Nebunia de maine

Este imposibil sa scriu despre altceva decat despre motiunea de cenzura de maine.

Eu am mai trecut, in calitate de actor direct implicat, prin astfel de momente, doar ca de alta parte a baricadei – caderea motiunii de cenzura PSD, care de altfel a cazut tot datorita PSD.

Socoteala aritmetica pentru maine nu este asa simpla precum pare. PNL+PSD+UDMR=50%+48 de voturi este doar o situatie pe hartie. Eu cred ca motiunea va fi aprobata sau respinsa cu maxim 10 voturi de o parte sau de alta.

Unde sunt problemele? UDMR a hotarat la Targu Mures duminica sustinerea motiunii, astazi insa au circulat zvonuri insistente cu privire la razgandirea uniunii. Mai multe voci din PSD au lansat astazi ipoteza ca motiunea nu are rost si ca jocurile vor fi facute in continuare tot de Basescu.

La PNL? Daca sunt probleme acestea nu sunt decat cazuri individuale care au cedat la presiuni sau au primit sumele de bani oferite de PD. Decizia partidului insa a fost clara, chiar foarte dura. Excludere din partid pentru absenta sau pentru vot impotriva. Avem deja un deputat brusc internat aseara in spital. Daca are probleme ii doresc din suflet sanatate, dar ma indoiesc.

Cred insa ca in aceasta seara sustinatorii motiunii vor strange randurile si cele 10 voturi de care pomeneam vor fi in favoarea caderii guvernului Boc.

22 răspunsuri to “Nebunia de maine”

  1. Florin Says:

    Stii ce mult ma afecteaza ?

    Exact DELOC !

  2. diaconescumarius Says:

    Ei vor strange randurile si PDL va mari „prima” 🙂
    Iar UDMR, asa cum am zis mai demult, joaca la doua capete…
    Iar PSD o da de gard, cu parlamentari constanteni si vranceni votant alaturi de PDL
    Daca motiunea pica si sondajul nou cu Crin in jur de 13% e aproape de realitate… nori negri se aduna…. Hai, n-or fi 13, or fi 16-17%, dar tot nu ajunge!
    Sper ca domn’ Crin sa fi terminat cu nunta si sa se intoarca la „razbel”, ca zau ca-i bai „maria ta”. De fapt nu-i bai. E Baia Mare! 🙂

    • mihaivoicu Says:

      Razbelul se poarta si prin sondaje. Ala cu 13 este la comanda PD

      • diaconescumarius Says:

        Tocmai de aia am zis si eu poate or fi 17% si nu 13%, dar tot e aproape jumatate din cat are marineru’ poet. Iar aia cu excluderile suna ca naiba…

  3. Daniel Mălăelea Says:

    Succes maine! Cum se numeste deputatul care s-a imbolnavit? Bietul de el! Sigur si-ar fi dorit sa fie maine alaturi de voi in Parlament. Boala te loveste de multe ori atunci cand nu te astepti.

  4. PATRICKdan Says:

    succes maine Mihai !
    sper sa nu fie tradari din PNL, mai ales, doar ca sa fie discreditat Crin !
    You know what I mean 😉
    e timpul sa dea dovada PNL de unitate, mai ales ca e perceput ca principal actor in lupta contra actualului sistem, dovada si aceasta motiunea initiata de liberali, la care s-a alaturat si fostul partid de guvernamant !

  5. atreides Says:

    Cred ca UDMR s-ar compromite iremediabil daca nu ar vota motiunea pe care au semnat-o! Sa vedem ce va fi maine, mult succes!

  6. maca Says:

    Mult succes, maine la notiune. Cred ca nu o sa ma pot dezlipi de pe tv. Norocul meu ca mi l-am montat in camera.

  7. Mihai B Says:

    Eu zic ca nu trece.Vom vedea exact maine la ora 13 cred.

  8. AURASH Says:

    Ai vazut cat de jegos s-a comportat Adrian Ursu cu CRIN?
    Nu credeam ca un jurnalist se poate prostitua in halul asta.
    Despre motiune,eu cred ca va trece fiindca altfel ar insemna sa te sinucizi politic rasucindu-te la 180 de grade.

  9. dramoleta Says:

    Eu am inteles ca UDMR va vota motiunea, dar nu va vota un nou Guvern. Alege varianta Boc fara „ordonante” pana dupa alegeri.
    In noaptea asta sunt sigura ca au loc negocieri in forta. Sper sa pice maine acest asa-zis Guvern al Romaniei!

    • mihaivoicu Says:

      Cam asa ceva am inteles si eu. Nu pot da inapoi de la motiune, doar au semnat-o, insa lasa loc de negociere post-alegeri cu PD

  10. Laura Says:

    Good luck !

    Din pacate, mi-e teama ca daca motiunea nu va trece, impactul psihologic va fii atat de mare, incat Basescu va gastiga by default alegerile ..

    Mult success.

  11. ion Says:

    Doamne ajuta!

  12. olimpiu Says:

    sunt curios cum va vota UDMR si cati vor defecta din PNL si PSD. daca motiunea nu va trece , va fi un prost semnal si sperantele revenirii democratiei se vor subtia la maxim

  13. Marius Says:

    Era clar ca judecarea constitutionalitatii unei motiuni de cenzura nu care in sarcina CCR. Bafta la motiune!

  14. octaaa Says:

    Trece sau nu motiunea…insa eu sunt convins ca guvernul va ramane pana la alegeri.

    FSN-istii sunt prea hoti ca sa doreasca caderea guvernului pana atunci.

    Oricum, eu imi mentin afirmatia ca motiunea nu va trece.

  15. Florin Matei Says:

    Hai că nu suntem la 6 din 49! Părerea mea e că se poate! Sper doar ca în rândurile parlamentarilor PNL să nu mai existe trădători.

Lasă un comentariu