Simt nevoia să fac unele precizări cu privire la acest blog. Fiind unul personal, reprezintă păreri personale, chiar dacă, așa cum îi spune și numele, este un blog de politică liberală. Este însă al meu, nu al PNL.
Din aprilie anul trecut, atunci când a pornit, a fost gîndit ca un blog fără moderarea comentariilor și fără cenzură, cu excepția comentariilor care folosesc un limbaj obscen. Așa a rămas până în ziua de azi și tot așa va continua să fie.
De asemenea fac toate eforturile pentru a răspunde la comentarii. Mă preocupă mai ales comentariile critice și încerc să raspund cu prioritate la acestea. Există vechi vizitatori ai acestui blog care de cele mai multe ori nu sunt de aceeași părere cu mine. Știu însă că scriu din convingere și își exprimă ideile și de aceea beneficiază de respectul meu. De același respect și prețuire beneficiază și cei care împărtășesc ideile liberale, fie că sunt membri de partid, fie că nu sunt. De la ei am primit de multe ori sugestii utile și pentru asta le mulțumesc.
De cîteva săptămâni însă, adică, printr-o bizară coincidență, cam de când s-a pornit tăvălugul măsurilor econimce ale guvernului și scăderea PD în sondaje, a mai apărut și a treia categorie. Cei care scriu comentarii pentru că sunt plătiți pentru asta. Sunt ușor de recunoscut pentru că repetă punctajele de partid, punctaje pe care la aud și la televizor folosite de parlamentari sau oficiali PD. Nu am să fac absolut nimic împotriva lor. Nu mă apuc să moderez și nici să cenzurez, oamenii câștigă și ei un ban și nu vreau să-i trimit în șomaj. Vreau doar să știe că știu și, de asemenea, să înțeleagă că sunt la coadă pe locul trei la răspunsurile mele. La ei și numai la ei se referă încadrarea din finalul postului precedent. Dacă ceva nu le convine le reamintesc faptul că trăim într-o țară liberă și au oricând opțiunea să nu mai scrie sau să viziteze acest blog. Nu o să facă asta însă din motive salariale. Nu voi da nume sau nick-uri pentru că nu contează și oricum se schimbă.
În rest rămâne cum am stabilit.
Etichete: blog Mihai Voicu
iulie 2, 2010 la 18:21 |
Ma surprinde ca m-ati incadrat in cea de-a 3-a categorie.
Adica ma acuzati ca sunt pedist pentru ca spun ca toti sunteti hoti, toti ati furat, toti ati fost manati de actiuni populiste, toti sunteti npasatori si toti promovati nonvalorile.
Ma acuzati ca sunt pedist pentru ca spun ca odata cu scaderea economiei(si deci si a banilor incasati la buget), trebuie sa scada si cheltuilile statului. Inclusiv cu pensiile si cu salariile.
Eu am criticat in tot anul 2009(cand tot PD-ul ra la guvernare, tot Boc prim-ministru, tot un pedist la Minsiterul de Finante si tot Basescu presedinte) guvernul ca in timp ce sectorul privat se ajusteaza, ei cresc cheltuielile publice cu pensiile si salariile. Nu e normal sa fiu consecvent? sa fim seriosi.
Ma acuzati ca sunt impotriva jumatatilor de adevar. Ca nu merg pe principiul ca daca unii sunt rai, automat ceilalti sunt buni. Cand de fapt toti sunteti la fel.
Si la fel de bin pot spune ca sunt si altii care tot sunt acuzati pe-aici…dar de care sunt sigur ca nu sunt pedisti. Ma refer la Tibi si la Han. Sigur nu au culoare politica.
iulie 2, 2010 la 23:41 |
Am incadrat eu pe cineva undeva?
iulie 3, 2010 la 00:58
Octaviane, trebuie sa recunosti ca acum ai strigat precum Cain cand zicea ca nu a vazut cadavrul lui Abel.
Cu toata stima iti spun, domnul Voicu nu se supara usor si in mod normal nu pierdea timpul sa scrie un astfel de post. Trebuie sa realizezi ca aveti aceleasi reactii zilnic si deja ati creat o atmosfera care pe mine personal ma face sa nu comentez pe aici, desi este probabil blogul pe care trec cel mai des.
