Noi, politicienii astia mai mici, nu reprezntam natiuni. Doar presedintele Romaniei reprezinta natiunea, cu conditia sa nu fie recunoscator si sa multumeasca public doar celor care l-au votat.
Partidele isi reprezinta alegatorii si pe cei cu care impartasesc aceleasi valori. In egala masura, de cand s-a bagat uninominal in Romania, parlamentarii mai incearca sa reprezinte si colegiile in care au fost alesi.
Am recomandat alegatorilor din colegiul meu sa voteze cu Mircea Geoana. Dar mai ales am incercat sa le explic de ce le cer acest lucru si sa-i conving de justetea solutiei Johannis. Ei m-au urmat, mi-au fost inca o data alaturi.
Presedintele Romaniei se pare ca este insa altul. Ce consecinte politice inseamna pentru mine momentan este greu sa evaluez. Voi vedea, va voi povesti si voua, ma voi sfatui cu voi.
Rezultatele sunt MG 12773 (58,90%) si TB 8876 (41,10%), iar pe localitati:
Calafat MG 5278, TB 3535 (Bravo Mircea Guta, ai facut-o pentru tatal tau aflat inca in spital)
Desa MG 1133, TB 1145 (aici e primar PD)
Ciupercenii Noi MG 1557, TB 1090
Poiana Mare MG 3202, TB 2088
Piscu Vechi MG 634, TB 583
Seaca de Camp MG 919, TB 435
Pentru cei care ar putea spune „da, bravo, dar la voi e tare PSD-ul” doresc sa-i informez ca am luat, procentual, pentru Mircea Geoana la mine in colegiu mai mult decat a luat Mircea Geoana pentru el insusi in propriul sau colegiu, vecin cu mine.
Ce urmeaza nu stiu. Si nici nu-mi arde sa-mi dau cu presupusul, ca e 5 dimineata.
Etichete: alegeri prezidentiale, Basescu, Calafat, Geoana, Mircea Guta, PNL
decembrie 7, 2009 la 06:18 |
Totul e sa ca cel infrans (Geoana) sa declare deschis asta, vad ca pe la posturile TV subordonate se fac tot felul de scenarii. Sper sa fie o zi de luni si o saptamana linistita.
decembrie 7, 2009 la 19:53 |
sa se declare invins, sa faca guvern, sa se apuce de treaba, ca atata scandal nu e bun la nimic! : http://www.intendmedia.ro !
daca iesea geoana, patriciu era directorul tarii!!
decembrie 7, 2009 la 06:28 |
Inteleg ca de contestarea rezultatelor nu poate fi vorba.
decembrie 7, 2009 la 07:11 |
Deduc ca Geoana a pierdut. Urmeaza grele incercari pentru PNL si sper sa le faceti fata cu succes.
decembrie 7, 2009 la 07:14 |
Singura sansa pentru PNL e sa se rupa in doua:
ai lui Crin pe de o parte, si cei care se vor arunca la guvernare pe de alta parte. Altfel Crin e ras de pe suprafata pamantului instant si restul PNL-ului se consuma din lacomie aruncandu-se la picioarele lui Basescu.
Pana acum am avut dreptate IN TOATE PREVIZIUNILE NEGRE, din nefericire.
decembrie 7, 2009 la 07:18 |
Groaznic ce face Hrebenciuc acum, cica sa nu semneze procesele verbale. Nu va bateti joc de democratie!
decembrie 7, 2009 la 09:23 |
Procesele verbale sunt semnate de mult.
decembrie 7, 2009 la 11:04 |
a furat basescu impreuna cu indivizii din BEC democratia
Acum cu adevarat tinerii din TIMISOARA au murit degeaba (pt. basescu si hotii lui )
decembrie 7, 2009 la 08:18 |
Domnule Voicu,
cum va explicati ca prezenta la urne a crescut fata de primul tur cu ca 3 la suta (poate mai mult), adica ca 550.000 de alegatori?
Daca luam in considerare si faptul ca mai multe sute de mii de ex-alegatori ai lui Crin, Kelemen etc. au ramas acasa, net prezenta la vot a crescut si mai mult cu ca. 900.000 de alegatori (care nu au votat in primul tur).
Cum va explicati acest lucru? Are vreo legatura cu votul multiplu si fraudarea alegerilor?
(Sa nu uitam potrivit sondajelor 60% dintre „noii alegatori” care nu au votat in primul tur au votat Basescu).
Care sunt conditiile ca toate voturile sa fie renumarate? Multumesc
decembrie 7, 2009 la 09:24 |
Daca castiga Basescu sigur nu se renumera nimic.
decembrie 7, 2009 la 16:58
Cred ca raspunsul se gaseste in „Proclamatia / Pactul de la Timisoara”, in mizeriile de zi cu zi de pe televiziuni si mai ales in marea prostie a lui MG…
decembrie 7, 2009 la 08:18 |
Ce să urmeze? Rămânem tari, indiferent de context!…
decembrie 7, 2009 la 09:27 |
Mihai, suntem alaturi de voi. Pentru prima data, la apelul lui Crin, electoratul PNL a reactionat ca un electorat disciplinat. Ceea e cu totul si cu totul inedit.
decembrie 7, 2009 la 09:30 |
…insa electoratul lui Crin nu e electoratul PNL – iar partidul iubit nu va trece usor peste asta. Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
decembrie 7, 2009 la 09:35
@Anca
Electoratul unui partid nu e acelasi tot timpul, chiar daca baza e aceeasi. Nu putem spune ca electoratul lui Crin, care l-a urmat in turul doi votandu-l pe Geoana, nu a devenit electoratul PNL. Asta doar viitorul o poate spune. De asta spun ca e bine ca PNL sa ia in considerare si asta, atunci cand vor analliza tot ce s-a intamplat.
decembrie 7, 2009 la 11:05
CEI DIN PDL ATITA STIU SA FURE :RESTUL ESTE INCOMPETENTA IN ACEST PARTID
decembrie 7, 2009 la 11:06 |
cei din BEC sint VINDUTI lui basescu
rusine !
decembrie 7, 2009 la 09:38 |
Anca, si sa fim seriosi, disciplina din turul doi nu s-a datorat exclusiv charismei lui Crin. Lumea s-a adunat in jurul celui care a dat un mesaj mai clar anti-basescu.
decembrie 7, 2009 la 10:07 |
Spun doar atat: uita-te ce va face PNL in continuare.
