Servicii reciproce

Sau se zice corect ”serviciuri”? 🙂

Poate că e doar o impresie. Sau poate o coincidență. Însă de câteva luni, de când a început nebunia cu măsurile de austeritate, am impresia că PD și PSD, mlădițe (ca pe vremea lui Ceaușescu) desprinse din trunchiul comun FSN, se ajută unul pe celălalt.

PSD trage tare pe televizor în guvernul Boc și chiar inițiază moțiuni de cenzură. Până acum este bine, chiar excelent. Așa ar trebui să facă opoziția. Mai departe apar probleme. Apare o muțenie suspectă atunci când vine vorba despre urmările unei eventuale moțiuni de cenzură aprobate.

Nu pomenesc de faptul că declară că doresc să guverneze singuri. Acesta este obiectivul legitim și democratic al oricărui partid politic. PSD spune că nu dorește să intre la guvernare altfel decât în urma unor alegeri. Și asta este o problemă, pentru că această declarație reprezintă de fapt o susținere pentru guvernul Boc sau alt guvern numit de Băsescu pentru încă doi ani. O majoritate parlamentară care să excludă PD dar să nu conțină PSD nu se poate face. Și atunci? Adică vrem să dăm jos guvernul Boc dar după aceea nu mai spunem ce facem.

PD la rândul lui parcă face eforturi supra-omenești pentru a băga voturi în sacul PSD. Compromite ideea de dreaptă politică și economică, nu adoptă nicio măsură pentru impulsionarea economiei, crește haotic taxele și, când vine vorba de corupție, face ca guvernul Năstase să pară un guvern dintr-o țară scandinavă.

Aștept totuși toamna. Poate se va schimba ceva.

Anunțuri

Etichete: , , , , , ,

40 răspunsuri to “Servicii reciproce”

  1. radu Says:

    Da, sa asteptam toamna. Poate vin niste transferuri de la PDL catre opozitie si se schimba majoritatea parlamentara. Trebuie avut totusi grija cu transfugii, sa nu fie niste cadouri otravite ale lui Basescu.
    Crin are dreptate, cata vreme Basescu se afla la putere, PNL trebuie sa evite guvernarea. Sa lase PSD-ul singur si sa-l sustina conditionat din parlament, daca se poate.

  2. Hendrix Says:

    L-am auzit azi pe Ponta spunand ca este interesat de caderea guvernului basescian prin motiune de cenzura! A reafirmat ca principalul adversar al lor sunt pedeleprele! TUPEUL lui Ponta a atins culmea penibilului atunci cand ,,recomanada” liberalilor sa nu-i mai atace pe pesedisti si ca ar trebui sa loveasca in securistul de la Anvers. Cat tupeu!!! Se face ca nu intelege DE CE este Crin suparat pe Ponta. Se face ca nu intelege faptul ca tocmai Ponta S-A OPUS solutiilor inaintate de Crin, lozinca lui Ponta fiind una singura:,,noi vom veni la putere doar in urma unor alegeri”! Si pana atunci cine va guverna, in ce mod? Intrebari la care Ponta n-a dat vreun raspuns.
    Nu cred ca Ponta face in mod deliberat jocul lui ba-secu. Adica sa lase pedeleprele sa guverneze. Cred ca Ponta este ametit de scorul din dondaje si viseaza frumos la o guvernare de unii singuri, asa cum guverneaza acum pedeleprele. Si mai cred ceva: ei nu sunt interesati de o guvernare ACUM pentru simplul motiv ca n-au solutii de relansare economica! Asteapta sa treaca criza, pe care sa o deconteze politic pedeleprele ca mai apoi sa vina la guveranare cu impozitul progresiv si cu vestitele ajutoare pentru cei saraci pe seama impozitarii celor avuti.
    Nu cred ca pedeleprele compromit ideea de dreapta politica. Pedeleprele n-au fost niciodata de dreapta, doar declarativ. Votantii de dreapta merg pe mana liberalilor, iar votantii populisti si manelisti pe mana lui ba-secu. Ei nu sunt capabili de masuri de stimulare economica pentru simplul fapt ca ei n-au nimic in comun cu liberalismul. Care este preocuparea lor? Una singura: bani, bani, bani, ca intotdeauna! Bineinteles ca bani publici, care trebuie transferati de la bugetul statului in pusculitele portocalii de partid, simplu!