Si te asigur ca mai am destui prieteni care sunt ingroziti de aceasta linie pe care o sprijini si cu care asasinezi toate discutiile incepute pe blogurile liberalilor care sunt prea obositi de basescu si aberatiile sale, ca sa mai stea sa iti argumenteze si tie.
iulie 3, 2010 la 03:36
Parca mai era nevoie sa se dea de gol singur, dar iata ca a facut-o si pe asta desteptul.
@Alexandru Marin
Daca tu nu postezi aici din cauza postacilor (si recunosc ca ei reusesc sa creeze o atmosfera putin imbieatore) atunci faci exact ceea ce doresc ei sa faci, adica sa nu postezi. Telul lor este astfel indeplinit. De aceea poate ar fi bie sa scrii indeferent ce scriu postacii, tocmai ca sa nu le faci pe plac.
iulie 3, 2010 la 19:41 |
Octaaa, stii de chestia aia cu ” musca pe caciula” ? Atunci despre ce mai vorbim?
iulie 2, 2010 la 18:24 |
Trecem peste precizările de mai sus pt că-mi par inutile. Adică la ce bun să te apuci să explici ceva ce şi noi ştim, şi ei ştiu?!?
Mihai,
Te rog să te uiţi puţin la asta: http://exasperat.wordpress.com/2010/07/02/curat-vulnerabilitate/ şi să-mi explici tu mai bine. Poate reuşeşti s-o promovezi mai departe prin mai ştiu ce studiori te duci. Noi am crezut că CSAT glumeşte. Acu mi-a pierit zâmbetul.
Dacă n-ar fi tragic, ar fi ridicol. Sau se poate şi una şi alta.
iulie 2, 2010 la 18:34 |
DA CHIAR AM AVUT DREPTATE, STATUL E DATOR SA DESPAGUBEASCA VICTIMELE INUNDATIILOR. EU AS CERE SI DAUNE MORALE… sa fiu intr o astfel de situatie… nu stiu in ce categorie ma incadrez, dar tot un sinistrat ma simt… nu stiu daca cineva poate avea dreptul sa mi judece nationalitatea… pe asta chiar puteam sa pariez…. dupa fapta si rasplata. dar cum spunea cineva, nici o fapta buna nu ramane nepedepsita…
bla bla…
iulie 2, 2010 la 19:04 |
va explic cum sta treaba cu „coincidenta” asta.
vuvuzelele Antenelor se dezlantuisera, tot ce facea guvernul era prost, vladescu (fost ministru liberal bun) era acum incompetent, Euro incepea sa urce , PNL si PSD ii puneau fericite bete in roate guvernului…in aceasta „dictatura” basesciana, ce sa vezi, toate televiziunile (in afara de B1TV, post fara importanta si audienta) dadeau puternic in base si guvern . masurile erau proaste in primul rand pentru ca erau ale lui base/boc/vladescu, declaratiile ministrilor erau mistificate, scoase din context, luate in bascalie…
voci contra curentului nu prea se auzeau (na, masuri impopulare, cine sa le apere ?).
pur si simplu am simtit nevoia sa spun si eu undeva : da, sunt unul din cetatenii acestei tari (care castiga bani munciti din greu la o companie privata de IT) care sunt de acord cu masurile propuse pentru situatia actuala, fara sa uit ca guvernantii au partea lor de vina ca am ajuns aici.
din pacate unele din probleme sunt vechi si s-au perpetuat (pensiile si modul lor de finantare) .
cum am de munca la servici o sa deranjez pe aici din ce in ce mai rar, stati linistit.
iulie 2, 2010 la 23:40 |
Pai daca este asa n-ai legatura cu a treia categorie, simplu. Si nu ma deranjeaza deloc.
iulie 3, 2010 la 01:23 |
”pur si simplu am simtit nevoia sa spun si eu undeva” Si cum dreacu’ s-a nimerit ca acel ”undeva” sa fie fix un blog liberal? Daca esti nemultumit de pedeleii matale, cauta-ti un blog portocaliu si plange-te acolo. Mi-e asa o greata de toti astia care tot injura opozitia, in vreme ce tara se duce dracului pe mana pedeleprelor…
iulie 3, 2010 la 10:17
pai m-as plictisi numai acolo…voi nu v-ati plictisi sa stati sa spuneti toti aceleasi lucruri ? sa va dati dreptate unul altuia si sa va laudati unul pe altul ?
