Ce-mi place …

Am fost la Ozzy. Care are 62 de ani.

Și văd la astfel de concerte amatori de muzică adevărată care nu mai au 20 de ani și au ajuns cu afaceri sau corporatiști sau jurnaliști (ca Ciutacu) sau politicieni (ca mine) și care spun ”mă scuzați” când vor să treacă mai în față și care întreabă la toneta cu bere dacă pot plăti cu cardul dar care sunt în stare să cânte ”Paranoid” și care n-au auzit în viața lor de 50 Cent.

Frumos.

Etichete:

17 răspunsuri to “Ce-mi place …”

  1. Bujold Says:

    Ai ajuns cam tarziu, cred ca pe la 8:30.

    Lasand asat deoparte, mi-am amintit c-am purtat o discutie la concertul Metallica si ca ti-am dat o carte de vizita…

  2. Victor Ciutacu – Vorbe Grele » Blog Archive » Ozzy: one man, crazy big fucking show Says:

    […] şi Mişu Voicu dreptatea lui. Narcomanii care scriu istorie-n muzică ori crapă la 30 de ani de supradoză, ori […]

  3. ela Says:

    Mie imi „place” ca au reusit sa te enerveze „teroristii si teroristele ” din pd 😦
    Unde au crescut oamenii astia numiti politicieni nou veniti/intrati in politica – astia care au varsta de 30-45 de ani care erau niste pusti la revolutie de unde au asemenea mentalitati de distrugere, cand si unde si le-au cultivat, dezvoltat? In Romania 🙄 parca nu sunt din neamul romanesc; sa fie de vina filmele si violenta cu care au crescut si pe care o pun in practica astazi zi de zi? sau facultatile private pe care unii le-au absolvit de la distanta ?

  4. dadatroll Says:

    Pai mey 50 cent ala canta muzica nuca asta. Care arata ca o vrajitoare. Din vrajitoru din Oz daca lai vazut.

  5. Bibliotecaru Says:

    🙂
    Nu ştiu cine ştie versurile, dar de fredonat, toată România fredonează „Paranoid”, ca o realitate evidentă.

    PARANÓIA s. f. Nume generic pentru un grup de boli psihice cronice care se manifestă prin lipsă de logică în gândire, prin idei fixe, prin susceptibilitate, prin orgoliu exagerat, prin mania persecuţiei, prin halucinaţii etc.; boală care face parte din acest grup.

    Dacă nici paranoia nu caracterizează România…
    🙂

  6. gabriela Says:

    Am incredere in tine si in voi ca partid !!!…
    Da – i jos odata pe nemernicii astia !!!…

  7. felix motanu Says:

    un distrus pentru distrusi..

  8. VirtualKid Says:

    Jos palaria pentru „tataia”. Ar trebui sa treaca mai multe vedete pe la scoala lui de maniere. Cat de mult poate sa insemne putin firesc, o „leaca” de bunsimt.

  9. ela Says:

    http://www.romanialibera.ro/arte/muzica/ozzy-s-a-dat-in-spectacol-ca-un-profesionist-201406.html

    cica

  10. ela Says:

    am schimbat avatarul 😦

  11. radu Says:

    Fost-ai Ozzy, cat ai fost 🙂
    Ei, dar meseria-i meserie, ce mai.

  12. Starea Natiunii Says:

    Vrei sa te inscrii in PNL? EROARE – poate vrei in PDL !!!

    Acest raspuns il vei primi din partea Google.ro, daca indraznesti sa scrii ca si termen de cautare: “vreau sa ma inscriu in pnl“.
    Daca scrii in Google.ro: “vreau sa ma inscriu in pnl”. Da eroare si vrea sa va corecteze: Aţi dorit să scrieţi: “vreau sa ma inscriu in pdl”. Deci, dupa Google.ro nu ai alta alternativa decat sa te inscrii in PDL.
    Cu articolul de pe site sunt acolo pe pozitia 4 🙂

  13. transildania Says:

    off-topic:
    http://www.pesurse.ro/2010/10/5/roberta-anastase-vrea-s-l-execute-pe-adrian-nstase.html

    • ela Says:

      „Javrele” astea care sunt acum la putere vor „face totul” ha vb lui ceasca sa ramana pe veci acolo se cred invincibili…din pacate sunt diabolici si asta e destul de rau „pentru romani” vorba lui boc.

      Ura de moarte a robertei fata de nastase este deja arhicunoscuta almei ii este teama de acest om care trebuie sa recunoastem este muuuuuuuuult superior baselului sa zic asa.

  14. Dragilor, îmi cer scuze pentru întârziere » Chinezu - Un chinez ca tot romanu' Says:

    […] blogurile, cât oamenii care le scriu. Deci de departe cei mai simpatici îmi sunt Alina și Mihai (dap, liberali, fi-mi-ar stângismul să-mi fie […]

Lasă un comentariu