  3. olimpiu Says:

    lucrurile sunt clare! PSD vrea cu orice pret alegeri anticipate. eu intreb cum se poate ajunge la ele daca Basescu se incapataneaza sa nu dizolve parlamentul (si nu exista suficiente voturi pt demiterea lui si chiar demis presedintele interimar nu poate dizolva parlamentul)?? si daca pica guvernul Boc oare Basescu desemneaza alt premier??
    si daca in 2012 sondajele tip INSOMAR se adeveresc ce va face PNL? guvern cu PD-L sau opozitie??
    ultima intrebare: in teritoriu se mai munceste la PNL???

    • horatiu Says:

      1.Pesedintele dizolva sau nu Parlamentul dupa cum vrea muschii lui. 2. Presedintele poate desemna orcati prim-ministrii. Cartea de telefoane e plina de nume. 3. Ce optimist esti! 4. Ce pesimist esti! 5. Care teritoriu?

  4. han Says:

    Dreapta nu este discreditata de nimeni, partidele (PDL acum, PNL in trecut) se discrediteaza singure prin lipsa de coerenta in aplicarea masurilor de dreapta.

  5. Hendrix Says:

    Constitutional, alegerile anticipate pot avea loc doar daca nu se poate forma un guvern timp de 60 de zile. Daca ba-secu ,,se incapataneaza sa nu dizolve parlamentul” el n-ar incalca neaparat Constitutia( care spune ca el POATE sa-l dizolve!) s-ar intra in blocaj politic de care va fi responsabil direct, intelegi?
    N-am inteles afirmatia ta ca n-ar fi suficiente voturi pentru demiterea securistului de la Anvers. Intrebare de baraj pentru matalutza: pai daca opozitia poate darama un guvern dezastruos, de ce crezi ca aceiasi parlamentari n-ar vota pentru demiterea lui???
    Spui ca un presedinte interimar nu poate dizolva Parlamentul! Nu zau? Ai si vreun argument in sensul asta, vreun articol constitutional?
    Daca ba-secu il va desemna din nou pe umil boc va calca din nou in picioare Constitutia. La fel ca in toamna trecuta, cand n-a bagat in seama opozitia de 65%. Stii ce ar insemna asta? Un excelent motiv pentru suspendarea lui!
    Am o intrebare pentru tine: esti cumva portocaliu? Dupa cum scrii si gandesti cam asa se vede!

    • olimpiu Says:

      pai pt caderea guvernului trebuie 50%+1 si pt demitere doua treimi,asa stiu eu poate ma insel, de aia spuneam ca e mai greu cu demiterea.plus ca si demis fiind trebuie validata demiterea prin referendum si apoi facute alegeri prezidentiale si abia apoi speranta unui guvern fara PD_L

  6. Hendrix Says:

    Comentariul de la 20:45 era adresat lui @olimpiu.

  7. radu Says:

    @Hendrix: Ba-secu incearca acum, prin oamenii lui fideli, de la Udrea la Preda, ce a facut intotdeauna: se comporta de parc-ar fi in opozitie fata de guvernul pe care tot el l-a pus. Stie ca asa se mai iau voturi de la fraieri. Problema e ca nu prea-l mai cred oamenii.
    Acuma vrea de la Udrea o frunza (de artar?) imbunatatita, ceea ce se traduce si ca „un PDL imbunatatit”. Nu?
    Inca o data zic: sa vedem cum se va schimba, daca se va schimba, majoritatea parlamentara la toamna. Blocajul politic e deja o realitate, cele trei partide mari nu par in stare sa gaseasca o platforma de colaborare la guvernare. In conditiile astea, avem urmatoarele posibilitati:
    1) guvern remaniat de Ba-secu (adica faringosept pentru septicemie).
    2) guvern minoritar PSD sau PNL (dar PSD nu va vrea).
    3) guvern de coalitie PSD-PNL (iarasi, nu vrea Ponta).
    4) guvern de tehnicieni menit sa pregateasca alegerile anticipate (nu vrea Ba-secu)
    5) guvern de tehnicieni controlat de Ba-secu, cu sustinerea actualei majoritati parlamentare.
    Inclin sa cred ca va fi 5)
    Ah, ar mai fi posibilitatea ramanerii sine die a lui Bok(assa), pekinezul de sacrificiu.