Din punctul meu de vedere, singura optiune RATIONALA
e sa ramana in opozitie.
decembrie 7, 2009 la 10:13
Am intrat sa scriu si eu exact asta. 😆
decembrie 7, 2009 la 10:15
FIRESTE!!! E singura solutie verticala,
puterea sigur va fi praf,
macar opozitia sa se intareasca!
decembrie 7, 2009 la 10:50
Dar deja PNL este in O POZITIE. Incomoda dar alta n-au.
Eu astept alegerile din 2016. Daca se vor mai tine.
Urmeaza reforma constitutionala, alegeri anticipate prin aprilie-mai concomitent cu referendumul de aprobare a noii constitutii.
Alegeri pe uninominal de stil nou, vot uninominal majoritar cu prag electoral de 7-10%. PNL out!.
Asta e varianta neagra pentru unii, realista pentru mine. Dar PNL
are alte preocupari. Retragerea in munti nu mai e o varianta.
Blaga si ai lui au ocupat, preventiv, toate culmile.
PS. Basescu nu putea castiga alegerile dar Geoana le putea pierde.
Si se pare ca a reusit.
decembrie 7, 2009 la 09:49 |
Oare cate au fost furate din vina celor care au hotarat ca e cazul sa sarbatoreasca prea repede victoria?
decembrie 7, 2009 la 10:17 |
Opozitia e singura alegere rationala, asa cum zice si @Anca. Chiar si singuri. La ce vremuri grele vin, poate e mai bine ca PNL sa creasca pe speranta romanilor de mai bine.
decembrie 7, 2009 la 10:24 |
Dle Voicu,
o sa va spun doua chestii care nu-mi apartin
1 Politica e o curva
2 Do NOT stay with a loser
Alte judecati despre cum a pierdut PSD alegerile si ce scor aveau fara PNL nu vreau sa fac.
L-am inteles pe Crin o data. Acum e momentul sa-i lase fiindca a doua oara e deja greu de inghiti broscoiul.
decembrie 7, 2009 la 10:26 |
Mihai,
asa stand lucrurile acum (7 dec ora 9:30), ce presupui tu ca se va intampla in PNL daca TB castiga intr-adevar? Pleaca Crin? Mergeti cu PDL in guvern? Stati in opozitie? Se rupe o bucata din partid si pleaca la Basescu?
Of, multe intrebari si nici un raspuns…
decembrie 7, 2009 la 10:53 |
Da, a fost de infarct. Si da, e prea devreme pentru concluzii.
decembrie 7, 2009 la 11:29 |
Eu sunt de parere ca va trebui asteptat sa vedeti detaliile exit-poll-ului de la INSOMAR (le vor pune in zilele urmatoare pe site) si sa vedeti cati din votantii din turul I ai lui Crin Antonescu au votat cu Basescu si cati cu Geoana.
Daca au votat mai multi cu Geoana, mergeti cu Geoana in panzele albe.
Daca au votat mai multi cu Basescu…
decembrie 7, 2009 la 11:33 |
http://turambarr.blogspot.com/2009/12/cum-au-votat-cei-din-turul-1.html
decembrie 7, 2009 la 11:55 |
Anca, draga, aia e burtologie, asa se cheama. Dat fiind ca am absolvit o facultate in care am studiat in fiecare an o disciplina statistica sunt de parere sa asteptam rezultatele detaliate ale Insomar…
decembrie 7, 2009 la 11:58
INSOMAR-ul care de asemenea il dadea pe Geoana castigator? Eu zic sa-l intrebam mai bine pe Basescu – el a fost vizionarul numaru’ 1, nu? De-acum oricum va trebui sa ne obisnuim ca el le stie pe toate si orice nelamurire avem, la Basescu-Dumnezeu trebuie sa cautam lumina.
decembrie 7, 2009 la 12:11
Anca,
Toate institutele de sondare au suferit de aceleasi erori sistematice (vezi, stiu limbajul specific din anchete si sondaje). Anume, toate au acoperit numai Romania (fara strainatate) si toate acopera inegal diversele zone istorice ale Romaniei (de aceea nu vei vedea niciodata raportata structura esantionarii, pentru ca ai vedea ca esantioanele sufera de erori sistematice).
De multe ori erorile sistematice nu pot fi inlaturate de catre operatorii de sondaj, oricat s-ar stradui ei. De exemplu: tinerii sunt mai dispusi la a raspunde la chestionar decat batranii, iar orasenii sunt mai dispusi decat locuitorii din rural.
Totusi, toate aceste erori sistematice nu cred ca pot avea o mare influenta structurala asupra reliefarii modului in care electoratul lui Crin a votat in turul II, desi ele au afectat rezultatul final al exit-poll-ului.
Cu stima,
decembrie 7, 2009 la 12:12
In limbaj muuuuuult mult mai aplicat:
sondajele nu masoara frauda.
As simple as that.
decembrie 7, 2009 la 11:38 |
Mihai,
Vreau să cred că PNL nu se va prostitua, intrând într-o (altă) nouă combinaţie cu maleficul PD. Ştiu că există riscul schismei, dar rezistaţi. Fie şi în munţi! Trebuie să ne reconsiderăm tacticile, nu să le adaptăm situaţiei date. Nu peste mult timp, poporul iubitor va simţi pe pielea lui efectele alegerii de ieri. Care vor fi adevărate efecte ale bumerangului. Până atunci, ţineţi aproape de electoratul – mult, puţin – care v-a investit cu încrederea lui. A, şi nu uitaţi: de azi vom trăi într-o ţară ocupată, deci procedaţi ca atare. Toate gândurile bune!
decembrie 7, 2009 la 12:35 |
Bataliile castigate au o mica importanta. Conteaza cine castiga razboiul. Si cum razboiaele se castiga pe teritoriul inamic si se pierd pe propriul teritoriu, ar fi corect sa spunem ca Geoana a pierdut (si) la Calafat?
decembrie 7, 2009 la 12:49 |
Ouch , pocitanie mica !!!
decembrie 7, 2009 la 12:57 |
PDL-UL TREBUIE LASAT SINGUR…TREI ANI…SI PNL-UL VA SUPRAVIETUI…ONORABIL.
decembrie 7, 2009 la 12:59 |
EXACT. Eu asta as face in locul psd si pnl, as ramane in opozitie, i-as pune in functiune lui Basescu ce guvern vrea el, si l-as lasa sa se scufunde cu bolovanul de gat.
decembrie 7, 2009 la 13:11 |
Multumesc tuturor pentru parerile exprimate. Scuze ca nu raspund fiecaruia, asa cum fac de obicei. Marea majoritate a opiniilor si intrebarilor au fost despre guvernare vs. opozitie.
Eu inclin mai degraba pentru opozitie, dar mi-e foarte greu sa apreciez situatia politica in anul urmator. Voi scrie in curand despre asta, dupa ce avem rezultate si fac comparatia cu pronosticul meu, asa cum am promis.
