o poza « Politica Liberala -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by oxygen. oxygen said: Ce imi plac mie oamenii care au simtul autoironiei: http://bit.ly/aOYq9A […]

  19. ip Says:

    Un proverb vechi zice „Zi-mi cu cine te insotesti ca sa-ti spun cine esti”.Dar observand zambetul tau oarecum fortat,proverbul nu se aplica aici

Lasă un răspuns