    • Hendrix Says:

      Absolut fanteziste primele 3 posibilitati. N-am inteles prea bine a 4-a posibilitate! Cum adica guvern care sa pregateasca alegerile anticipate? Asta ar presupune ca actualul guvern al lui umil boc sa nu mai fie. A cincea este si ea fantezista, in sensul ca nu vad cum actuala opozitie sa-l sustina. De ce ar face-o? Poti sa-mi dai un singur motiv?
      Sunt de acord cu ultima ta fraza, menirea lui umil boc este sa fie acolo. N-as zice sine die( Doamne fereste!), dar este marioneta perfecta pentru ba-secu. Sincer, daca umil boc n-ar fi existat ar fi trebuit inventat. Zilele dobibocului cred ca sunt totusi numarate, posibil sa pice din nou pe 13 octombrie, ca si anul trecut.

      • radu Says:

        Sa le luam pe rand.
        „Guvern care se pregateasca anticipatele” ar fi, in opinia mea, un guvern de tehnicieni sustinut de eventuala noua majoritate, si care sa nu fie controlat de Ba-secu. Evident, asta nu se poate.
        La 5) nu e nevoie sa sustina opozitia un asemenea guvern, ci ca un astfel de guvern sa tina in continuare unita actuala majoritate. Cam greu, situatia poate scapa de sub control.
        Apropo, daca pica umilul pe 13 octombrie, pe cine ai vedea la guvernare?
        Eu imi doresc ca gastile BVB si Udrea sa se incaiere rau de tot. Sa vedem ce iese din asta.

      • Hendrix Says:

        @radu Daca dobibocul va pica din nou(conteaza mai putin daca asta va fi pe 13 octombrie) eu cred ca se va repeta povestea de anul trecut. Adica securistul de la Anvers nu va numi pe cel dorit de opozitia majoritara ci va desemna un premier ,,independent” precum croitorasul portocaliu sau liviu neghiobitza. Va fi ultima lui gafa, incalcand grav Constitutia, ca si anul trecut. In secunda doi opozitia va cere suspendarea lui si va fi rapid ejectat. Un referendum il va ingropa definitiv. Spre disperarea unui securist portocaliu precum @luc( sau @han ori @horatiu), care vor ramane fara slujba! Asta daca nu cumva le va plesni o vena in cap si lumea va deveni ceva mai curata, ecologica chiar.

  8. luc Says:

    @Hendrix,
    Constitutia Romaniei:
    ARTICOLUL 98
    (1) Dacă funcţia de Preşedinte devine vacantă ori dacă Preşedintele este suspendat din funcţie sau dacă se află în imposibilitate temporară de a-şi exercita atribuţiile, interimatul se asigură, în ordine, de preşedintele Senatului sau de preşedintele Camerei Deputaţilor.
    (2) Atribuţiile prevăzute la articolele 88-90 nu pot fi exercitate pe durata interimatului funcţiei prezidenţiale.
    ARTICOLUL 89
    (1) După consultarea preşedinţilor celor două Camere şi a liderilor grupurilor parlamentare, Preşedintele României poate să dizolve Parlamentul, dacă acesta nu a acordat votul de încredere pentru formarea Guvernului în termen de 60 de zile de la prima solicitare şi numai după respingerea a cel puţin două solicitări de învestitură.