Incepand cu astazi dupa amiaza, vom avea mai multe sedinte in care vom discuta desigur si despre perspectivele PNL. Va tin la curent.
decembrie 7, 2009 la 13:16 |
Sunt ingrijorat de soarta Romaniei pe termen scurt si mediu, dar mai tare sunt consternat de dorintzele poporului….. Va sa zica pentru 50% din populatie, Basescu e modelul de viatza, si, implicit, se regasesc in el, in comportamentul lui, in modul lui de a fi si in frustrarile lui sexuale….. Incredibil.
NE MERITAM SOARTA.
O opinie peronala, PSD si PNL, lasatii naibii sa guverneze singuri si sa duca poporul „spre culmile luminoase ale progresului”. Spre somaj si educatie asa cum numai eu stiu sa o faca….
Iti vine sa abandonezi tot si sa te intrebim daca poporul asta mai merita oamenii care inca mai muncesc din pasiune.
decembrie 7, 2009 la 13:23 |
Mai mult, Basescu a castigat cu voturile din afara tarii.
Traducere: romanii din afara tarii i-au condamnat pe cei din tara la inca 5 ani cu Basescu. Concluzie dementa, dar mi-o asum: sper sa-i ia dracu’ pe strazile din Italia, Spania etc. pe cei care au votat pentru o Romanie cu imagine jegoasa la nivel international
decembrie 7, 2009 la 13:42
@Anca
Ma simt jignit profund cu aprecierile tale. Am votat Crin in primul tur, Basescu in al doilea. Traiesc in Germania si sunt mandru de votul meu atat in turul unu ca si in al doilea. Sper ca nu o sa ma ia dracul. Este inacceptabil sa se vorbeasca in halul asta despre oameni care au sustinut PNL in mod constant de-a lungul timpului dar care au refuzat sa dea votul unor oameni care reprezinta trecutul comunist al Romaniei. Si asta tocmai la 20 de ani departare de caderea comunismului. Cum sa poti sa-i reinvii pe Iliescu si Nastase ??
Eu sper ca PNL-ul isi va asuma rolul pe care eu si alegatori ca mine (sunt mai multi decat sustine cu tarie PNL-ul): o alianta cu PDL-ul si guvernarea Romaniei in mod responsabil cu o platforma de dreapta. Cei ce au votat Basescu, asta vor, o alianta PNL-PDL. Bineinteles acum este timpul sa inteleaga si Basescu ca de fapt el are nevoie de PNL si trebuie sa-l trateze cu respect. Romania trebuie sa castige din acest vot. Romania trebuie repusa pe calea modernizarii si trebuie sa priveasca spre viitor.
Daca PNL-ul in mod las nu isi auma acum acest rol asa cum nu si l-a asumat nici in 2008 este pentru mine un partid care nu-si merita alegatorii (tineri, oameni cu studii superioare, oameni culti si cultivati in general).
Cu stima
Vlad
decembrie 7, 2009 la 13:46
Faptul ca nu distingi intre Geoana si Iliescu si Nastase, imi spune multe. Imi explica inclusiv votul tau din turul 2. Imi reiterez nervii inspre oamenii din afara tarii care ne-au condamnat la inca 5 ani cu Basescu. Sper sa simtiti fix in piept toate gunoaiele care se spun despre romani in afara tarii, datorita imaginii de rahat pe care ne-o face Basescu dimpreuna cu gasca.
decembrie 7, 2009 la 15:41
Eu disting foarte bine intre Geoana, Nastase si Iliescu. Problema este urmatoarea: Geoana a avut sansa istorica de a transforma PSD-ul intr-un partid modern de stanga. Primul lucru pe care trebuia sa-l faca este sa o rupa cu trecutul. Adrian Nastase trebuia lasat sa raspunda in fata justitiei iar Iliescu trebuia suspendat din functiile de conducere ale partidului. S-a intamplat asa ceva ??
Cu tot respectul ptr Geoana nu a reusit sa faca nimic in sensul reformarii acestui partid. De aceea nu m-a convins ca dinozaurii din PSD nu ar fi controlat viitorul guvern daca Geoana castiga. Votul meu ptr Basescu e riscant, stiu asta. E posibil sa se perpetueze o criza institutionala grava. Dar eu inca mai sper ca atat PDL si Basescu, cat si PNL isi vor gandi foarte atent strategia si vor realiza ca votul este de fapt ptr o coalitie PDL-PSD. Spui de imaginea Romaniei … oare cand a fost imaginea Romaniei in strainatate mai buna? Pe timpul guvernarii Iliescu-Nastase sau pe timpul guvernarii Basesc-Tariceanu ??
decembrie 7, 2009 la 15:44
A se citi coalitie PDL-PNL si nu PDL-PSD… scuzati greseala … O coalitie PDL-PSD ar fi un rau la fel de mare ca si coalitia PNL-PSD.
decembrie 7, 2009 la 15:45
Hai sa accept jocul din nou deplasat, de a compara guvernul ILIESCU-NASTASE cu Basescu-Tariceanu:
Ai dreptate, greutatea cea mare in legatura cu imaginea tarii o are guvernul.
Deci in cazul Basescu-Tariceanu, meritul este al liberalilor.
Liberalii care urmau sa intre in guvernul Iohannis, un guvern cu sanse mari de a fi muuuuuuuuult mai reusit decat ce vom vedea acum cu Basescu. Dar sa asteptam. Oricum e inutil sa discutam despre cai morti.
decembrie 7, 2009 la 15:47
Intr-o coalitie PDL-PNL nu s-ar angrena acum sub nici o forma latura curata a PNL-ului. Cel mult ar prinde aripi latura care-l detesta pe Antonescu si care este suburbia PNL, de care Crin n-a avut timp sa scape. Deci ar fi un nou dezastru.
decembrie 7, 2009 la 15:59
„Latura curata”, asa cum o numesti tu … ar fi bine sa inteleaga semnificatia acestui vot … Vom vedea in cifre exacte cati votanti ai lui Crin au votat Basescu si cati Geoana … Daca vor fi 50-50, aceasta „laturata curata” trebuie sa inteleaga mesajul: „noi nu vrem PSD-ul in actuala formula la guvernare”. Ceea ce inseamna ca acei oameni care au votat Crin si dupa aceea Basescu stiu exact ce vor: o coalitie PDL-PNL. Daca PNL-ul va ignora acest mesaj s-ar putea sa piarda o buna parte din acesti alegatori. Termenul „latura curata” imi dovedeste din nou ca nu prea stii sa accepti ca oamenii pot avea pozitii diferite …
decembrie 7, 2009 la 16:02
70-75% din votantii lui Crin au votat Geoana. Si din nou, scuteste-ma cu lectiile despre cum se accepta opiniile diferite, cand votezi un presedinte care ignora majoritati parlamentare. Te anunt cu un aer de mare plictiseala ca dialogul nostru inceteaza aici.
decembrie 7, 2009 la 18:34
Ma bucur ca inceteaza aici din moment ce nu se poate numi dialog … Desi nu l-am votat, eu am acceptat demult ca daca Geoana castiga voi spera intr-un guvern stabil cu influenta liberala cat se poate de puternica. Dar tu vad ca nu accepti ca se poate si altfel decat cu PSD.