iulie 2, 2010 la 19:26 |
Mihai,
Ofensiva aserviţilor PD era de aşteptat: ai devenit ţinta lor pentru că, în timp, ţi-ai creat o imagine pozitivă în politica românească. Eşti un tânăr liberal cu vederi europene, echilibrat, doct, manierat, cu un discurs coerent şi cu un mesaj simplu, dar profund şi, mai ales, la obiect. Poţi, la o adică, să coagulezi simpatii din rândurile naivilor care, în clipele lor de rătăcire, şi-au dat destinele pe mâna PD. Din această cauză, cred eu, eşti un potenţial pericol pentru mai-marii portocalezi, care şi-au epuizat credibilitatea în faţa oamenilor şi care îşi simt, astfel, ameninţate procentele dolofane de la ultimele alegeri. Nu e neapărat o laudă la adresa ta, nu sunt genul de om care perie, e doar o constatare personală.
iulie 2, 2010 la 23:46 |
Multumesc mult pentru apreciere. Insa toti colegii mei mai cunoscuti care au bloguri au parte de aceeasi ofensiva.
iulie 2, 2010 la 19:54 |
Din punctul meu de vedere,aceasta postare a dlui Voicu comporta 2 aspecte,unul pozitiv si unul negativ.
Faptul ca dl Voicu a simtit nevoia de a clarifica suplimentar un pasaj controversat din penultima postare este un lucru pozitiv,pe care il apreciez ca atare.
Ar mai fi insa un aspect:
Dl Voicu a identificat un grup de postatori platiti infiltrati pe blogul dsale.Se prea poate,nu ma pricep,nu ma pronunt,dl Voicu are mai multe date.Intr-un elan de generozitate,dsa a hotarat sa-i tolereze si pe viitor,protejandu-le astfel un salariu corespunzator prestatiei pe acest blog.Pai daca aceasta „coloana a III-a” este formata din salariati,de ce o mai fi nevoie ca dl Voicu sa-i faca „prosti”?In fond oamenii isi fac doar job-ul,transmit un punctaj de partid,muncesc cinstit,de ce trebuie sa fie insultati? E o mica contradictie aici…
iulie 2, 2010 la 20:00 |
io cre ca nu prea are rost sa va plangeti aiurea. urmaresc tot la cateva zile ce se mai discuta p-aici, si n-am remarcat sa fiti invadat de postaci.
va vand un pont, cum ii recunosteam io pe postacii liberali ajunsi pe blogul meu inaintea alegerilor prezidentiale:
is aia care baga texte de genu: „cutarescu e cel mai bun, Base e nebun” si atat. cu postacii nu poti sa inchegi un dialog, pentru ca au norma de facut, nr de postari/zi, acolo unde sunt trimisi sa posteze (si nu-i o singura adresa pe zi, is 40-50; intrebati-l pe ala care se ocupa de postacii PNL, inpolitics, daca va suna un clopotel :D).
si daca vreti un sfat for free, in loc sa platiti la nr de postari, mai bine platiti cativa bloggeri mai cunoscuti sa va sustina. dar nu va duceti la cei care au simpatii politice clar impotriva voastra 🙂 ete, va dau un exemplu, arhi e impotriva lu base, si ar accepta bani de la voi. sau e criza si la PNL? 🙂 poate va scoateti dupa ce ii platiti datoriile lu nea Dinu, ca parca voia sa va dea in judecata 🙂
iulie 2, 2010 la 20:05 |
Asa. Acum ca s-au aratat cei cu musca pe caciula, vreau, dle Voicu, sa va felicit. Ati dovedit ca aveti o gandire si o atitudine cu adevarat liberala. I-ati dat, de fapt, o lectie umilitoare d-lui Cristian Preda, care s-a dovedit a fi doar un aparatcik pedelist dupa ce a hotarat sa „modereze” (cenzureze) comentariile de pe blogul sau. Tineti-o tot asa, indiverent de vuvuzelele trimise de la centru de madam Udrea, blonda de la Cotroceni in fata careia acesti barbati imaginari fac pe ei de frica, numai pentru ca e amanta favorita a lui Traian Basecu.
iulie 2, 2010 la 23:47 |
Eu n-am mai vizitat de mult blogul mentionat.
iulie 3, 2010 la 11:38
Pai… eu il vizitam stiind ca mr. Preda e impotriva unicameralului, pe care personal il detest. Spera, ca un naiv, sa-l rup de ai lui, au macar sa-l enervez, pentru ca stiu ca a ajuns in PDL nu din afinitati doctrinare, ci din cauza anturajului si din aviditate dupa functii cu reprezentare externa in stat (dupa ce a primit postul de sef la francofonie in 2005 s-a transformat din antibasist in sustinator al Cotroceanului).