    Comprendes,Hendrix?Daca tot esti atat de combativ,eu zic sa faci o alegere dificila,dar necesara:ori pui mana pe carte si citesti,ori ramai la stadiul tau de „argumentatie”bazata pe notiuni inalte precum „pedelepre”,”ba-secu”,”securist”,etc,etc.Macar la astea din urma te pricepi…

    • Hendrix Says:

      Mey tovarase portocaliu, eu dialogam cu @olimpiu. Sa inteleg ca scrii si sub nick-ul asta? Trebuia sa-mi dau seama, n’asa? Stiam ca tu scrii sub nick-uri ca @astalro, @han sau @alex valahul. Ideea este ca esti un securist care scrii sub mai multe nick-uri. Ai grija de sanatatea ta mintala, dedublarea ta sub mai multe nick-uri poate dauna grav sanatatii tale mintale. Ai inteles, mey tovarase?
      Nu cred ca ar fi cazul sa te bucuri de situatia in care idolul tau securist ba-secu ar fi suspendat. Stii de ce? Poate ca Geoana nu va putea dizolva Parlamentul, dar SIGUR va numi un premier al unui guvern fara pedelepre. Comprendes?
      PS Noaptea asta esti ofiter de serviciu pe acest blog? Sau iesi din tura acum?

      • luc Says:

        @Hendrix,
        OK,raspunsul tau nu merita comentarii,este la nivelul cu care m-ai obisnuit.Spune-mi sincer,macar te-ai lamurit cum sta treaba cu Constitutia si dizolvarea Parlamentului de catre presedintele interimar?

      • Alex Valahul Says:

        mi-a fost lene sa mai scriu in ultima vreme, dar pt tine fac o exceptie, cu un sfat gratis : vezi ca si paranoia si isteria se trateaza.

      • Alex Valahul Says:

        Hendrix, mi-a fost lene sa mai scriu in ultima vreme, dar pt tine fac o exceptie, cu un sfat gratis : vezi ca si paranoia si isteria se trateaza.

      • olimpiu Says:

        eu credeam ca de-alungul timpului ai mai avut ocazia dialogurilor cu mine si pe alte bloguri de ex la Roxana Iordache si de aia ma mir ca ma confunzi cu ,,portocalele mecanice”

  9. nod Says:

    ce simplu daca lucrurile s-ar desfasura la tv . dar , in ultimul sondaj pnl a ramas la 20 % , castigator este numai psd ( 40%) din caderea pd -ului . pnl ul nu a reusit sa gestioneze situatia . si va scade in continuare daca nu schimba ceva in strategie .

  10. Laura Says:

    Bun, dar revin la intrebarea mea. Ce altceva poate PSD-ul sa faca, constitutional vorbind ? Alegeri anticipate depind de Basescu, presedintele interimar nu poate sa le faca, chiar in caz de suspendare. Si cu cine sa faca majoritatea in actualul parlament ? Cu UDMR-ul ? … de acord, dar acum vad ca PNL-ul ataca UDMR-ul, in ultimul timp, si nu inteleg de ce. Care e o alta alternativa, practica ?

    • mihaivoicu Says:

      Trece motiunea cu o majoritate. Poate cu UDMR, de ce nu? Apoi aceasta majoritate trebuie pastrata pentru formarea unui nou guvern.

  11. mily Says:

    http://www.ziare.com/politica/guvern/opinii-alba-neagra-cu-destinul-romanilor-1028496

    Parca se zicea ca nea baselu ne-a jucat la ruleta ruseasca 😉 se pare ca poate mai mult stie mai multe jocuri, mi-a venit in minte asa cu „alba-neagra”.
    Iar cele 2 partide surori gemene nu se pot dezice una de alta au gene comune mostenite de la celasi tata, numai ca o sora este ceva mai serioasa si devreme acasa in timp ce ailalta (daca eram din Moldova ziceam ailanta) se prostitueaza spre deliciul unora care nu inteleg consecintele si daca le inteleg sunt in minoritate pentru a pune lucrurile in firescul lor….suntem luati si dusi de valul incompetentei crase care a inundat Romania.