Si cu asta pun punct ca ma iau si pe mine „aerele de plictiseala”
decembrie 7, 2009 la 13:35 |
Nici Basescu, nici Mircea Geoana si nici Crin Antonescu nu trebuie sa reprezinte pentru alegator un model de viata, un personaj in care sa se regaseasca, ori comportamente exemplare etc. etc. etc.
Ei sunt propunerile unor partide politice. Pentru cei ce au uitat, un partid politic este o grupare de oameni ce se constituie legal pentru a urmari instituirea in tara ai carei cetateni sunt a unor anumite legi si principii de guvernare.
Un astfel de partid este in Romania PSD-ul. Un partid ale carui principii le gasesc inacceptabile si periculoase.
Basescu si acolitii lui sunt niste diletanti populisti. Insa nu i-am vazut sau auzit sa afirme deschis necesitatea de a sustine sectoare economice considerate de maxima importanta prin investitii publice si sa faca afirmatii la un pas de socialismul centralizat.
L-am auzit, in schimb, pe candidatul PSD, intrebat fiind de unde vor fi resurse financiare pentru majorarea salariilor profesorilor, zicand: „Guvernul Johannis va gasi aceste resurse!” Asta e dovada de inconstienta, incompetenta si demagogie.
Basescu e un betiv ce-si vazuse visul cu ochii alaturi de socialisti. Noroc ca a fost scurt si putin. Ori acuma voi ati fi vrut ca eu sa continui sa traiesc visul urat al PSD-ului la guvernare alegand acest lucru cu mana mea? Pardon.
decembrie 7, 2009 la 13:37
Nici o problema, 5 ani vei avea timp de visuri inclusiv umede cu Basescu. Mai treci pe la noi.
decembrie 7, 2009 la 14:11
Anca,
Stau si ma gandesc ca ar trebui sa o iei putin mai usor. N-as vrea sa ai vreun atac de panica atunci cand il vei vedea pe Crin Antonescu negociind termenii guvernarii cu PDL-ul. Sincer. Pentru tine ti-o spun.
decembrie 7, 2009 la 14:15
Pot sa-mi port si singura de grija, savureaza-ti satisfactia in voie, nu-ti consuma timpul cu mine. In momentul de fatza nu ma mai intereseaza ce aliante se-ntampla, am primit confirmarea ca suntem un popor majoritar retardart si deci un om precum Crin nu va castiga veci alegerile in tara asta. Restul pentru mine sunt discutii in plus, deci m-as bucura daca mi-ai ignora complet dezamagirea. Votul a aratat ca sunt parte din minoritate, eu ma supun majoritatii indiferent de orientarea ei.
decembrie 7, 2009 la 14:23
Ca romanii sunt un popor in majoritate indobitocit si retardat de catre socialismul victorios de la orase si sate eu am constatat inca din 20 mai 1990. Tie ti-a luat ceva mai multicel. E, asta e, fiecare are propriul ritm de percepere a realitatii…
decembrie 7, 2009 la 14:49
Stii bine la ce m-am referit, stii bine ca m-am referit la votantii lui Basescu, deci nu-mi intoarce vorbele, ca n-ai audienta. Am inteles, ati castigat, dar nu pretindeti sa va si iubim. Va urasc si mi-e greata si gata, sper ca dreptul la sentimente nu l-am pierdut.
decembrie 7, 2009 la 15:50
@Anca
Zau ca ma surprinde atitudinea ta de greata si de jignire a unor oameni care nu sunt retardati de loc. Poate o sa te surprinda dar Basescu are votul majoritar al oamenilor cu studii superioare. Oare sunt acestia retardati ? Parca comunistii erau cei care credeau ca intelectualii sunt retardati …Eu in locul tau mi-as masura cuvintele si as incerca sa inteleg oare ce a condus la un asemenea vot … Pe deasupra, ti-ai putea exprima punctul de vedere in cuvinte mai „frumoase”, fara jigniri … Eu credeam ca oamenii din jurul PNL nu se pledeaza la astfel de ura si jigniri de ultima speta pe care le intalnim la PSD sau PDL … Nimeni nu-ti cere sa iubesti pe nimeni … Dar pana la jigniri de genul „retardati” ee un drum lung …
decembrie 7, 2009 la 15:53
Retardati politic, fireste, ca doar nu pun eu diagnostic medical nimanui, Dar scuza-ma, de cand sunteti voi asa sensibili la cuvinte dure? Stiam ca ati ales un presedinte care despre intelectuali are aprecieri de tip „gaozar”, „tonomat”, „pasarica” etc. Si competitia inseamna sa ne „ciuruiasca”. Pardon. Mai scutiti-ma cu sensibilitatile selective.
decembrie 7, 2009 la 16:03
Daca urmaresti comentariile noastre in ultimul timp, vei vedea ca nu am votat Basescu din iubire pentru Basescu … Si vei realiza ca de fapt atat „latura murdara” cat si „latura curata” din sau din jurul PNL a votat raul cel mai mic. Doar ca nu s-au inteles care e raul cel mai mic
decembrie 7, 2009 la 13:39 |
keep it simple, e adevarat intr-o oarecare masura, nu sunt modele, insa pentru mine Geaoana si Antonescu se apropiau mai mult de standardele mele, sociale, profesionale, morale etc.
decembrie 7, 2009 la 14:10 |
Felicitari din partea mea pentru procentul mare obtinut pe colegiu. Pe tot judetul rezultatele au fost foarte bune. Dar nu a fost de ajuns. Peste 5 ani, Crin are mari sanse sa castige 🙂
decembrie 7, 2009 la 14:30 |
V-am zis ca miroase a sange?
