Am votat

Gata, am votat

DSC04342

Impreuna cu un bun prieten, primarul din Calafat, Mircea Guta

DSC04341Sa nu credeti ca am stat o ora la coada, prezenta la ora 10 era putin sub 3%. Asteptam estimarile de la 11.30

Etichete: , ,

8 răspunsuri to “Am votat”

  1. danut10 Says:

    Buna dimineata tuturor si succes PNL-ului in alegeri 🙂
    E voie cu aparate foto in sectia de votare ??

  2. mihaivoicu Says:

    Este, in cabina nu e voie

  3. Mălăelea Daniel Says:

    Inca nu am votat. Dar voi vota sigur. Astept sa se mai racoreasca putin si mergem la vot.

  4. Bibliotecaru Says:

    Am admirat urna… cred că a depăşit 2 mil. lei vechi. Pe de altă parte… şi votul e pentru 5 ani.

  5. Mălăelea Daniel Says:

    Am votat. Ne-a certat rau un nene observator pentru ca i s-a parut ca din grupul nostru cineva facea niste aprecieri nu tocmai elogioase la adresa unei candidate. Am constatat ca oamenii nu si-au pierdut inca simtul umorului.

  6. ion Says:

    Problema e ca primarii PNL nu s-au dovedit gospodarii cu care sa ne mandrim multumindu-se sa se complaca in declaratii sforaitoare fara a se pune pe treaba cu adevarat! Cum sa-ti convingi electoratul cand esti in opozitie si singurii care pot demonstra practic ca PNL e in stare sa administreze nu se pun pe treaba!?! Din lupta interna PNL a iesit slabit in loc sa se intareasca! Se dovedeste ca „ciolanul” tinde sa imputa si acest partid, din pacate!!! Si mai este ceva: s-a umplut partidul de fosile si cameleoni iar cei ce au crezut cu adevarat in liberalism in acesti 20 ani au fost cam dati deoparte! Suntem campioni pe bloguri dar am luat-o in bot urat la urna! Pentru ca nu se tine seama de critici, de sesizarile venite de la baza si desi il criticam pe C.Preda cand se crede Dumnezeu ( vezi bloguri liberale!) si cei din conducerea PNL procedeaza la fel crezandu-se detinatorii adevarului absolut!

  7. miky Says:

    haide nene mihaita , adica ne tii o prelegere de 7 min despre votul la domiciliu si mata votezi tocmai la dracu’n praznic , la calafat . sau ala a fost votul cu poze si altul a fost cel din suflet. dar asa intre noi fie vorba daca calin nu a fost pe liste mata cu cine ai votat?

Lasă un răspuns

