Leapsa lu’ Turambar

M-a prins si mi-a dat leapsa ca tatarii alearga repede si calare si pe jos. Sa gasesc motive pentru care as vota cu Basescu, Geoana, Antonescu sau Oprescu. Let’s play!

L-as vota pe Traian Basescu daca ar intra in turul doi cu Vadim, cu Stalin sau cu Freddy Krueger. Singurul lucru pe care il am in comun cu Basescu este opinia despre pastrarea cotei unice de impozitare. Si este cam putin pentru un vot pentru cinci ani.

L-as vota pe Mircea Geoana daca as vrea sa ma plictisesc tare, tare timp de cinci ani. Daca as vrea sa ascult discursuri care nu spun nimic. Si cu toate astea e posibil sa fiu nevoit sa-l votez. Posibil, dar nu probabil. asa ca s-ar putea sa scap.

Crin Antonescu. Pe el chiar il votez asa ca motivele le am deja. Il votez pentru ca nu viseaza noaptea la dictatura, pentru ca nu o sa-mi asculte telefonul, pentru ca nu are de sifonat bani din licitatii catre diversi sau diverse, pentru ca Romania normala si liberala s-ar putea dezvolta nestingherita.

L-as vota pe Oprescu daca ar intra in turul doi cu Basescu sau cu Geoana. Strict pragmatic si cam atat. Ba nu, si pentru ca este amuzant si relaxat si asta imi place. Altfel, politic, nu am multe in comun cu doctorul si nici cu trecutul sau iliescian nu ma simt confortabil. Dar l-am votat la primarie impotriva lui Blaga. Si Blaga mi se pare un mare democrat in comparatie cu Basescu.

Of, grea leapsa, nene Turambar. Ca sa fie interesant o dau mai departe la Mihai B, sa vedem si perspectiva lor, dar si la Dramoleta si Claudiu Taga.

Etichete: , , , , ,

26 răspunsuri to “Leapsa lu’ Turambar”

  1. olimpiu Says:

    il votez pe CRin Antonescu la primul tur si al doilea daca ajunge acolo.
    finala Base_geoana votez cum am mai declarat prima oara un psdist
    fina Base- Oprescu, votez doctorul
    alte finale nu ma intereseaza si nici nu cred ca vor fi
    pana atunci poate liberalii darama gvernul Boc si propun un prim ministru ca lumea…nu Johannis. desi sun 50% german, personajul nu e de incredere.ii plac prea mult afacerile imobiliare, seamana cu Base&comp

  2. maca Says:

    @d-nule Voicu,
    Sincer vorbind Geoana ( ca persoana) mi se pare mai democratic decat Oprescu.Oprescu este mai apropiat de aripa radicala a PSD decat Geoana. Geoana pare un reformist. A-ti uitat de un candidat „model” d-le Bacali. Sincer sa fiu este singurul pe care nu l-as vota daca ar ajunge in 2 cu Baselu’. Referitor la Vadim, ei bine nu mi se pare decat o sperietoare, incapabil sa faca rau cuiva, fata de Basescu caruia ii face o mare placere asta. Vadim este un simplu scriitoras, un om de litere, fost poet al lui Ceausescu, decat o figura politica.

    • mihaivoicu Says:

      Stiu si eu cum vom reactiona atunci, la cald, cu spectrul a inca 5 ani de mandat Basescu planand deasupra noastra? Poate ca aveti dreptate

      • maca Says:

        @d-nle Voicu,
        Ma intrebam de ce oare nu s-a trecut la inlocuirea d-nei Anastase din functie? Vad ca impiedica cu rea credinta activitatea de la Camera. Cred ca a venit momentul schimbarii dansei.

  3. ion Says:

    Nu uitati ca tot pe motivul comparatiei Basescu era campionul democratiei in discuta cu Bombonel! Fara sa o luati ca o injuratura: sunteti sigur ca daca iese Crin nu se vor sifona bani de catre altii care l-au ajutat financiar in campanie ! ( chiar fara stirea dumnealui, eventual! ) ??? Mi-e greu sa cred dupa ce vad ca se intampla in sectorul 1 unde anul trecut s-a asfaltat si s-au pus borduri noi ( dupa ce cazuse Videanu! ) si acum se sparge, se baga conducte noi si se trag niste peticeli de iti vine sa versi! cumva dl Chiliman nu mai este in PNL??? deosebirea dintre mine si dumneavoastra, politicienii este ca, vrand, nevrand, eu sunt ancorat in realitatea concreta a strazii iar dumneavoastra sunteti ancorati in discursuri ce trebuie sa lase impresia implicarii fara ca actiunile intreprinse ulterior sa sustina aceasta implicare!
    Asta nu inseamna ca nu voi vota Crin Antonescu!!! Dar putina privire in ograda e necesara permanent!!!

    • mihaivoicu Says:

      Nu vreau sa conving pe nimeni ca liberalii sunt o adunare de ingeri care canta la lira. Sper doar ca din ce in ce mai putine cazuri dubioase vor putea fi gasite sub mandatul lui Crin ANtonescu

  4. Radu Portocala Says:

    Spuneti: „L-as vota pe Traian Basescu daca ar intra in turul doi cu Vadim […]” Nu uitati 2000! Nu uitati ca situatia de atunci a fost fabricata (mi se spune ca si in Franta, doi ani mai tirziu, cind Chirac a intrat in turul al doilea cu Le Pen, era tot in urma unui consemn dat militantilor UMP pentru votul la primul tur). PDL il poate trimite pe Vadim in turul doi – nu e nevoie de un calcul prea savant pentru asta – asigurindu-i in acest fel victoria lui Basescu si, totodata, aura de salvator. In plus, metoda are un avantaj major: nu poate fi considerata o frauda. Poate parea o ipoteza fantezista, dar este o posibilitate in acelasi timp perversa si periculoasa. Oare nu asa a fost trimisa si EBa la Bruxelles?…