Am avut dreptate,din pacate.
decembrie 7, 2009 la 17:23 |
Nici macar nu miroadse a sange, miroase a latrina.
decembrie 7, 2009 la 14:36 |
Adevaratii si marii vinovati sunt Geoana si Antonescu care au hotarat,au permis si au dat startul la sarbatorirea victoriei mult prea devreme.Cu un adversar ca Basescu si masinaria lui trebuie sa fii vigilent pana in ultima clipa.Amatori.Nu au dreptul moral sa aspire la presedentie daca nu sunt puternici.Cel putin Geoana face niste greseli una dupa alta.Si monumentale.
Furtul masiv s-a facut probabil intre 21 si 24 cand la indemnul si urmand exemplul sefilor de la Bucuresti s-a sarbatorit si in sectile de numarare.
decembrie 7, 2009 la 15:21 |
Eu cred ca nu mai urmeaza nimic. Urmeaza partidul-stat PD pentru multi ani de acum incolo.
Daca poate cineva sa faca rost de un pistol… eu pot sa ma ocup de treaba.
decembrie 7, 2009 la 15:23 |
Si impotriva lui Hitler au fost incercari de asasinat. Chiar nu citeste nimeni de la servicii lucrurile astea??? Sau le convine dictatura???
decembrie 7, 2009 la 15:58 |
caut un om…
decembrie 7, 2009 la 16:04 |
si eu, si sunt grabit. Rabdarea se subtiaza
decembrie 7, 2009 la 17:38 |
Pentru ce, Dom’ne?
decembrie 7, 2009 la 15:59 |
Votez PNL din ’92, pe bune.
Am inteles si sustinut ruptura de PD.
Am inteles „Proiectu'”.
Am votat geoana.
De ce nu recunoastem ca geaona a PIERDUT?
Cu fiecare minut care trece fara sa recunoastem infrangerea (asta e, democratia) PNL-ul se afunda.
Care este ideea pentru care Ghise tot trancane pe Realitatea?
Daca inteleg sustin, daca nu, NU.
decembrie 7, 2009 la 16:21 |
Lucreaza cineva de pe-aici in sistemul bugetar? Aveti idee cat si-a intins PDL-ul bratzele de caractitza? Au schimbat tot… ca sa aiba controlul contractelor si a banilor….. Nu mai exista tehnicieni si profesionisti in conducerile agentiilor, institutelor etc.
decembrie 7, 2009 la 16:23 |
Tariceanu deja da semne ca vrea solutie „nebazata pe ura impotriva lui Basescu” – stim noi mai exact ce vrea Tariceanu. Sa-ti fie rusine, omule, dupa ce ca ai absentat complet din campania de anul asta.
decembrie 7, 2009 la 18:19 |
Cred ca va trebui sa intrati la guvernare. Puteti apara democratia mai bine de la guvernare decat din opozitie. Trebuie sa incercati sa scoateti cat de mult de la PD… eventual un premier :-s
Noi il punem pe Dragnea presedinte si ne refacem, omul ala e de fier, se poate bate cu 10 Basescu.
decembrie 7, 2009 la 17:22 |
Singura solutie demna pentru PNL este ramanerea in opozitie si sper ca Crin Antonescu sa sustina aceasta pozitie.
decembrie 7, 2009 la 17:28 |
Ce fel de solutie ar fi asta? Stii ce inseamna opozitie? Opozitie inseamna minoritate.
Practic tu propui ca PNL sa ramana in majoritatea parlamentara pe care o au alaturi de PSD.
Asta ar plasa Romania in cadrul blocajului institutional si ar duce fie la alegeri anticipate, fie la o noua incercare de suspendare a lui Basescu.
Oricum, nu vad ce fel de solutie este si la ce. A provoca asa ceva intra in tagma oamenilor iresponsabili. Si aici, in tagma acelor oameni, intra Basescu. Din pacate, insa, iesirea din aceasta fundatura trebuie negociata cu el, pentru ca PSD nu mai au nici un fel de carti in mana (din fericire pentru aceasta tara).
Crin Antonescu s-a dovedit a fi berbec, ceea ce este scuzabil, dar sper ca nu e si prostanac (ca asta e impardonabil).
decembrie 7, 2009 la 17:30
de ce blocaj? Sa-i voteze lui Basescu ce guvern minoritar vrea inimioara lui. Dar sa-l lase sa guverneze singur.
decembrie 7, 2009 la 17:43
Nimeni nu risca asa ceva. Nimeni cu experienta politica. Risti ca acel guvern sa incerce sa promulge toate initiativele legislative prin asumarea raspunderii. Deci prin fentarea momentana a parlamentului unde tu esti majoritar.
Ce-o sa faci? O sa i le permiti pe toate fara sa-l dai jos prin motiune de cenzura? Si daca-l dai jos te intorci de unde ai plecat. Si nimic nu se intampla. Nici bun, nici rau.
N-ai cum, nu e o optiune de luat in considerare…
decembrie 7, 2009 la 22:29 |
A intra la guvernare alaturi de Basescu (caci PDL = Basescu) inseamna a cautiona regimul portocaliu in actele sale discretionare. Nu apar PSD-ul si continua sa-mi fie antipatic, insa cred ca trebuie invatat din experienta acestui partid la guvernare, cu premier controlat de Basescu si cu Basescu presedinte.
Si nici macar nu sunt convins ca PNL va avea ceva de castigat. PDL il va fagocita incet, incet. Macar daca ar fi un compromis care sa aduca avantaje de substanta, dar ma tem ca in afara de cateva firimituri aruncate la inceput liberalii nu se vor alege cu nimic.
decembrie 7, 2009 la 17:41 |
vlad, imi permit sa-ti spun atat: Basescu este comunist autodeclarat in 2004 si nomenclaturist. PD-ul este o adunatura de comunisti ai PCR si FSN. In PD-L majoritatea sunt traseisti politici (gen Oprea, Ontanu, Simirad), tradatori din PSD si lasi care au plecat din PNL. Acestia nu au ideologie, nu au doctrina. Lasa-ma cu comunistii ca nu mai tine. Suntem membri UE si NATO. PD-L are brandul Basescu, atat! Ce competente au portocalii? O sa te bucuri cand o sa vezi pupilele basescului :Udrea, Ridzi, Placinta, Anastase, Sulfina? Te multumeste ca EBA este in PE? Ce partid este acesta , care face orice ( se slugaresc) pentru ca beizadeaua sa ajunga europarlamentar? Au votat beizadeaua in detrimentul partidului. Cand ma gandesc ca o sa-i vad iar pe Boc, Pogea, Videanu, Berceanu ma ingrozesc. Romanii sunt masochisti. Inchei prin a-ti spune ca Basescu este mai comunist decat Geoana si-mi permit sa spun ca Iliescu in ultima vreme ceausista, nu era bine vazut, in schimb Basescu ii trimitea rapoarte lui Ceausescu si felicitari (osanale)
decembrie 7, 2009 la 23:26 |
Chiar daca ai dreptate in ceea ce spui (cu exceptia ultimei fraze, ptr ca datorita lui Iliescu am pierdut aproape 15 ani de dezvoltare). Cu parere de rau, dar toate personajele enumerate de tine, cat de perverse ar fi ele, sunt peste Nastase, Vanghelie, Mazare, Hrebenciuc, Oprisan, Mazare et co.