  12. exasperat Says:

    vremea

  13. Ajentu 007 Says:

    Văz că @ Hendrix , acest Mr .Hyde al meu , a doua mea personalitate , a reapărut . Trebuie să recunosc că am încercat tot felul de tratamente să-l reduc la tăcere sau , cel puţin , să-i reduc din agresivitate . Din păcate , după cum se observă , medicamentaţia nu a fost bună .
    Se pare totuşi că este atins şi de sindromul Tourette . După cum se ştie bolnavii de sindrom Tourette striga cuvinte obsecene. … mai ales când foloseşti în conversaţia cu ei două verbe : ” a citi ” şi ” a studia ” .

  14. mily Says:

    Mihaivoicu 🙂
    Este voie sa postez asta aici:

    „Mai jos este un material care TREBUIE SA CIRCULE. E singura forma de protest deocamdata. Sunt informatii despre Rosia Montana si despre valoarea ei fizica, despre valoarea spirituala a zonei si mai ales despre valoarea romanului si a Romaniei, aici si in lume.

    AM VAZUT GALERIILE DACO-ROMANE DE PESTE 2000 DE ANI! EXISTA! NU SUNT O MINCIUNA!
    Acolo se ascunde un tezaur urias ce nu va putea fi masurat nicicind in bani! Am gasit ghidul local recomandat (clandestin, in soapta, la ureche! – dureros!) care stie foarte multe (nu din presa!) si care ne-a dus in adincurile pamintului. Si mai

    Si mai ales ale istoriei. Si cand am iesit la suprafata ne-am dat seama in ce hau fara fund de fapt suntem pe cale sa fim aruncati.

    ” …Rosia Montana este cea mai veche localitate din Romania , atestata de la anul 131 dupa Hristos.

    ..De-a lungul istoriei, ispita aurului a atras aici toate neamurile Europei, facand din Rosia un orasel cosmopolit.

    ..Din Rosia s-au ridicat, de-a lungul timpului, multi luptatori ardeleni, cum au fost Simion Balint, George Gritta, luptator in revolutia de la 1848, alaturi de Avram Iancu..

    ..In Rosia, stradutele inguste si pietruite, casele de patrimoniu, construite in stil baroc de arhitecti italieni (Strada siciliana), in urma cu aproape doua sute de ani, te transporta in alt timp..

    …Ultimele 330 de tone de aur si 1680 de argint vor sa fie exploatate, pana la ultima roca de minereu, de compania Gold Corporation, careia i-a fost concesionata exploatarea.

    ..Doar douazeci de mii de dolari pe an plateste statului roman compania Gold Corporation, chiria pentru concesiunea a 520 de kilometri patrati, inima de aur a Apusenilor.
    Concesiunea s-a facut pe 20 de ani, din 1997, deci ar mai fi inca sapte ani de-acum incolo.

    ..Vedem zilnic cum angajatii companiei intra in galerii, sub pretextul ca iau probe si fac masuratori, pana ce vor incepe oficial exploatarea, dar nimeni nu-i controleaza daca iau sau nu iau aur de-acolo…

    ..Uraniul ni l-au exploatat rusii in totalitate, iar acum vom ramane si fara aur, daca romanii nu se trezesc la timp.

    De la Bucuresti sau din alta parte a lumii nu-si dau seama de dimensiunile reale ale tragediei de la Rosia Montana, iar cand vin aici si afla adevarul, sunt izbiti de anormalitatea acestei situatii, de lipsa de reactie a Guvernului si a administratiei locale, fata de aceasta stare de lucruri.
    Toti scriu acolo ca nu-si pot inchipui ca vestigiile istorice, galeriile romane, bisericile si cimitirele istorice, bucati intregi de munte s-ar narui intr-un iaz de cianura.

    Toti ne incurajeaza sa rezistam! Toti vor sa fie de folos cu ceva, un lucru cat de marunt. Solidaritatea aceasta de la om la om face mai mult decat orice gest politic din departare, si acesta indelung asteptat.
    „Rezistati! Rezistati!” ne indeamna toata lumea, dar nu e usor, sa stiti, sa-ti traiesti viata ca in vitrina, observat, filmat si fotografiat tot timpul, pandit din fata casei, spionat obstructionat in orice faci sau ai intentia sa incepi. E o tensiune continua care slabeste numai de vineri dupa amiaza pana luni dimineata, atunci cand „observatorii” Gold-ului se aduna de pe ulite, unde se plimba in costumele lor spilcuite si cu ochelari negri la ochi, plini de emfaza (vezi Doamne, au cumparat aproape tot si ei sunt stapanii Rosiei), si pleaca cu masinile lor scumpe in week-end. Abia atunci, noi putem sa lasam garda jos si sa traim, sa ne strigam bucuriile sau sa ne plangem necazurile, pe un ton de normalitate.