iulie 2, 2010 la 20:12 |
Tocmai am vazut la televizior, la inundatii, cum o batranica zbarcita l-a prins de brat pe Ba-secu si i-a zis: „Ei, nu mai iei si pe mine la Cotroceni ca pe Elena Udrea?” La care Ba-secu zice: „crezi ca te tin puterile?”
iulie 2, 2010 la 20:33 |
mai sunt unii care se ocupa cu atacul la persoana. Atacul la persoana nu are loc intr-o discutie civilizata. Ma bucur ca blog-ul nu e cenzurat, dar atacurile la persoana mi-ar placea sa fie sanctionate 🙂
Daca cineva e platit ca sa posteze pe bloguri e foarte trist. Ce meserie si asta, postac!
iulie 2, 2010 la 23:13 |
@han
banii is bani, si nu-i cu nimic mai rau in a fi postac decat a face sex pe bani, sau a matura strazile. pana la urma, postacii nu omoara pe nimeni (doar niste discutii).
d-asta n-am nici un ghimpe impotriva lor (desi am avut si io parte de aia liberali si aia pesedisti). mai ales ca is si foarte usor de recunoscut (d-aia am si zis ca dl Voicu se sperie de pomana, sau poate numai se alinta putin :))
iulie 3, 2010 la 10:28
Buna comparatie! 😉
iulie 2, 2010 la 23:43 |
N-am nimic cu meseria lor. Spuneam doar ca nu am timp sa intru cu toti in dialog si atunci ii voi sacrifica pe ei.
iulie 2, 2010 la 20:34 |
Eu sunt aproape convins ca nu e niciun postac portocaliu pe aici . Sunt pareri de bun simt si nu am vazut pe nimeni sa afirme ca Basescu e cel mai tare .
Dar ma rog , un pic de dramatism nu strica . Si cine stie , chiar o fi vreunul . Daca va trece prin cap ca as fi eu va aduc la cunostinta ca sunteti in profunda eroare .
iulie 2, 2010 la 23:45 |
S-au mai rafinat mesajele, daca spui ca Basescu e cel mai tare nu foloseste la nimic. Tehnica folosita, deocamdata, este ceva de genul „guvernul greseste dar inainte era mai rau si greaua mostenire e de vina”
iulie 2, 2010 la 20:49 |
De ce va suparara-ti bre? Va simtiti prostaci portocalezi?
iulie 2, 2010 la 21:19 |
@optimistu’,
sunt pe aici cativa „liberali” care prin agresivitate si vulgaritate sapa imaginea PNL-ului mai eficient decat 1000 de postaci portocalii.Interlocutorii de fata se exclud,desigur…
iulie 2, 2010 la 21:44
Sa inteleg ca ati devenit pudici de cand toate politicile de reforma ale prasadintelui au bagat tara in gard?. Parca erati foarte siguri si agresivi. Iata ce inseamna sa aplici politici publice si economice autiste in interes personl si de grupuri de prada. Noi tot v-am spus pe aici ca in acest punct se va ajunge. Cred ca nici in 1918, in primavara romanii n-au fost intr-un necaz mai mare. Atunci am avut noroc cu revolutiile bolsevice, astazi, iata-ne singuri condusi spre dezastru de Prasadintele Jucator..
iulie 3, 2010 la 00:21
si o stire buna :
http://www.mediafax.ro/economic/fmi-a-aprobat-revizuirea-acordului-cu-romania-si-eliberarea-transei-de-aproximativ-900-milioane-euro-6483358
si daca nu ma insel, toti banii astia se duc la BNR, deci nu e pericol sa fie cheltuiti pe clienti politici , indiferent de partid.
iulie 2, 2010 la 21:55 |
@optimistu,
am citit eu bine?Spui ca in 1918 „am avut noroc cu revolutiile bolsevice”?E o gluma?Brrr…Daca e o gluma,e sinistra.Poate nu am prins eu sensul,poti detalia?
iulie 2, 2010 la 22:17
Au cazut imperiile, Antanta a invins si ne-am scos si noi cu o ditamai tara. Scrie in cartile bune..
