Înapoi

N-am mai reușit să postez de o săptămână. Pentru că am fost aici.

Bine, drept este că de fapt am fost la Congresul Internaționalei Liberale.

Și tot n-ar fi trebuit să fie o problemă, pentru că internetul este o mare minune. Adică de fapt ar fi trebuit să fie, pentru că Africa de Sud este singura țară pe care o știu în care acest serviciu, ca și telefonia mobilă de altfel, este monopol de stat și ca atare beneficiază de două caractersitici principale. Este groaznic de scump și nu funcționează. Adică un abonament de 10 GB costă 80 de euro însă nu ai șanse prea mari să ajungi la 10 GB. Pentru că nu merge.

Dar cam acesta ar fi singurul lucru de criticat, pentru că altfel este un loc minunat.

Așadar despre politică din nou de mâine.

Etichete: , ,

25 răspunsuri to “Înapoi”

  1. Costi Says:

    Mihai, o poza exact in locul ala are si Victor Ponta….. este/era pe blogul lui…..
    Sa inteleg ca urmeaza aceeasi traiectorie …..politica ? 🙂

  2. Costi Says:

    Mihai, e semn bun…… pentru ca, exact in locul ala, are si Victor Ponta o poza pe care o pusese pe blogul lui (in forma veche, nu stiu daca acum o mai are)……
    Sa fie capatul inceputului unei alte sperante de….presedinte? 🙂

  3. Costi Says:

    Upssss, wordpressul asta da rateu ….(la primul comentariu zise ca e eroare nu stiu de care si nu-l posteaza…. asa ca am reluat…. numai ca……. a aparut si una si alta…..)…. SCUZE !!!!

  4. dj07 Says:

    ai luat cumva, o vuvuzea
    sa-i canti ..lui ROBERTA din ea. FB(farabase).

  5. Motraux Says:

    Daca esti de culoare neagra ţi se poate intampla oaresce ? Sunt direct interesat precum se vede 😯

  6. atreides Says:

    Uau, vreau si eu acolo 🙂
    Cat ai fost tu plecat, a aparut o stire cum ca ai fi zis tu ca PNL nu se va alia niciodata cu vreun urmas al FSN, am vazut asta spusa de cineva la TV, am cautat sa gasesc pe net declaratia ta dar nu am gasit nimic de genul asta, chiar ai zis asa ceva? (fiind la Capul Bunei Sperante, culmea)

    • mihaivoicu Says:

      Am mai ramas in legatura cu colegii si am mai dat cate un comunicat. Era o reactie la zvonurile (wishful thinking) lansate de pd cum ca am intra la guvernare cu ei

      • atreides Says:

        Aha, deci era adevarat. Mi se pare o gafa monumentala, caci afirmatia ta nu a fost pusa in legatura cu PDL-ul, asa cum zici ca ai intentionat-o, ci cu PSD-ul, a pus si mai mult gaz pe foc in scandalul dintre PNL si PSD. Mihai, faci aceeasi greseala ca si Crin, folosesti floricele verbale cand vorbesti de relatia cu PDL, tu zici de chestia cu urmasii FSN si pare ca tintesti spre PSD, iar Crin a bagat-o pe-aia despre care am comentat mai multi la postarea precedenta (te rog sa citesti acolo). Eu vreau de la PNL sa aiba o pozitie cristal clear in raport cu PDL, si anume pur si simplu NU, sau ”UE, ti-am spus”, sau orice altceva similar, nu chestii care sa lase loc de nuante….E chiar atat de greu?

      • atreides Says:

        A propos, pe cealalta postare Johnson a gasit o expresie foarte inspirata pentru a caracteriza declaratia lui Crin (aia ca noi nu refuzam PDL, ci PDL se refuza singur): un dribling in plus. Expresia se potriveste perfect si declaratiei tale…Ma rog, momentul a fost depasit, dar macar pe viitor fiti si voi mai directi….
        Ah, dar declaratia Borfetei ai aflat-o? Cica daca a fost o frauda la legea pensiilor, frauda a comis-o…Mihai Voicu! Hahahahahahaha!

  7. Catalin Ene Says:

    Cape of Good Hoope sa speram ca e un semn bun si pentru Romania.Poate reusiti sa dati jos B.U.B.A. asta cu mult puroi care a cuprins Romania!

  8. virgilvirgil Says:

    Nu-i bai , stai linistit …
    Eu unul ma simt mai bine daca te ocupi de politica mai mult in Parlament si la partid decit pe blog … Aici putem sa rupem la dheste fara probleme .

  9. radu Says:

    Driblingurile sunt bune, dar trebuie sa mai dati si cate un gol, din cand in cand. Deocamdata portocaliii au inscris la vinclu, prin decizia CCR de a da OK-ul UNPR-ului pt. constituirea de grupuri parlamentare cu reprezentanti in comisii.
    Eu zic ca PNL ar trebui sa renunte la ideea (gresita) de a juca la doua capete pt. a prelua electorat „de dreapta” de la PD. Din contra, PNL ar trebui sa faca eforturi pentru o alianta cu PSD si PC, bazata pe un program coerent de guvernare si pe un agreement care sa dea satisfactie tuturor partilor. Sa nu se mai ia atat de Ponta, cat de boci si basei.

  10. Bibliotecaru Says:

    Nu prea ştiu eu multă engleză, dar cred că pe acel panou scrie dincolo de marginea lumii. 😀

  11. Inca o mizerie a Guvernului Boc « Hai ca se poate! Says:

    […] Supravieţuitor, Basarica, Onu,   Teo Negura, Cristian Dima, Cititor Stirute, Alianta Dreptei, Mihai Voicu,  Roxana, Falvius,  Bibliotecarul, Victor Ponta, Corina Cretu, Dan Voiculescu, Oana Niculescu […]

  12. Dizzy Says:

    Iar noi, romanii, am ajuns la Capatul Bunei Sperante…Adica, a murit si speranta!

  13. radu Says:

    Politica maine… adica poimaine… maybe.
    Dl. Buble insinua ca sperati sa intrati la guvernare cu Udrea. O fi adevarat?

    • tibi Says:

      Politicianul este omul care stie ca nu are nici o importanta ce spune si, in consecinta, nu da doi bani pe ce spune (sau scrie).

  14. radu Says:

    Sa se fi desfiintat blogul? Dle Voicu, puteti sa postati ca dl. Tariceanu, de Pasti si de Craciun, sar macar anuntati-ne, sa stim si noi.

  15. Daniel Mălăelea Says:

    Mihai, vreo urma de la Bartolomeo Diaz ai gasit pe acolo?

Lasă un răspuns