    Si cum sa nu ravneasca la aurul Apusenilor, cand in el sunt, in procente mai mari decat oriunde in lume, si metalele rare atat de cautate de industria constructoare de nave spatiale: titan, vanadiu, wolfram, molibden.

    Daca macar un singur om va ramane aici si nu-si va vinde proprietatea, compania nu va putea sa treaca peste el. Cred cu tarie ca nu ne luptam cu morile de vant si ca lupta noastra nu e in zadar. Nu se poate sa scoti o localitate in afara existentei, pentru ca vrea o companie straina sa le ia acest drept in numele lacomiei. Daca litigiul cu Gold ar mai tine o suta de ani, rezistenta Rosiei s-ar stinge, treptat. Probabil, asta urmareste compania. Poate daca romanii si-ar lua un petic de pamant pe dealurile acestea si nu l-ar ceda in ruptul capului, atunci ei nu vor avea sorti de izbanda, in vecii vecilor. Iata, membri ai organizatiei mondiale „Green Peace” si-au cumparat loturi fie si de cativa metri patrati in Rosia Montana, pe care nu le vor vinde companiei cu nici un pret, ba chiar au confectionat tablite pe care scrie: „Aceasta proprietate nu este de vanzare”, pe care le-au impartit rosienilor, ca sa descurajeze orice tentativa a companiei de a-i ispiti sa ii vanda casele. Acum, Gold Corporation (Gabriel Resources si alte companii subsidiare dupa care se ascunde) si-a angajat cea mai mare companie de publicitate din Bucuresti, a regizorului Bogdan Naumovici, ca sa le faca propaganda proiectului minier de la Rosia Montana. Chiar daca mult prea tarziu, reclama a fost oprita, in cele din urma, pentru minciunile continute in ea. O lovitura dura pentru companie.

    Avem nevoie de exprimarea solidaritatii cu lupta noastra. Sa vina aici cei care cunosc drama noastra, sa ne sprijine moral, sa aratam Gold-ului ca nu suntem asa putini, ca avem si pe altii de partea noastra. Sa facem si noi actiuni de intimidare, asa cum fac ei, nu doar sa tacem si sa inghitim. Noi suntem vreo 20 de familii, ultimii luptatori impotriva Gold-ului, care nu vom pleca nici in ruptul capului. Oricati bani ne-ar da, cu orice ne-ar tenta, noi nu plecam. Mie sa-mi dea America toata sa fie a mea, si eu nu plec din Rosia Montana .”
    Eugen Cornea, capetenia rezistentei antigoldiste de la Rosia Montana

    Am fost astazi la o intalnire cu profesori universitari si alti oameni pregatiti in diferite domenii care-si bat capul cum sa salveze muntii Apuseni de explatare si de distrugere totata. Sincer, nu pot sa stau nepasatoare la ce se intampla si simt ca daca eu nu ma ridic, tu nu te ridici, ala nu se ridica, nu ne ridicam cu totii, tragedia se va intampla si nepasarea de acum ne va costa enorm. Oamenii sunt constienti de amploarea situatiei de faptul ca astia care ne conduc stau sluj in fata banilor, ca au vandut tara pe nimic.

    In principiu, s-a recunonsut ca sunt multi Romani care vor bine, dar care nu il pot realiza, pentru ca, urmare a manipularii, au reusit astia sa ne demoralizeze si sa ne dezbine.

    Fiecare invitat, specialist pe felia lui a vorbit despre efectele, numai negative, ale explaotarii miniere pe care vor sa o inceapa la Rosia Montana.