    • mihaivoicu Says:

      S-ar putea sa incerce, dar nu mai au suficiente voturi in sac pentru a rezolva o finala Basescu-Vadim. Basescu pierde finala cu oricine, asa arata ultima cercetare

  5. Bibliotecaru Says:

    Dacă aş ştii că va fi plictiseală cu domnul Mircea Geoană preşedinte, mai că l-aş vota şi eu… dar eu nu cred în astfel de linişte. Din păcate nu cred nici o secundă în liniştea dată de viitorul preşedinte, nu cred nici că „va fi bine”, oricine ar ieşi. Tare îmi este teamă că perioada care urmează va fi, pentru România, mai grea decât perioada celui de al doilea război mondial, poate că va urma cea mai grea perioadă a României din toate timpurile.
    Faptul că politica românească nu este conştientă de acest lucru, faptul că românii nu par să înţeleagă că dincolo de anul nou se află spectrul foametei pentru următorii 50 de ani, faptul că România nu-şi dă nici ea seamă că a primit de la politicieni o lovitură cauzatoare de moarte, nu va face în nici un fel ca viitorul să sune bine în urechile mele, nici măcar în discursurile campaniei electorale.

    • mihaivoicu Says:

      Suntem deja intr-o perioada grea. Nu stiu daca foamete este termenul corect, dar se poate sa o ducem mai rau la anul decat acum. Ma simt mai putin amenintat daca votez cu liberalii, am dovedit-o in ultimii ani.

  6. Alexandru Marin Says:

    Din pacate, se pare ca doctorul si marinarul sunt intelesi, asa ca mai ramane Crin si… prostanacul, pe care sper ca nu o sa fiu nevoit sa il votez vreodata.

  7. atreides Says:

    Mihai, de data asta ati nimerit-o la fix cu titlul motiunii, felicitari celui care a scornit acest titlu! Daca nu e secret, poate ne spui si noua cine a fost. In plus, se pare ca si textul motiunii e asa cum speram eu sa fie, anume cu referire doar la Boc II. Desigur ca va tin pumnii la vot!
    Inteleg ca maine se discuta in birourile permanente chestia cu referendumul, sper sa reusiti sa ii mai duceti cu vorba pe baieti…

    • mihaivoicu Says:

      Creatie colectiva mai degraba. Pai sigur ca e motiune impotriva lui Boc 2, ca este guvernul in functie. Ce, putem pune motiune impotriva guvernului Ciorbea?

      • atreides Says:

        ”Ce, putem pune motiune impotriva guvernului Ciorbea?” hehehe, sigur ca nu, dar probabil ca exista riscul ca in textul motiunii sa va alunece mana si catre ceva referiri la boc 1 🙂

  8. AURASH Says:

    Astazi ai dormit langa Roberta Anastase?Cum de nu ai putut sa o faci sa o opreasca pe Udrea?40 de minute..!!!!!

  9. danut10 Says:

    Cu ce e mai bun Oprescu decat Basescu ??
    Populist, incompetent, mincinos, etc …
    Crin l-a sustinut la primarie. Ma asteptam sa-i intoarca serviciul doctorul la prezidentiale nu sa-i ia din voturi.

  10. Cosmin Says:

    Si eu sunt dezamagit de Oprescu!!! Ma asteptam sa-l sustina pe Crin. Oricum il votez pe Crin. Iar in turu II orice oponent a lui Basescu

  11. Dramoleta » Blog Archive » De ce, măi Mosh, de ce ? Says:

    […] Update: am primit aceeaşi provocare şi de la Mihai Voicu […]

  12. Turambar Says:

    🙂 Stiu ca-i greu. Am trecut si eu prin exact acelasi deranj in aceasta dimineata.

    🙂

  13. Lulutza Says:

    Imi pare rau, dar daca, prin absurd, turul 2 va fi intre Base si „Maestrul” lui, ala cu „Sus Patria, jos mafia!”, eu il votez pe „Maestrul” lui. Daca tot l-a imitat Base pina la greata suprema, macar sa avem mascariciul original. E si un pic mai cult, n-are nici elene udre… Il pune pe „discipol” primministru, ca asa i-a promis. Asa ca am primi 2 mascarici fascisti la pret de unul! Ptiu, Doamne fereste! Dar un lucru sa fie clar: nu mai votez / agreez in veci vreo alianta / coalitie de orice fel cu vreunul din oranjgutanii lui Base! Aud ca acum ar fi cazut in cursa oranj si UDMR… R.I.P.! Daca nu stiu adevarul elementar ca in prosti nu trebuie sa ai n i c i o d a t a incredere…

  14. horya Says:

    Salut, ce argumente de copil ai adus spre sustinerea afirmatilor..
    Pai stiai de Basescu ca are viziune de dictator?
    Il votezi pe Oprescu pentru ca este funny?
    Sa inteleg ca esti de aceeasi parte cu Mihai Bendeac despre care am auzit ca il va vota pe Basescu pentru ca este haios si nu ne plictisim cu el. ?
    Pai asta imi demostreaza faptul ca toata mandria televiziunilor ca ele vor fi anul acesta votantul cel mai puternic este doar o fantezie si se pare ca nu stiu sa citeasca gandurile telespectatorilor.

    Si eu ma uit la Antena3, Realitatea ca sa ma relaxez, pentru ca filmele care ruleaza pe PRO , Antena le-am vazut de 10 ori si nu -mi doresc sa le vad a 11-a oara.

Lasă un răspuns