decembrie 8, 2009 la 01:08
vlad, pe mazarica l-ai scris de doua ori (el este primar, nu este nici ministru, nici deputat sau parlamentar). Vanghelie este masina de vot pentru PSD si atat. N-o sa aiba niciodata vreo functie. Nastase nu mai are nicio sansa ( a avut grija Basescu sa-l demonizeze) Oprisan, e mic copil. Te asigur ca cei din PD-L numiti de mine sunt mult mai nocivi decat pesedeii numiti de tine:)
Iata raportul basescului catre Ceausescu Telegrama lui Traian Basescu pentru Nicolae Ceausescu
ziarul Scinteia, 3 ianuarie 1986
„In aceasta noapte de la cumpana anilor, cei 40 de navigatori de pe aceasta plutitoare cetate de otel construita in Romania isi indreapta gindurile spre tara, spre conducatorul partidului nostru, tovarasul Nicolae Ceausescu, spre toti cei dragi de acasa. Dupa datina, cei aflati in cartul liber suntem in jurul pomului de iarna, frumos impodobit, si inchinam un pahar cu vin pentru succesele obtinute de poporul nostru in anul care a trecut, pentru rezultatele pe care le-am inregistrat si noi, marinarii, si care ne-au permis depasirea planului la trafic cu 17 la suta, pentru succese si mai mari in 1986.”
decembrie 7, 2009 la 17:46 |
Da, tibi! Initial domnul Antonescu a refuzat microfonul intins de domnul Geoana. Trebuia sa ramana ferm la insistentele lui Geoana si sa nu tina niciun discurs. Dar, acest fapt ne dovedeste ca este om, si ca fiecare om greseste. Totusi, ISOMAR a dat un procent, care de cele mai multe ori s-a adeverit.
decembrie 7, 2009 la 17:51 |
Sper ca PNL sa realizeze cat de mult valoreaza Crin Antonescu. Si sa procedeze in consecinta…
Avantaje: electorat masiv, atragerea de noi membri si mai ales plusul de imagine pe care l-a adus partidului, aratand lumii ca in interiorul acestuia „se poate si altfel”. Aratand ca PNL-ul reprezinta un altfel de partid, care poate propulsa oameni adevarati, oameni competenti, oameni valorosi.
Si cred ca, daca partidul il va sustine in continuare, peste 5 ani nu va mai avea contracandidat …
decembrie 7, 2009 la 18:04 |
Functia de premier este mai importanta decat cea de presedinte.Presedintele poate doar sa saboteze,premierul poate sa construiasca.
decembrie 7, 2009 la 18:13 |
Udrea nu si-a luat si nici nu-si va lua posetute din munca mea. Voiam sa-mi reiau munca pe firma dar cu Basescu Presedinte mai bine stau acasa si hibernez. Voi iesi din hibernare atunci cand munca mea va avea valoare.
decembrie 7, 2009 la 19:22 |
Buna seara tuturor.
Eu consider ca , in momentul de fata, intrarea PNL la guvernare ar fi o greseala. Noul Guvern, eminamente portocaliu, va avea un job extrem de ingrat. Va trebui sa disponibilizeze cateva mii de bugetari, in consecinta va mari contributiile la fondul de somaj, va trebui sa acopere pensiile „ne-nesimtite” pentru care nu mai ajung banii de la FMI, deci va mari cota la asigurari sociale, va trebui sa arunce un oscior si in sistemul sanitar, prin urmare vor creste contributiile la sanatate…Vorbesc despre contributii pe care le vom plati NOI (nu Dvs., domnule Vlad, in Germania nu aveti grija asta), din salariile noastre. Automat, asta inseamna o saracire a populatiei si o crestere a nivelului de nemultumire. Daca PNL accepta marul otravit oferit de PD-L, va ajunge sa plateasca niste polite nemeritate, fiindca lumea ii va taxa mai mult decat e cazul. Si, bineinteles, basescu va fi „mai curat, mai uscat”, ii va arunca de la guvernare in secunda II dupa ce vor aparea primele semne de redresare economica si va pretinde ca „s-a batut cu cei care erau impotriva romanilor”. In limbaj suburban, asta se cheama „si f….t, si cu banii luati”.
Pe undeva, am ajuns sa ma bucur pentru ca nu va fi premier Johannis. Tara asta e atat de saracita si de indatorata, incat nu mai speram sa reuseasca sa faca ceva.
Eu as zice „pas” la invitatiile mieroase ale oranjilor si i-as lasa sa guverneze singuri. In fond, sunt foarte obisnuiti cu „asumarea raspunderii” pe diverse legi, iar Parlamentul oricum va fi ciuntit semnificativ si nu va mai conta. @Keep it simple, ma tem ca exact asta e optiunea lui basescu. Isi doreste, in final, un PD-L cu 80% din mandatele din Parlament. Si ii va reusi, daca PNL fac aceeasi greseala pe care au facut-o si pesedeii acum un an. Pentru o urma de zgarci pe ciolan, fiindca, stim cu totii, carnitza merge la sefi…
Poate sunt eu excesiv de pesimista, dar asta e parerea mea. Aproape identica cu cea a Ancai.
Si, btw, am studii superioare si nu am votat niciodata basescu (in 2004, am chiulit). La fel, sotul meu si colegii mei de serviciu . In schimb, am avut „placerea” sa cunosc niste simpatizanti ai marinarului, toti cu liceul intrerupt la 16 ani si bacul luat dupa 5 ani sau deloc. Asa ca am dubiile mele legate de nivelul intelectual al votantilor basescului. Cei de aici, nu din diaspora.
N-am avut nicio intentie sa jignesc pe cineva. Daca asa a sunat, mea culpa.
decembrie 7, 2009 la 21:17 |
Corect, Cristina, sunt în asentimentul tău şi al Ancăi. PNL trebuie, e imperios necesar, să reziste cântecelor de sirenă beată înscrisă în PD pe filiera marinarului. Iar Tăriceanu, dacă va accepta să lingă unde l-a scuipat Băsescu, va pierde toată consideraţia câştigată în anii cât a fost pe post de prim-ministru cu sula-n coaste.
decembrie 7, 2009 la 23:17 |
Drept urmare sa inteleg ca lasitatea trebuie sa triumfe .. Adica, in situatia dramatica de acum de ce sa ne asumam o responsabilitate istorica cand putem sta deoparte si vedea cum ceilalti se ineaca ? Ca sa traduc, haideti sa distrugem Romania ca sa-l distrugem pe Basescu. Daca asta e gandire liberala, eu nu mai am nimic de adaugat….