    Prof. univ. dr. Ion Brad – membru al Academiei Oamenilor de Stiinta, biochimist a explicat clar care sunt efectele cianurilor rezultate din exploatare asupra organismelor vii : moarte sigura pentru mediu plante, animale si oameni pe o raza de sute de km (inclusiv in tarile vecine)
    din cauza vaporilor de cianura care se ridica in aer
    Prof. dr. Vasile Boroneant, istoric, a povestit despre valoarea siturilor dacice, a galeriilor romane vechi de peste 2000 de ani si despre pierderea identitatii Poporului Roman si a intregului sau certificat de nastere Dacic
    S-a vorbit despre faptul ca asta este rezarva strategica de aur a Romaniei, de care se stie de mii de ani, pe care dacii au exploatat-o cu masura si pe care au lasat-o mostenire urmasilor pt gestionaterea independenta a Poporului Roman si despre faptul ca in Muntii Apuseni pe langa cea mai mare rezerva de aur si argint din europa, aur de o calitate ridicata, mult superioara, ar fi si o rezerva uriasa de wolfram metal mai scump decat aurul si mult mai pretios, greu de gasit, foarte necesar, in industria militara si spatiala si in economie in general.

    Sunt multe care se invart in jurul regiunii Apuseni pe care vor sa ii distruga e plin de zacaminte, si pe toate vor sa le exploateze, statul roman primeste nimic, adica 1 miliard de dolari in 20 de ani de exploatare, adica 15 % iar explatatorii iau restul de 85 %, si lasa in urma distrugeri istorice, ecologice, umane, NATIONALE , economice inestimabile
    Pentru pamantul asta au murit Dacii, au murit marii Domnitori Romani, milioane de Romani de-a lungul secolelor ca sa il apere de asupritori si ca sa il dam noi degeaba astazi.
    Pasivitatea o sa ne coste scump

    Eu cred ca nu putem sta indiferenti fata de mostenirea pe care o avem, care e a noastra, nu a canadienilor sau a altora. E ca si cum vine unu sa iti ia casa cu tot ce ti-au lasat parintii, pamantul, hainele, amintirile si tu te uiti la el cum o face si il lasi in pace.
    Ce e de facut ? Cum putem incepe sa ajutam ?Cred ca trebuie, in primul rand, ca toata lumea sa afle despre asta sa afle adevarul. Oamenii nu stiu ce se intampla. Apoi impreuna oamenii trebuie sa spuna NU !! Pentru asta trebuie sa ne gandim repede, pentru ca nu e timp, la ce anume putem sa facem, cum putem sa contibuim cu resursele pe care le avem, si aici ma gandesc sa punem in aplicare totul pentru scopul asta care ne priveste direct. Sa punem in miscare pe toata lumea pe care o cunoastem, care, la randul ei va angrena mai departe alte roti.”_,_._,___

  15. tibi Says:

    „Aștept totuși toamna. Poate se va schimba ceva.”

    Stiti ce as vrea. As vrea ca PNL sa ii schimbe din inaltele lor functii pe Antonescu si Vosganian.Astfel incat o alta conducere sa nu mai faca posibil ca fruntasii politici ai PNL sa isi mai poata permite sa spuna sau macar sa gandeasca ca politica PNL consta intr-o (eterna) asteptare.Vara asteptam sa vina toamna,toamna o sa astepte sa vina iarna,iarna asteptam sa vina primavara.Asteptam 2012,asteptam 2014.
    Vosganian promite lunar ca va naste guvernul din umbra.Tot el promite periodic un program de guvernare.Nu-l doare gura.
    Politica ultimilor doi ani a PNL a devenit „asteptarea”.

  16. olimpiu Says:

    http://www.pesurse.ro/2010/8/3/un-parlamentar-pdl-vorbeste-sub-protectia-anonimat.html

  17. Bibliotecaru Says:

    Cineva mi-a spus că nu eşti cu adevărat beat decât dacă,întins la podea pe spate, privind tavanul, ameţeşti în asemenea hal încât simţi nevoia să te sprijini de podea şi cu mâinile pentru a nu te rostogoli.