iulie 2, 2010 la 22:51 |
si o stire interesanta …se intampla si la case mai mari.
http://www.hotnews.ro/stiri-international-7519765-arnold-schwarzenegger-ordonat-reducerea-salariilor-angajatilor-statului-california-minimul-federal-ora.htm
iulie 2, 2010 la 23:06 |
De ce te-oi bucura de rau altuia? Perversule!
iulie 2, 2010 la 23:12
de ai tras concluzia ca ma bucur, nu stiu.
e un semn rau. daca un stat al SUA a ajuns sa-si plateasca angajatii cu salariul minim…
iulie 2, 2010 la 23:13
de *unde
iulie 3, 2010 la 07:27
Din cate stiu California a pierdut sume imense investind in energii alternative, proiecte in mare parte esuate din diverse motive. Asa se explica fatul ca a 6-a putere economica din lume a ajuns in acest dezastru economic.
iulie 3, 2010 la 00:23 |
si o stire buna :
http://www.mediafax.ro/economic/fmi-a-aprobat-revizuirea-acordului-cu-romania-si-eliberarea-transei-de-aproximativ-900-milioane-euro-6483358
si daca nu ma insel, toti banii astia se duc la BNR, deci nu e pericol sa fie cheltuiti pe clienti politici , indiferent de partid.
iulie 3, 2010 la 01:06 |
Daca nu erai asa , daca nu era un blog liberal nu as fi scris . nici mie nu-mi plac „postacii” si nici mancatorii de r…. at . Be it ! am fost prin fieful tau . ca de obicei . oltenii sunt liberali , de cand e tara. Fii antena ! sunt anchete demarate de politie (si de la bucuresti) pentru identificarea celor ce au votat multiplu !!! deja au fost identificati 800 de idioti evident toti” putru” asta (nu-l pot numi presedinte). ce stii de asta ? este un santaj asupra indivizilor (ptr a – i fideliza pd) sau e ceva pe bune ?
iulie 3, 2010 la 09:03 |
@nod
daca ar incepe sa bage dupa gratii pe cei care voteaza multiplu ar fi excelent, dar ma indoiesc. nu prea s-a intamplat asta pana acum, sau au fost cazuri rare.
cat despre cum au votat cei 800 (pentru unu sau pentru altu; daca inteleg io bine ce vrei sa spui), e cam imposibil sa stii. pentru ca oamenii sunt identificati ca votanti de mai multe ori pe baza semnaturilor pe fise, nu sunt filmati in cabina de vot.
iulie 3, 2010 la 07:57 |
HAI CRIN !
iulie 3, 2010 la 09:43 |
HAI CRIN!
iulie 3, 2010 la 10:09 |
Pe mine personal ma deranjeaza „p(r)ostacii portocalii” pentru ca nu sunt de acord sa se ia 25% din salariul oamenilor cinstiti si valorosi care lucreaza pentru stat si din acesti bani sa fie platiti niste „neica nimeni” care abia sunt in stare sa repete ce spune seful sau sefa. Este evident ca lor le convine salariul redus cu 25% pentru ca probabil va fi „corectat” cu prime de fidelitate.
iulie 3, 2010 la 12:13 |
Circula un banc odata …
Cica in iad toti dracii care pazea cazanele in fierbere ale natiunilor nu mai pridideau incercand sa-i indese inapoi in cazane pe cei ce doreau sa iasa – nemti, americani, italieni … Numai dracul care statea la cazanul romanesc avea un pat pe care citea relaxat in timp ce mai sorbea dintr-o bere rece. Ceilalti draci s-au minunat si l-au intrebat cum reuseste sa fie atat de relaxat. Dracul a spus atunci:
„N-am treaba cu romanii, de fiecare data cand e cate unul care vrea sa iasa il trag ceilalti inapoi!”
Postacii, aplaudacii si toti portocalii care profita de numarul imens de idioti din tara asta suindu-se cu nerusinare pe carca lor sunt aia care ne trag si pe noi, astia care mai credem ca se poate sa traim si-ntr-o tara normala. De aceea sunt atat de enervanti. Pentru nerusinarea de a face aceste gesturi ostentative desi, cu certitudine, multi din ei au destul creier sa vada mizeria morala in care ne afunda gasca basesciana.
Un votant imbecil al lui Basescu (printre care ma si numar in cazul primului mandat) ma lasa cumva rece iar daca ar cadea intr-un rahat probabil ca l-as si ajuta sa iasa. Personaje precum Patapievici, Liiceanu, Tismaneanu sau altii asemenea sunt insa de-a dreptul scarnavi prin felul cum au lins unde nu se cadea asadar sunt persoane care dimpotriva, merita ajutate sa ajunga in rahat.
iulie 3, 2010 la 12:14 |
toti dracii care pazeau nu pazea, chestie de tastre 🙂
iulie 3, 2010 la 13:29 |
Postacii portocalii la care faceti referire, domnule Voicu, par instructati la fel ca seful lor ba-secu. Tot diversiuni, tot provocari, tot deghizari in identitatile adversarului, ca sa nu mai vorbesc de tehnica repetarii aceleiasi placi cu „raul cel mai mic”, „greaua mostenire”, „opozitia e de vina”.
Dont worry, v-au luat la ochi pt. ca aveti trafic si rating, altfel nu va dadeau atentie. Deja urcati vertiginos in topul bloggerilor politici. Tineti-o tot asa!
iulie 3, 2010 la 13:58 |
@radu,
va trebui insa sa recunoasteti ca de cand au tabarat haitele de naimiti portocalii pe blogul dlui Voicu,atmosfera s-a mai inviorat,ideile s-au mai diversificat,lupta de clasa anti pedele s-a ascutit,vigilenta revolutionara a crescut,solidaritatea liberala s-a intarit.Presupun ca si traficul a mai crescut.Deci,dintr-un punct de vedere,tot raul spre bine.
Buni si prostii astia la ceva…
iulie 3, 2010 la 14:15
Ai un mod ciudat de-a folosi blanc-ul. Si aceasta fata a personalitatii tale nu face pe nimeni mai vigilent sau mai revolutionar. Doar ne amintesti ca exista seful tau TB.
iulie 3, 2010 la 16:56
De acord. Tot asa era si pe blogul lui Cr. Preda, pana la atacul clonelor.
iulie 3, 2010 la 14:41 |
@Eva,
oameni buni,cautati-va!Si cand vedeti un „blanc”,eventual pozitionat aiurea,tot la Basescu va ganditi?Greu tre’ sa fie…
iulie 3, 2010 la 15:09
Cautati-va voi…personalitatea (daca stiati ce inseamna).
iulie 3, 2010 la 16:04
Crezi ca te poti ascunde in spatele unui „blanc”?
Tot ca un papagal portocaliu vorbesti…
iulie 3, 2010 la 16:49 |
Zise nimeni…
iulie 3, 2010 la 14:07 |
Off-topic: Ma intrebam ce tot are TB cu profesorii si de ce ii jigneste de cate ori are ocazia. Cred ca este suparat ca au trecut-o clasa pe Eba desi nu invatase nimic. In orice caz, decat sa-si arunce rautatea in stanga si-n dreapta, mai bine TB statea ascuns. Stiam ca ne uraste, nu trebuia sa ne mai aminteasca. „Daca voi nu ma vreti, eu va distrug!”
iulie 3, 2010 la 14:56 |
sunt foarte amuzata…si am aflat si din ce categorie fac parte…
si trag si o concluzie…si am luat si hotararea da a nu mai ofensa pe nimeni… bla bla!!! noroc ca mi spun altii …
iulie 4, 2010 la 01:07 |
Personal as aprecia mult mai mult daca ati sterge comentariile postacilor. Eu de exemplu citesc in viteza mai multe bloguri. Daca sunt 200 de comentarii din care 150 la comanda, pur si simplu nu am timpul necesar sa le separ. Am mai vazut si pe alte bloguri, cand vine avalansa e imposibil de urmarit firul unei eventuale dezbateri.
Nu cred ca este cazul sa va faceti grija pentru salariile lor, este o activitate daca nu ilegala, cel putin imorala. Asa, lasam si hotii sa intre in casa ca de, trebuie sa traiasca si ei din ceva. Cred ca ar fi mai bine daca v-ati face griji pentru cei care citesc si dezbat in mod civilizat, pentru ca s-ar putea sa pierdeti o parte din ei, sau macar din interesul lor, daca pe aici se umple de spam.
Deocamdata arata foarte curatel. 🙂
iulie 5, 2010 la 09:22 |
jos PNL-ul! jos PSD-ul! jos mogulii!
sus Băsescu! cât mai sus posibil, dacă se poate un par foarte înalt şi o funie unsă bine 🙂