Eu nu am spus heirup la guvernare in orice conditii … Eu imi sutin parerea ca PNL trebuie sa mearga la negocieri cu PDL. La negocieri ambele partide trebuie sa adopte o atitudine de respect reciproc si sa faca niste compromisuri (ex. premier independent, poate un pact de neagresiune desi stim cu totii cat valoreaza astfel de pacturi in Romania). Apoi un guvern stabil si competent. Daca PDL-ul si Basescu nu sunt dispusi la compromisuri, atunci se schimba situatia si voi adera si eu la ideea opozitiei.
Daca nu ati votat Basescu in 2004 inseamna ca ati votat impotriva partidului pe care spuneti ca il sustineti .. poate va mai amintiti PNL era intr-o alianta cu PD. Inseamna ca inca nu constientizati ca votul din 2004 a pus Romania pe drumul corect, al integrarii europene si al debarasarii de comunism.
Trec peste aluzia dvs rau voitoare cu salariile ..care nu-si are rostul. Eu am muncit sa ajung aici unde sunt si sunt mandru de asta. Iar pentru munca pe care am depus-o (aproape 30 de ani de scoala) merit un trai decent. Ma intereseaza soarta Romaniei si ma intereseaza si prosperitatea romanului care traieste in Romania si de aceea parcurg si 150 de km cu masina ca sa votez la fiecare alegeri (mai putin cele europarlamentare). Dar este corect spus si normal ca judecata mea sa nu este influentata de greutatile zilnice ale traiului in Romania. Dar poate tocmai asta ar trebui sa fie atuul nostru, al celor de afara. Noi vedem lucrurile mai detasat si ne putem cristaliza o opinie mai globala si mai obiectiva care nu este influentata de situatia economica curenta. Astfel, nu ne entuziasmam ptr un politician doar pentru ca omul de rand are mai multi bani in buzunar si nici nu uram un poilitician in situatia opusa. Judecam mai mult pe principii si proiecte ptr Romania. Normal ca de aceea vom fi tot timpul acuzati ca nu stim si nu ne pricepem, ca nu traim noi in Romania. Poate urmatorul pas e sa ni se interzica votul …
decembrie 8, 2009 la 00:09
Mister Vlad:
1) Între PNL şi PD nu poate exista ,,respect reciproc” pentru că PD nu are respect pentru nimeni şi nimic.
2) Nu poţi face ,,pact de neagresiune” cu cei care, nu demult, te-au înjunghiat pe la spate.
3) PNL n-are ce ,,responsabilitate istorică” să-şi asume. De ce să scoată liberalii autentici castanele din focul aţâţat de PD?
4) Nu cred că te interesează soarta României. Cred că mai mult te-a interesat soarta lui Traian.
decembrie 7, 2009 la 19:54 |
merge ca unsa treaba!
decembrie 7, 2009 la 20:16 |
Subscriu comentariului anterior. Cred ca pentru PNL, singura varianta onorabila care ar permite supravietuirea acestuia, pastrarea sau chiar cresterea electoratului si eventual asigurarea unui plus de imagine, o reprezinta opozitia, chiar daca alaturi de PSD. In caz contrar, indiferent cate garantii ar oferi PDL, acesta din urma se va folosi de PNL in perioada crunta de criza care va urma, dupa care va rupe din nou alianta, iar PNL, ca orice partid de guvernare pe perioada de criza, va suporta consecintele.
decembrie 7, 2009 la 20:19 |
Buna seara, Mihai Voicu! For what it matters, daca intrati la guvernare cu pdl, eu vreau sa va spun ca incep sa votez cu PSD de acum incolo. PNL va fi fagocitat si Romania va avea un partid socialist si unul popular mari. Si o sa fiu in ton cu toti europenii simpatici care voteaza stinga. Ca de luptat cu talibani si rinoceri m-am saturat, cu anticomunismul lor iubitor de securisti cu tot.
decembrie 7, 2009 la 20:45 |
Domnule deputat,ma numar printre locuitorii din colegiul dumneavoastra,v-am sprijinit in campania din 2008,stiti bine ce batalie a fost in colegiul Calafat si stiti foarte bine ca nu a fost usor nici pentru dumneavoastra nici pentru noi.Era frig,noroaie pe ulite,contracandidati puternici -oameni din zona-si totusi am reusit.Va rugam sa ganditi atat in interesul partidului,al tarii dar si al celor care v-au sprijinit.La TV se aude ca s-ar pune la cale guvernare PNL-PDL.E greu impreuna cu PDL dar si mai greu PNL in opozitie.E usor sa zici ca ramanem in opozitir,ca suntem verticali,bla,bla,bla,dar peste 3 ani de zile cati liberali vor mai fi in colegiu…..Cu cine mai mergeti pe ulite ca va veni taifunul peste noi.Va rugam reflectati cu atenti atat din punctul dvs de vedere,al intereselor nationale-ne-am saturat de campanii electorale-avem nevoie acum de stabilitate dar ganditi-va si la cei care au fost alaturi de dvs-atentie mare-,nu-i lasati ,,carne de tun,,
decembrie 7, 2009 la 21:14 |
mai securisti si mai prorusi decat cei care au sustinut din goarna goana nu cred ca exista
decembrie 7, 2009 la 21:41 |
Felicitari Mishule
decembrie 7, 2009 la 22:30 |
MIhai, la congresul PNL am fost de partea lui Tariceanu. Declar acum ca am fost un dobitoc. Daca faceti o alianta cu PDL votul meu l-ati pierdut. Opozitia este singura solutie acceptabila pentru PNL. Cei din partid care vor alaturi de PDL sa fie lasati sa plece, mai bine sa ramaneti mai putini dar mai buni. Si eu as zice sa va ganditi serios, impreuna cu PSD, la ideea de a-i face un mar otravit drept cadou lui basescu: sa-i permiteti (cu cate voturi de la voi si PSD sunt necesare) sa instaleze guvernul Negoita, la ce urmeaza anul viitor in tara plus diverse pesonaje gen Oprea la interne in mod sigur se vor compromite, as pune pariu ca se va ajunge sa depuna chiar PDL motiune de cenzura impotriva propriului guvern ca sa scape de el.
decembrie 7, 2009 la 22:37 |
Mihai,
Va rog sa negociati
aplicarea unui proiect liberal in guvern.
Nici nu trebuie sa fie PNL in guvern,
doar sa sustina parlamentar solutii
de dreapta. Sper sa iesiti din jocul
politician si sa va ganditi la doctrina
liberala 🙂 Vrem politici liberale, nu politica PNL!
decembrie 8, 2009 la 00:00 |
Parerea mea este ca 1.fara furturi masive, Basescu nu intra in turul doi sau, oricum, era sub semnul intrebarii acest lucru; 2.fara sprijinul parlamentar acordat de psd guvernului, lui Tariceanu i-ar fi fost imposibil sa reziste ca prim ministru; 3.atat in pnl, cat si in psd exista opozitie, pruralitate (sa n-o uitam pe ridzi) si, in consecinta, democratie; nu e cazul pdl-ului care se afla sub sfanta dictatura a lui il comandante. M-as bucura sa vad ca sustineti psd in contestarea alegerilor- cred ca altfel veti avea mult de platit in viitor, pdleii deabia si-au rafinat metodele de furt si fraudare, se vor gasi oricand motive pentru un referendum mic, mijlociu sau mare, pentru o interpretare constitutionala manelista si… naiba sa mai stie ce, n-a zis nimeni despre securisti ca sunt prosti, ei sunt TICALOSI.
decembrie 8, 2009 la 00:02 |
Am uitat: perfect de acord cu Cristina.
decembrie 8, 2009 la 00:13 |
atreides, desi nu sunt in vre-un partid, asa gandesc si eu. Asa as face si eu. Cat despre Tariceanu, chiar l-am apreciat pana azi, insa azi m-a dezamagit putin. Dar isi revine dansul repede, ca doar e hidrotehnician.
Incepe sa ma atraga politica liberala 🙂
decembrie 8, 2009 la 00:37 |
Care lider politic pana la Crin Antonescu
a mai primit laude in valuri si valuri si iar valuri
de la cei mai critici oameni de presa perindati prin piata publica?
http://www.gandul.info/opinii/iz-za-seim-piccear-5161781
(Nu mai vorbesc ca asta e presa obtinuta gratuit!
Adaugati showu’ de ieri de la Sinteza Zilei…
Aveam senzatia ca tocmai a fost declarat Crin presedinte.
PNL, rupe-te-n doua daca e nevoie, ca te refaci mai sanatos,
dar nu-ti treaca prin cap sa-l infunzi pe Crin…)
decembrie 8, 2009 la 00:47 |
Opozitia ar insemna consecventa, dar, o revenire a domnului Tariceanu ca premier ar fi o victorie. Stiti de ce spun victorie? pentru ca Basescu ar fi nevoit sa-si recunoasca vina cand a refuzat oferta PNL+PD-L, si a acceptat „Pactul pentru Romania” cu PSD+PC. Oricum PNL iese invingator si va munci pentru liberalism si pentru Romania. PD-L s-a plans 5 luni de zile la investirea Guvernului Boc, in loc sa ia masuri anticriza. Nu au oameni, nu au cu cine. Sunt buni doar de propaganda, minciuna si populism. Numai PNL ne va scoate din impas indiferent de ce vor alege. O opozitie sanatoasa, sau o guvernare cu domnul Tariceanu.
P.S mi-as dori ca Basescu sa spuna public ca a gresit cand i-a refuzat pe liberali si pe Tariceanu:)
decembrie 8, 2009 la 00:51 |
Si eu vreau sa mearga Tariceanu premier!
Cu ai lui ministri, cine vrea el – dar ca latura separata de PNL.
Sa se arunce singuri la caini, asa, eroic si in regim kamikaze.
Crin sa-si creasca grosul de PNL in opozitie, frumos,
ca este timp si poate face istorie. 😀
Uite cum toata lumea poate fi fericita
si PNL ar fi in sfarsit mult mai curat.
decembrie 8, 2009 la 00:57 |
1. liberalism, corect, nu au oameni, asta e si perceptia mea, nimeni de calitate nu ajunge in cloaca aia. Ar vrea ei oameni precum Antonescu sau Dragnea (apropo, impresionant om, frumos caracter sir Dragnea)
2. Asa cum spunea si Cristina si Anca, 2010 e un an crancen. Cine va fi cu Basescu, va fi carne de tun pt nerealizarile PD-ului
decembrie 8, 2009 la 01:26 |
Romanii nu au stiut sa voteze in primul tur. Domnul Antonescu il facea praf pe Basescu in turul doi. Anca, PNL trebuie sa ramana unit, nu divizat. Chiar vreti sa radieze Basescu? Domnul Tariceanu i-a tinut piept lui Basescu. Nu prea mai vocifera:D Domnul Tariceanu a pierdut mult din cauza propagandei lui Boc, cand a fost investit ca premier si mai ales, a lovit cu contractul Sterling-Patriciu. Oamenii de afaceri sunt „moguli” in viziunea basescului. Numai ca nu-i vede si pe ai sai. De Popoviciu spunea: ce vina are ca a bagat cateva miliarde in economie? Dar miliardele lui Patriciu nu se vad? Diferenta este ca domnul Patriciu a investit enorm, a privatizat Petromidia care era falimentara si cu datorii, pe cand Flota a disparut (macar de ar fi fost privatizata). Cat tupeu poate sa aiba Basescu cand el este primul presedinte cu dosar?
decembrie 8, 2009 la 01:41 |
PNL nu poate exista in forma actuala. Sau cel putin nu se poate dezvolta mai departe. Isi trag frana reciproc cele doua tabere si nu ajuta pe nimeni. Crin la ora asta se afla pe un incredibil val de entuziasm popular, bucata de PNL care ar ramane cu el, ar creste lejer si ar atrage oameni care altfel au o retinere fatza de aripa adversa. Numai un Crin Antonescu isi poate permite miscari decisive, istorice si cu efect profund pozitiv asupra PNL.
(Daca am lasat impresia ca nu-i recunosc meritele lui Tariceanu, e vina mea ca n-am fost explicita – fara Tariceanu din perioada cand l-a tinut in frau pe Basescu, la ora asta eram muuuult mult mai rau cu totii, nici nu vreau sa ma gandesc. Dar incompatibilitatea cu Crin e evidenta, orgoliul lui Tariceanu chiar nu s-a racorit deloc din martie pana azi si nu zic nici ca-i rau, nici ca-i bine – doar ca indica necesitatea unei decizii indraznete.)
decembrie 8, 2009 la 19:48 |
Nu ati spus cat a luat Crin Antonescu in colegiul pe care-l reprezentati! Care au fost rezultatele la primul tur (macar primii trei candidati)?