    Urmărind atent declaraţiile celor implicaţi în guvernarea PDL am ajuns la o concluzie. PDL va lua măsuri de austeritate, vă tăia tot ce se poate tăia, va creşte orice impozit şi taxă se poate creşte… până ce economia va fi atât de jos încât mai jos nu se poate duce în nici un fel, orice ai face. În acel moment, energia cinetică devine zero (căderea este stopată), dar energia potenţială acumulată în timpul căderii este maximă (pentru că toate măsurile au fost spre blocarea, restricţionarea energiei potenţiale). În acel moment, orice măsură s-ar lua, economia va ţâşni spre „cele mai înalte culmi”. Este aproximativ acelaşi principiu cu aruncarea săgeţii cu ajutorul unui arc. Tragi de coarda arcului până ce arcul se încovoaie la limită şi, când nu mai poţi întinde mai mult, dai drumul la coardă pentru a arunca săgeata. Cu cât întinzi mai mult arcul, cu atât săgeata va merge mai departe… Totul este să nu întinzi coarda până se va rupe… sau se va rupe arcul… sau arcaşul va ceda…

  18. radu Says:

    Pe cat pariu ca maine la TVR Basescu o sa vorbeasca despre remaniere?
    Eu cred ca asta ne paste, remanierea, tot cu Boc in frunte, si cu oamenii prezidentului in prim-plan.
    Adica faringosept pentru septicemie.
    Deh, am tras si eu cu ochiul la ce arunca pe piata pupinbasisti ca D. Tapalaga.
    Cam asta pare a fi si morala fabulei cu chemarea lui „Cristi” Preda la partid si conversatia amiabila pe care a avut-o cu Boc.
    In tot acest timp, PNL si PSD trag mata de coada si joaca pe cont propriu in asteptarea alegerilor din 2012. Unii ii trag tare cu motiunea populara, altii…

  19. luc Says:

    @radu,
    in orasul meu,in centru,aproape de sediul firmei pe care o conduc,a aparut de vreo cateva zile un cort mare rosu.L-am remarcat de la bun inceput,insa am crezut ca-i vorba de prim-ajutor pe canicula,verificarea tensiunii arteriale,masurarea indicelui de confort termic,sau alte asemenea actiuni cetatenesc-sanitare.De abia ieri,uitandu-ma mai atent,am vazut afisele activist-politice:”Semnati pentru motiunea de cenzura populara a PSD”.Am devenit brusc mai interesat.Ulterior,discutand cu un prieten cu functie in organizatia municipala a PSD,am aflat ca in primele 4 zile, in cortul rosu PSD din centrul orasului,au semnat pentru „motiunea populara” un numar de…12(doisprezece) cetateni.Caldura mare,monser…

    • radu Says:

      Lumea n-a depasit inca faza nemultumirii apatice. Cand va incepe nemultumirea activa la poporul nostru pasiv, mioritic, va fi mai nasol.
      Sunt de acord ca motiunea populara e o prostie, o miscare de fatada a PSD.

  20. Catalin Ene Says:

    Lumea trebuie sa inteleaga ca PD si PSD fac parte din fostul FSN sau fostul PCR.Adica Victoras Pontosu’ este un fel de Boc al PSD-ului numai ca in loc de Bse „la sfori” se afla Iliescu.Cat despre PD astia nu-s de dreapta.Adevarata dreapta suntem noi PNL-ul care am demonstrat ca prin masuri cu adevarat de dreapta am avut crestere econimica.Asta e puterea exemplului.Astia fie ei pedisti si pesedisti sunt vai mama lor,nici macar nu au putut sa pastreze ce a construit guvernul Tariceanu!

  21. constanteanul Says:

    salut , te intereseaza un schimb de link cu http://www.constanteanul.info ?

  22. Un liberal deja optimist Says:

    Cred ca am mai zis-o:nu cred in aceste sondaje. Ponta se imbata cu apa rece. Eu cred ca „sondorii” adauga procentele lipsa de la pd la celelalte partide, in special la psd. De ce? Naiba stie…Pd-ul inregistreaza procente fluctuante, la fel PNL. Numai psd are mereu aceleasi procente..

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: